Faal!quote:
Nee, als je op Fok rondhangt lukt dat niet neequote:Op woensdag 8 september 2010 00:52 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kan niet slapenToch nog maar een keer proberen.
Try MEN.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, als je op Fok rondhangt lukt dat niet nee
Ik try m'n BED maarquote:
Hoezo moet je je linkerkant droog houden?quote:Op woensdag 8 september 2010 01:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel naar bed maar heb geen zin om te douchen maar ik kan 't niet nog langer uitstellen. Is zo'n gekloot om de linkerkant van je gezicht droog te houden. Met haren wassen en daarna de hele tijd je hoofd rechts naar beneden draaien en de hele tijd als een mongooltje onder de douche staan.
En dan daarna je gezicht voorzichtig met washandje enzo.
Moet ook nog een beetje als een mongooltje drinken. Hoofd schuin en dan slurp slurp.
Niet leuk.
Ik kreeg ze van de vervelende dokter van de eerste hulp dingesquote:Op woensdag 8 september 2010 01:12 schreef Isdatzo het volgende:
Maar die heb ik niet. Verder ook niet echt aan gedacht. Doe sowieso zo min mogelijk met pleisters want het geneest allemaal een stuk sneller zonder (wel goed schoonhouden ja).
quote:Op woensdag 8 september 2010 01:18 schreef Isdatzo het volgende:
Is nu dicht, dus misschien bij de nachtapotheker?
Oh kut, dat mag ook een maand lang niet.
Wat dacht je van, een plastic zakje en leukoplast? Of duct tape, hoef je je ook niet meer te scherenquote:Op woensdag 8 september 2010 01:20 schreef Isdatzo het volgende:
In 't ziekenhuis hadden ze wel heel m'n hoofd links ingepakt en hadden ze ook iets dat je met een soort tape er overheen kon vastmaken zodat je wel fatsoenlijk kon douchen.
Dat moet ik.
Ik snap niet waaromquote:Op woensdag 8 september 2010 01:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maand geen drugs, alcohol of inspanning.
Ik doe 't wel op de ingewikkelde manier denk ikquote:Op woensdag 8 september 2010 01:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat dacht je van, een plastic zakje en leukoplast? Of duct tape, hoef je je ook niet meer te scheren
Laat je sowieso wel uit je kop want het lijkt dan alsof je hoofd op ontploffen staat. Nu valt het wel mee bij 'normale' dingen maar in het begin bij bijvoorbeeld het gewoon opstaan van de bank of de trap oplopen.. alles waarbij je hartslag eventjes ook maar een beetje omhoog ging. Was echt niet leuk meerquote:Op woensdag 8 september 2010 01:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap niet waaromJa ok, alcohol snap ik wel, omdat je je bloed verdunt, zodat je leeg loopt, maar inspanning
Oja wacht, je had natuurlijk ook een hersenschuddingquote:Op woensdag 8 september 2010 01:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik doe 't wel op de ingewikkelde manier denk ik.
[..]
Laat je sowieso wel uit je kop want het lijkt dan alsof je hoofd op ontploffen staat. Nu valt het wel mee bij 'normale' dingen maar in het begin bij bijvoorbeeld het gewoon opstaan van de bank of de trap oplopen.. alles waarbij je hartslag eventjes ook maar een beetje omhoog ging. Was echt niet leuk meer.
Toen ik net de 2e keer "wakker" was geworden had ik eigenlijk helemaal geen hoofdpijn.. weirde shit eigenlijk. Nouja, het totaal geen gehoor en daarna ineens herrie (die er dus helemaal niet was maar die je wel hoorde) was eigenlijk nog weirder..quote:Op woensdag 8 september 2010 01:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja wacht, je had natuurlijk ook een hersenschuddingJa, inspanning is in het begin ff niet aan te raden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |