Vooral veel opinie ja. Eigen opinie welteverstaan, tot het voorpagina-artikel aan toe.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Zith het volgende:
De PersVeel minder copy/paste werk vanuit de ANP feed en veel eigen rapportages en opinie!
Beste gratis krant in NL
Daar gaat dit dus niet om.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:29 schreef SpauldingPF het volgende:
Het is gewoon allemaal tuig dat zich niet aan kan passen. Dus geen discriminatie, maar gewoon gezond redeneren. Neem ook liever een blanke Nederlander aan dan een buitenlander van bepaalde afkomst, dat hebben ze aan zichzelf te danken.
Prima is dat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Vooral veel opinie ja. Eigen opinie welteverstaan, tot het voorpagina-artikel aan toe.
Dat, en het feit dat ze niet de halve krant volstoppen met nieuws dat in de Prive hoort is ook erg fijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Zith het volgende:
De PersVeel minder copy/paste werk vanuit de ANP feed en veel eigen rapportages en opinie!
Beste gratis krant in NL
.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:31 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik moest het gewoon ff kwijt
Opinie lijkt me juist de meerwaarde van een krant.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Vooral veel opinie ja. Eigen opinie welteverstaan, tot het voorpagina-artikel aan toe.
Ja inderdaad, als het allemaal objectief zou zijn, zou elke krant hetzelfde zijn .quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Opinie lijkt me juist de meerwaarde van een krant.
Op de opiniepagina ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Opinie lijkt me juist de meerwaarde van een krant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |