Zoek maar naar de fok.rarquote:
Ah, heb je monkeymanagement al gehad?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef Joene het volgende:
Leiding en begeleiding geven enzo peoplemanagement gebeuren ivm nieuwe functie.
TOen was ze nog zo een TeenAgelady.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sta ik WEER naar die tietjes van ijsmeis te staren.
Is dit een klacht?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet iets echt interessants dus ofzo.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef Joene het volgende:
Leiding en begeleiding geven enzo peoplemanagement gebeuren ivm nieuwe functie.
Zouden ze vanmiddag nog bellen?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef Joene het volgende:
Nu wachten op telefoon van het ziekenhuis samen met vrouwlief over de cryo's , semi spannend ?
Behalve de grote hoeveelheid parmantige jesters van de aantrekkelijke vrouwelijke deelneemsters NEE.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Niet iets echt interessants dus ofzo.
Puike tietjens.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Het zou leuk zijn als er nog wat mini mens in de rietjes is gezetquote:Op donderdag 9 september 2010 16:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ok klinkt goed dan duim ik nog ff mee enzo!
Ik ben er niet zo in thuis maar ik ga ervanuit dat het goed klinkt wat je zegt!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als er nog wat mini mens in de rietjes is gezet
Check!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef Joene het volgende:
Die kennen ze er dan weer inzetten als hilde's lichaam er weer klaar voor is J, dan heb ze niet zo een hormoonkuur nodig enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |