abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86180275
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het weer in Japan werd mede mogelijk gemaakt door Weerdirect.nl

[ Bericht 23% gewijzigd door Frutsel op 08-09-2010 11:51:11 ]
pi_86196017
Zie ook -->
FOK! goes Japanese!

en

Japanse weken, Japans weer/seismische activiteit en forecast

[ Bericht 42% gewijzigd door Frutsel op 14-09-2010 13:53:26 ]
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:50:12 #3
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_86419922
Sattelliet images: http://www.jma.go.jp/en/gms/

Ik weet niet of ze er zoiets hebben als SAT24. ;)
Ze hebben wel neerslag, onweer en tornado waarschuwingen: http://www.jma.go.jp/en/radnowc/
be nice or go away
  donderdag 16 september 2010 @ 17:22:46 #4
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_86504722
Lol, de buienradar doet het ook op zijn Japans: http://www.weeronline.nl/Azie/Japan/84
be nice or go away
  donderdag 16 september 2010 @ 17:26:38 #5
19840 Libris
Live from Singapore
pi_86504851
En google weather maakt er een zooitje van

29 graden, maar chance of snow
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nu net gecaptured
pi_86504897
Ik hoorde net van Piet Paulusma dat het vannacht gaat motregenen in Hokuriku.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop