Graagquote:Op woensdag 8 september 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
Ze hadden de OP aangepast, zal ik de goede er even in plakken?
Hmm lekker! Je hoort het vaak he op de kermis. Zonde hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:19 schreef Greys het volgende:
Zo klopt ie geloof ik
Ik was vandaag naar de kermis in Noordwijkerhout, was al eeuwen niet meer op een kermis geweest. Zat net ergens tien minuten op een terras en toen brak er al een vechtpartij uit. Gezellig
Maar ik heb wel nougatEn zo'n dropbal
Wel leuk om te zien dat alle dingen die ik als kind het leukst vond nog steeds op de kermis staan. Ik was BIJNA nog in de cakewalk gegaan vanavondquote:Op woensdag 8 september 2010 00:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm lekker! Je hoort het vaak he op de kermis. Zonde hoor.
Hahaha, maar dat maakt toch niet uitquote:Op woensdag 8 september 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat alle dingen die ik als kind het leukst vond nog steeds op de kermis staan. Ik was BIJNA nog in de cakewalk gegaan vanavondMaar verder gingen alleen kinderen, dus toch maar niet.
Ik op dat draaimolen-achtige ding met beestjes en paarden (en daar wilde ik altijd op, paardenmeisje zat er al vroeg inquote:Op woensdag 8 september 2010 00:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahaha, maar dat maakt toch niet uit
Ik was vroeger gek op de ouderwetse zweefmolen
Ik vond zelf de prikpil geen optie. Elke 3 maanden die ellende met prikken (ik word al zo vaak geprikt. Humira moet ik prikken, b12 moet ik prikken, regelmatig bloedprikken) en dan heb je ook nog steeds je menstruatie volgens de gyn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Ah, Q is back. Met spiraal en zonder kind.![]()
[..]
(hopelijk lees je terug)
Is de prikpil geen optie dan? Ben je ook beschermd en er hoeft niks door je slijmvliezen. Gewoon rechtstreeks hatseflats anticonceptie in het weefsel. Of krijg je dan weer gedoe met Crohn icm hormonen?
In jdorp toch ook altijdquote:Op woensdag 8 september 2010 00:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm lekker! Je hoort het vaak he op de kermis. Zonde hoor.
quote:Op woensdag 8 september 2010 06:49 schreef DeZwabber het volgende:
zwabber opstaan
zwabber vroeg school
mwehhhhhhh![]()
Ik zit ook al weer paraat. Alhoewel mijn ogen wel steeds dichtzakkenquote:Op woensdag 8 september 2010 08:45 schreef Maes het volgende:
Ik zit ook alweer schoon gewassen met 2 honden een laptop en een appel op de bank.En het is mijn vrije dag
eetstokjes tussen je oogleden zettenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:00 schreef Ml-etje het volgende:
mogge, ik lig nog mijn ogen te openen
En het plenst.
lucifers ook goed?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
eetstokjes tussen je oogleden zetten
Dan kan ik me voorstellen dat je voor een andere optie gaat.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond zelf de prikpil geen optie. Elke 3 maanden die ellende met prikken (ik word al zo vaak geprikt. Humira moet ik prikken, b12 moet ik prikken, regelmatig bloedprikken) en dan heb je ook nog steeds je menstruatie volgens de gyn.
Ik was er vanaf. En volgens de arts nogs teeds als het eenmaal weer schoon is,
Blegh! Succes.quote:Mijn god.... gisteren die tramadol ingenomen... en ik ben er nog nooit zo suf van geweest. Nog steeds! Ik lijk wel dronkenen dan moet ik ook nog naar school zo.
En duizelig. Kolere
tandenstokersquote:
Ik denk dat ik dadelijk nog even onder mijn dekentje op de bank kruip.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:00 schreef Ml-etje het volgende:
mogge, ik lig nog mijn ogen te openen
En het plenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |