abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86184195
Omdat het dan toch het thema is deze week. ;)

BUCK-TICK is al sinds halverwege de jaren 80 actief en niet meer weg te denken uit de rockscene in Japan. Hun 18e album komt uit op 13 oktober. Hier gaat o.a hun laatste single (Kuchizuke), die uitkwam op 1 september, op staan. Hoewel "rock" de band over het algemeen wel beschrijft, hebben ze met vele verschillende stijlen geëxperimenteerd. Waaronder pop, electronica, punk, new wave en industrial.

BUCK-TICK heeft samengewerkt en opgetreden met een hele reeks artiesten waaronder LUNA SEA, Marilyn Manson en THEATRE BROOK.

Hier wat van hun laatste paar albums (en de nieuwe single).

Het proberen waard, al zeg ik het zelf. oO<
  zondag 12 september 2010 @ 10:27:30 #2
137556 L.no
Midlife crisis
pi_86335994
De eerste vind ik maar niets, de tweede vind ik de intro heel tof, maar het liedje gaf niet zo'n gevoel als bij de intro. De derde is wel tof. :Y
Misschien verwacht ik gewoon meer harde muziek door de stijl (bijv kleding) van de pv's.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_86336294
Misschien vind je deze dan ook wel tof:

Deze staat op hun laatste album, Memento Mori, die ik helemaal grijsgedraaid heb inmiddels. :P
  zondag 12 september 2010 @ 10:53:47 #4
137556 L.no
Midlife crisis
pi_86336457
Dat past bij mijn verwachtingen. _O_ klinkt goed
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_86398369
Ik luister normaal meer naar Japanse zangeressen dan zangers, maar ik vind dress van BUCK-TICK het beste lied wat ik van hun heb gehoord.

pi_86568158
Dat optreden had ik nog niet gezien :o
Wat ongelooflijk gaaf _O_
pi_87516361
Het nieuwe album is inmiddels uit en in één woord te omschrijven als fenomenaal. O+
Album van het jaar? Ik denk het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')