abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:53:30 #1
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_86164699
Vroeg ik mij af; elk is dit toch weer een tof spektakel met allerlei leuke items, zoals sprinten en driften :9~ en altijd weer goed voor een berg verbrand rubber en opgestookte benzine.

Linkjuh naar de site : klikkie doen

Ik ben wel benieuwd of er nog FOKkers of FOKsters naartoe zijn geweest, filmpjes ?? foto's ??
plant het hier 8-)

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_86178783
Ik ben best vaak geweest, maar je ziet elke keer weer dezelfde auto's terug komen. Eigenlijk moet je gewoon om de 2 jaar gaan oid.

Anyway, foto's:

pi_86184413
Toch leuk om die foto's te zien.
404 - Not Found
  woensdag 8 september 2010 @ 11:28:52 #4
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_86197990
Bedankt voor de foto's, ik wilde wel gaan maar dat ging helaas niet door. Geen vervoer, de ironie :')
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_86205012
volgende keer ff toepasselijke muziek aub :) en nee, dat is ook geen xtc hardcore of kinderdisco trance.
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  woensdag 8 september 2010 @ 14:57:34 #6
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_86205112
Lijkt me wel is gaaf om te zien, ben alleen bang dat die gasten die daar rondhangen allemaal van die 'petjes' zijn. En daardoor zich steeds moeten bewijzen door in hun auto te scheuren. Maargoed dit kom ik natuurlijk pas te weten wanneer ik echt langsga.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_86205644
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:57 schreef DoimeN het volgende:
Lijkt me wel is gaaf om te zien, ben alleen bang dat die gasten die daar rondhangen allemaal van die 'petjes' zijn. En daardoor zich steeds moeten bewijzen door in hun auto te scheuren. Maargoed dit kom ik natuurlijk pas te weten wanneer ik echt langsga.
Sja, het volk wat er loopt zijn vaak wel luide mensen die de auto's daar graag willen, maar hun geld liever verspillen aan moeders auto. Ik was naar Street Power geweest begin dit jaar, voor het eerst naar een Time Attack. Het is gewoon zo'n dik gevoel, je loopt richting de duinen en achter je / naast je / voor je rijden de GTR's, JDM civics, Supra's voorbij op weg naar de baan, de paddocks staan mooi gevuld en een aantal teams staan ook met hun showwagens. Stukje verder zit een Gymkhana dock en weer een stuk verder show & shine. Tis heel breed allemaal. EN je komt voor de auto's, die sjonnies let ik niet eens op. Die heb je overigens overal wel.. Hier op het dorp zitten ze ook met hun scooters, maar die zijn niet vaak bekend met "minder" beroemde JDM autos. Die zullen waarschijnlijk denken dat mn s13 een opa bak is :')

Al met al, gewoon een keer gaan, ik vind dit soort events velen malen beter dan de 12 in een dozijn meeting waarbij superautos stil staan. je hebt zo'n bak om te rijden, niet om in een halletje stil te staan. Meetings zijn ook vooral leuk met vrienden.. Zoals iemand anders al aangaf; je ziet te vaak teveel van hetzelfde kwa autos. Daarom ben ik zelf meer van de regionale meetings waarin mensen elkaar bij toeval tegenkomen en een praatje maken, en verder zijn circuitdagen ook wel mooi vanwege de actie. Meer doe ik niet meer aan
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  woensdag 8 september 2010 @ 15:43:20 #8
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_86206902
In het programma van het JAF stond ook dat er een paddockwalk oid was. Wat houdt dat nou in, dat je als bezoeker tussen de auto's door mag wandelen en eens van dichtbij bekijken?

Ben vorig jaar naar 100% Tuning geweest maar daar was niet zo veel aan. Wel een aantal mooie Skylines, Supra's etc. gezien maar dat stond allemaal maar stil te staan, leuker vind ik het als het ook echt beweegt zeg maar. Ga er dit jaar dan ook niet heen.

Er is verder niets anders dan het JAF toch? Specifiek japanse auto's dan, want er is geloof ik nog wel een variant met duitse auto's.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_86207803
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:43 schreef Elegy het volgende:
In het programma van het JAF stond ook dat er een paddockwalk oid was. Wat houdt dat nou in, dat je als bezoeker tussen de auto's door mag wandelen en eens van dichtbij bekijken?

Ben vorig jaar naar 100% Tuning geweest maar daar was niet zo veel aan. Wel een aantal mooie Skylines, Supra's etc. gezien maar dat stond allemaal maar stil te staan, leuker vind ik het als het ook echt beweegt zeg maar. Ga er dit jaar dan ook niet heen.

Er is verder niets anders dan het JAF toch? Specifiek japanse auto's dan, want er is geloof ik nog wel een variant met duitse auto's.
klopt, en klopt.

Paddockwalk is voor de race begint dacht ik, en er zijn ook AF-dagen voor duitse en amerikaanse dagen. gay vind ik alleen dat op deze dagen ook gewoon clubs heengaan met subarus en celica's terwijl het toch echt american day is of german autofest..
pi_86230984
Niet geweest maar wel wat van meegemaakt op de snelweg die ochtend. Ik reed terug van mijn werk en toen kwamen er een aantal petjes met CRXjes en Civicjes voorbijgescheurd. Het zag er wel grappig uit en sommige auto's zagen er ook wel goed uit.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_86235273
even tussendoor he, met petjes worden hopelijk wel sjonnies genoemd? ik ken zat jdm civics waarvan de bestuurder gewoon een petje draagt omdat het makkelijk is
  donderdag 9 september 2010 @ 11:31:43 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_86235914
Mensen die anderen in hokjes stoppen adhv hun kleding of auto :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')