Ik hoop het nietquote:Op zondag 12 september 2010 12:39 schreef Maraca het volgende:
Maar is dit nu de laatste RMV aflevering?
De vorige seizoenen waren 8 afleveringen, we hebben er nu 4 gehad, dus er komen er denk ik nog 4quote:
Phewquote:Op zondag 12 september 2010 12:41 schreef TheKC het volgende:
[..]
De vorige seizoenen waren 8 afleveringen, we hebben er nu 4 gehad, dus er komen er denk ik nog 4
quote:Op zondag 12 september 2010 12:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En hoeveel eps komen er nog van oh oh cherso?
quote:Op zondag 12 september 2010 02:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er zouden er nog 8 komen zei Joker gister bij 538.
Sinterklaas, heb jij een masker op?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er al sinds maandag klaar voorquote:
En toch kijk je niet?quote:Op zondag 12 september 2010 17:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben er al sinds maandag klaar voor
Geert duurt tot 21.40 dus dan mis ik alleen een stukje van RMV. Maar dat vergeeft Alberto me vast welquote:
En WMB dan?quote:Op zondag 12 september 2010 17:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geert duurt tot 21.40 dus dan mis ik alleen een stukje van RMV. Maar dat vergeeft Alberto me vast wel
Dat zal ik moeten missenquote:
quote:
kun je dat niet tegelijkertijd danquote:Op zondag 12 september 2010 20:04 schreef Salatrel het volgende:
ik lekker straks lekker met een biertje op de bank zitten ipv hier posten en 75% van de uitzending missen
bier drinken tv kijken en posten? nee ben geen vrouwquote:Op zondag 12 september 2010 20:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
kun je dat niet tegelijkertijd dan
quote:Op zondag 12 september 2010 20:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bier drinken tv kijken en posten? nee ben geen vrouw
ik ook niet, maar dit is zoiets als ademhalenquote:Op zondag 12 september 2010 20:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bier drinken tv kijken en posten? nee ben geen vrouw
hat0rquote:
oef.. dat was ook niet gek nee...quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef Maraca het volgende:
We hebben straks meer topics in een paar maanden dan de vorige TV SC in ongeveer 2 jaar
edit: wat zeg ik.. amper een maand
Pardon?quote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef teamlead het volgende:
vandaag is toch de RMV waarbij Rob gaat knokken?
Zie de statsquote:Op zondag 12 september 2010 20:13 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
loopt dit topic de rest van de week nog een beetje of is het puur dankzij onze helden op zondag?
quote:
ik moest denken aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |