dat had je natuurlijk als eerste moeten doenquote:Op woensdag 8 september 2010 08:40 schreef mcwops het volgende:
33 views , maar niemand een idee? ga ik maar is met kpn contact leggen
Er zijn er ook maar weinig die KPN hebben, afleggers.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:53 schreef 314 het volgende:
[..]
dat had je natuurlijk als eerste moeten doen
tjonge wat n feest om met KPN te communiceren. NOTquote:Op woensdag 8 september 2010 08:53 schreef 314 het volgende:
[..]
dat had je natuurlijk als eerste moeten doen
Dat is wel een feit iddquote:Op woensdag 8 september 2010 09:05 schreef mcwops het volgende:
[..]
tjonge wat n feest om met KPN te communiceren. NOT
ik log in op mijnkpn, maar daarna kan ik alleen mn adres en zo veranderen, maar niets met mailinstellingen of zoquote:Op woensdag 8 september 2010 10:06 schreef WalkingDisaster het volgende:
Inloggen, op mail instellingen klikken en dan kiezen voor nieuw mail-adres aanmaken
Dus niet nieuwe mailBOX maar nieuw mailADRES (a.k.a. alias)
Probeer eens in te loggen via deze link: http://www.kpn.com/prive/mijnkpn/inloggen.htmquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:51 schreef Sonaya het volgende:
Deze link: http://csc.hetnet.nl/CSC/Login.aspx werkt steeds niet. Ik probeer ook een (3e) alias aan te maken voor mijn pa die mailt via hetnet. Nu staat steeds zijn rare standaard emailadres (met zijn postcode erin) bij zijn berichten vermeld, ipv gewoon zijn naam.
Echt gewoon niet te vinden hoe je dit kan wijzigen.
Iemand tips?
Grtz Sonaya
Als het alias werkt (dus er komt mail op het orginele adres), zou je kunnen proberen om het emailadres in je mailclient aan te passen naar de alias. Dan zou je zo met de alias kunnen mailen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:10 schreef Sonaya het volgende:
Thnx, daar ben ik nu al een tijdje. Kan bij emailinstellingen idd aliassen aanmaken, maar de alias die ik al had, wil mijn pa getoond hebben al hij iemand een mail stuurt. En dit kan je nergens aanpassen, ook niet in de NetMail zelf.
Kan ik ergens emailnotificatie instellen zodat ik weet dat iemand op mijn bericht hier heeft gereageerd?![]()
Grtz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |