Kun je beter Maduro proberen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zal Drenthe weleens als verdedigende middenvelder willen zien, lijkt me meer toevoegen dan de Jong op voetballend vlak. Verder is geen enkel nederlands team beter dan Valencia, Atletico, Sevilla of Villareal.
Een blind dravertje zonder overzicht centraal op het middenveld?quote:Op zondag 12 september 2010 18:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zal Drenthe weleens als verdedigende middenvelder willen zien, lijkt me meer toevoegen dan de Jong op voetballend vlak. Verder is geen enkel nederlands team beter dan Valencia, Atletico, Sevilla of Villareal.
Een klein aanjagertje met een prima instelling en voetballende kwaliteiten om op die positie uit de voeten te kunnen. Btw, welk inzicht moet je hebben om DVM te kunnen spelen?quote:Op zondag 12 september 2010 18:39 schreef Stirner het volgende:
[..]
Een blind dravertje zonder overzicht centraal op het middenveld?
Maduro is sowieso veel te traag voor het middenveld, daarom speelt ie nu ook CV.quote:
Een aardige instelling hebben honderden spelers. Hij is wild, heeft geen overzicht en voegt defensief geen fuck toe. Hoe haal je het in je hoofd om zo iemand centraal op te stellen in een team dat wil voetballen?quote:Op zondag 12 september 2010 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een klein aanjagertje met een prima instelling en voetballende kwaliteiten om op die positie uit de voeten te kunnen. Btw, welk inzicht moet je hebben om DVM te kunnen spelen?
Je kunt beter als VM sloom zijn dan als CV.quote:Op zondag 12 september 2010 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een klein aanjagertje met een prima instelling en voetballende kwaliteiten om op die positie uit de voeten te kunnen. Btw, welk inzicht moet je hebben om DVM te kunnen spelen?
[..]
Maduro is sowieso veel te traag voor het middenveld, daarom speelt ie nu ook CV.
En als Vm moet je ook af en toe het tempo eruit kunnen halen, Drenthe is een en al onrust.quote:Op zondag 12 september 2010 18:44 schreef Stirner het volgende:
[..]
Een aardige instelling hebben honderden spelers. Hij is wild, heeft geen overzicht en voegt defensief geen fuck toe. Hoe haal je het in je hoofd om zo iemand centraal op te stellen in een team dat wil voetballen?
Het zou handig zijn wanneer hij situaties kon inschatten en ook het vermogen zou hebben om het spel enigszins te verdelen, maar niets van dat alles.
Ja idd, dat bedoelde ik o.a. ook met wild.quote:Op zondag 12 september 2010 18:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En als Vm moet je ook af en toe het tempo eruit kunnen halen, Drenthe is een en al onrust.
Daarbij heeft hij nul ervaring op die plek en al een aantal jaren amper wedstrijden gespeeld op niveau.quote:Op zondag 12 september 2010 18:46 schreef Stirner het volgende:
[..]
Ja idd, dat bedoelde ik o.a. ook met wild.
Akkoord, echter geloof ik wel dat áls hij begeleid zou worden om de momenten te kiezen om aan te jagen hij er eentje is die met zijn instelling wat kan toevoegen, juist op die positie. Maar wellicht is hij defensief niet sterk genoeg, kan ik niet inschatten.quote:Op zondag 12 september 2010 18:44 schreef Stirner het volgende:
[..]
Een aardige instelling hebben honderden spelers. Hij is wild, heeft geen overzicht en voegt defensief geen fuck toe. Hoe haal je het in je hoofd om zo iemand centraal op te stellen in een team dat wil voetballen?
Het zou handig zijn wanneer hij situaties kon inschatten en ook het vermogen zou hebben om het spel enigszins te verdelen, maar niets van dat alles.
Atletico Madrid en Valencia reken ik tot de top. Hoewel Atletico het erg slecht deed vorig seizoen. Villareal en Sevilla zouden ze bij in de buurt kunnen komen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:25 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Subtopper?
Dus met andere woorden is Ajax gelijk aan Atletico Madrid/Sevilla/Villareal/Valencia?
Dat zijn echt geen subtoppers hoor, de top is Real Madrid en Barcelona en naar mijn mening is de subtop Villareal/Valencia/Atletico en Sevilla en daaronder heb je de middenmoot.quote:Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Atletico Madrid en Valencia reken ik tot de top. Hoewel Atletico het erg slecht deed vorig seizoen. Villareal en Sevilla zouden ze bij in de buurt kunnen komen.
Subtop reken ik in Spanje de nummer 4 tot 8 ongeveer. Dat waren vorig jaar Sevilla, Getafe, Mallorca, Athletic Bilbao en Villareal.
Ik denk dat ze zich daar bij zouden kunnen scharen.
Ik vind hem niet slecht voor linkshalf. Hij is sneller dan VDV en heeft een betere trap dan Elia. Die laatste vind ik sowieso overgewaardeerd, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:42 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ja
Aan de andere kant is het wel zo dat we niet echt rijk zijn op die positie. Braafheid is het net niet en Pieters hoef ik niet eens uit te leggen
Ach het is heel simpel. Hij laat gewoon zijn voeten sprekenquote:Op maandag 13 september 2010 12:53 schreef rubje het volgende:
Die drenthe kan beter zich focussen op zijn spraakgebrek want elke keer als je hem hoort denk je dat je te maken hebt met iemand die net de nederlandse taal machtig is,alhoewel machtig wel erg veel is.
check eens zijn interview bij Voetbal Insite van vorige week.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef nickoz het volgende:
Ajax zou zeker in de top 5 meedraaien in Spanje
vooraf had ik ook verwacht dat Hercules een pak slaag zou krijgen van Barca....quote:Op maandag 13 september 2010 13:20 schreef jayb0n het volgende:
Ik denk dat AJAX niet had gewonnen van Barcelona. Dus wat R.R. Drenthe zegt klopt niet! Hercules is beter dan Ajax
Top 6:quote:Op maandag 13 september 2010 13:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ajax zou volgens mij ook best mee kunnen draaien in de top 5 in Spanje. Zij zullen niet veel minder zijn dan een Getafe/Real Mallorca
Mallorca speelt al een aantal jaar in de subtop. Afgelopen jaren vijfde, negende en zevende geworden.quote:Op maandag 13 september 2010 14:35 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Top 6:
- Barcelona
- Real Madrid
- Valencia
- Sevilla
- Villareal
- Atletico
Daar komen Getafe en Mallorca niet in voor. Hoe kom je überhaupt aan Mallorca? Die hebben vorig jaar thuis aardige wedstrijden gespeeld maar ze zijn echt geen sub-toppers laat staan voor het midden klassement.
Subtop is plek 3 tot en met 6, daaronder is gewoon middenmoot.quote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Mallorca speelt al een aantal jaar in de subtop. Afgelopen jaren vijfde, negende en zevende geworden.
Het was de eindklassering van het afgelopen seizoen.quote:Op maandag 13 september 2010 14:35 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Top 6:
- Barcelona
- Real Madrid
- Valencia
- Sevilla
- Villareal
- Atletico
Daar komen Getafe en Mallorca niet in voor. Hoe kom je überhaupt aan Mallorca? Die hebben vorig jaar thuis aardige wedstrijden gespeeld maar ze zijn echt geen sub-toppers laat staan voor het midden klassement.
Getafe en Mallorca eindigden vorig seizoen boven Villareal en Atletico. Dus lijkt me niet zo vreemd of wel?quote:Op maandag 13 september 2010 14:35 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Top 6:
- Barcelona
- Real Madrid
- Valencia
- Sevilla
- Villareal
- Atletico
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |