quote:Op woensdag 8 september 2010 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
REGS LULLE EN LINKS VULLE IK KEN JOUW TIEPE JOENE JIJ BENT ZO EEN BANKDIREKTEUR OF EEN MINISITERPRESIDENT DIE DENKE OOK ALLENIG MAAR AAN ZICHZELLF!!!!1111!!!
Zet er maar snel een slotje op dan.quote:
Dat is dan weer heel rechts.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:22 schreef Joene het volgende:
Zo ben ik Q ! Alleen aan zichzelf denkt
Joh wat kan jou het schelen dat je ms geen abortus meer mag plegen of eventueel nu even niet uit het leven mag stappen de komende 4 jaar ? als dat kabinet al zolang stand houd.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg dat VVD/CDA/PVV is leuk, maar die SGP erbij heb ik niet zo'n zin in. Dan nog liever paars+
Zondag weer een rustdag! Alle winkels dicht en degene die buiten komt op zondag wordt neergeschoten.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg dat VVD/CDA/PVV is leuk, maar die SGP erbij heb ik niet zo'n zin in. Dan nog liever paars+
Ik had echt SGP moeten gaan stemmen.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:09 schreef Joene het volgende:
Ze willen ook helemaal niet dat vrouwen op hun stemmenSterker nog als hun aan de macht zouden komen had je niet eens stemrecht
Geen stamcel onderzoek, geen abortus, geen homo huwelijk en wijven motten hun MUIL houwuh!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Zondag weer een rustdag! Alle winkels dicht en degene die buiten komt op zondag wordt neergeschoten.. Het klinkt als de Veluwe.
Whehe, krijgen al die PVV-stemmers toch een soort sharia in de Lage Landen.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Geen stamcel onderzoek, geen abortus, geen homo huwelijk en wijven motten hun MUIL houwuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |