Dat is niet voor je mobiel. Dat is een vervanger voor je vriendin. Die past er niet bij. Een zogenaamde plasticut.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel handig, dat vakje voor je mobiel!
wel een beetje eng haha maar nee zit op eerste verdieperquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef DeBassist het volgende:
als je onderin zit kan je ook nog een gat graven waar je overdag een deksel overheen legt
bespaart nog meer ruimte
Met een ingebouwde fleshlightquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
http://vectroave.com/2010(...)art-installations-4/
beetje homo haha en grootquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:41 schreef _Fanta het volgende:
waarom neem je niet gewoon zoiets als je krap zit met de ruimte?
[ http://www.inrichting-kinderkamers.nl/img/8/269.jpg&t=1]afbeelding ]
Uuuh, een bed is al minimaal 2 m2, wat betekent dat je in minder dan 4 m2 een keuken, badkamer, koelkast en bureau hebt geproptquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb afgelopen week een huis van 2.40x2.40x2.40 ontworpen inclusief keuken, badkamer, koelkast etc, bureau en bed dus die 7m2 van jou moet ook wel lukken.
johquote:Op woensdag 8 september 2010 00:00 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Doet me nogal aan dit denken:
[ afbeelding ]
Hoogslaper in het midden en alles daaronder. Het is krap, maar wel gelukt. Je hebt alleen geen wasmachine dan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, een bed is al minimaal 2 m2, wat betekent dat je in minder dan 4 m2 een keuken, badkamer, koelkast en bureau hebt gepropt
Dus de douche valt ook binnen die 2.40x2.40?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoogslaper in het midden en alles daaronder. Het is krap, maar wel gelukt. Je hebt alleen geen wasmachine dan.
Ja die zit samen met de WC in een hokje van 1x1m. En is prima, zal volgende week cammie meenemen naar het atelier en dan maak ik een foto voor je. Omdat ik je zo lief vindt.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus de douche valt ook binnen die 2.40x2.40?Ik wil die plattegrond wel eens zien
1x1m damn, dan moet je niet dik zijnquote:Op woensdag 8 september 2010 00:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja die zit samen met de WC in een hokje van 1x1m. En is prima, zal volgende week cammie meenemen naar het atelier en dan maak ik een foto voor je. Omdat ik je zo lief vindt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |