En dit inderdaad. Dit is een prachtige middelvinger richting Arjaans Entertainment die hem en zijn muziek kapot heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
Het is eerder Rinus die hier Gabry dist, met een knipoog weliswaar.
Nu maar hopen dat ze niet hetzelfde doet met Jeroen Stevens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dit inderdaad. Dit is een prachtige middelvinger richting Arjaans Entertainment die hem en zijn muziek kapot heeft gemaakt.
Ik zou ook ongemakkelijk kijken als ik in de buurt was van zo'n grootheid.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:19 schreef TukkerEdje het volgende:
Ik heb nog nooit iemand in een "videoclip" zo ongemakkelijk zien kijken als dat meisje dat voor Gabry door moet gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou wil ik bevestiging van m'n vermoedens ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:06 schreef Ensaf het volgende:
Aan het eind van het nummer maakt zij enkele buitengewoon onrespectvolle gebaren naar deze enige overgebleven volksheld.
Ze heeft nooit wat met Rinus gehad, maar met een vriend van me.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:09 schreef Rectum het volgende:
Sowieso Gabry van Arjaans Entertainment.Eerst Rinus bij het grofvuil gooien en nu het bed delen met Jeroen Stevens.
Nee klopt, ze was zijn manager. Maar toen het financiële succes uitbleef heeft ze hem keihard uit de Arjaans Entertainment Groep gegooid.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze heeft nooit wat met Rinus gehad, maar met een vriend van me.Ze gaat nu trouwen met een of andere kamper.
Was die vriend een volkszanger?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze heeft nooit wat met Rinus gehad, maar met een vriend van me.Ze gaat nu trouwen met een of andere kamper.
Dat is toch haar moeder ofzo, en niet Gabry zelf?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee klopt, ze was zijn manager. Maar toen het financiële succes uitbleef heeft ze hem keihard uit de Arjaans Entertainment Groep gegooid.
Nope, DJ.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Was die vriend een volkszanger?
Volgens mij heeft Gabry de touwtjes in handen bij AEG en die oliebollenkraam van ze.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is toch haar moeder ofzo, en niet Gabry zelf?
Zou goed kunnen, dat wijf is psychopatisch.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:22 schreef Rectum het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gabry de touwtjes in handen bij AEG en die oliebollenkraam van ze.
Weer eens een pareltje van Rinus, zoals verwachtquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goed topic !
Verkapte tvp om vanavond de nieuwe hit van zanger RInus te beluisteren!
Ze heet Nathalie. Ze ziet er inderdaad niet al te snugger uit, maar ik zou d'r wel een trucje op kennen. Op Rinus ook wel trouwens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie zou Gabry geven trouwens ?
Ik vind haar er net zo half tam uit zien als Rinus zelf
Meer info over Nathalie ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:54 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ze heet Nathalie. Ze ziet er inderdaad niet al te snugger uit, maar ik zou d'r wel een trucje op kennen. Op Rinus ook wel trouwens.
Ze komt uit Dronten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Meer info over Nathalie ?
Hoe veel cm overbeet heeft ze?
Mooie stekkersquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:59 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ze komt uit Dronten.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |