En bedanktquote:Op woensdag 8 september 2010 06:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat apparaat komt uit 1983, die kan verkocht worden als antiek.
Cool: ik ben antiek!quote:Op woensdag 8 september 2010 06:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat apparaat komt uit 1983, die kan verkocht worden als antiek.
Let op je woorden knulquote:Op woensdag 8 september 2010 09:05 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Cool: ik ben antiek!
Heb hier nog steeds een NES staan met SMB 1, 2 en 3, Duckhunt, Duck Tales en Wrecking Crew.
Ik ben ouder, maar zeker geen antiekquote:
Je bent zo oud als dat je je voelt. Ik ben 98.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik ben ouder, maar zeker geen antiek.
Meer als goede wijn, die wordt beter met de jaren.
Wie had het überhaupt over hem? Een apparaat uit 1990 is oud, een mens uit 1990 is jong. Of 1980.quote:Op donderdag 9 september 2010 03:08 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Je bent zo oud als dat je je voelt. Ik ben 98.
Waar maak je je druk om?
Mijn leeftijdquote:Op donderdag 9 september 2010 03:08 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Je bent zo oud als dat je je voelt. Ik ben 98.
Waar maak je je druk om?
Noem jij je SNES een 'super famicom'? Tenzij het een japanse import is hoop ik van niet, want het is niet goed om een weeaboo te zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:54 schreef chibibo het volgende:
Kan iemand die topictitel even heel snel wijzigen in 'Famicom en Super Famicom'? Heidenen.
verkapte kijk-mij-eens-de-originele-japanse-namen-weten postquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:54 schreef chibibo het volgende:
Kan iemand die topictitel even heel snel wijzigen in 'Famicom en Super Famicom'? Heidenen.
Maar hij heeft wel gelijk. Aangezien er [JAP] voor het topic staat. En er is wel een degelijk verschil tussen de (S)NES en de (Super)Famicom.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:28 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Noem jij je SNES een 'super famicom'? Tenzij het een japanse import is hoop ik van niet, want het is niet goed om een weeaboo te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |