Dank jequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:03 schreef Just_bi het volgende:
[..]
jij bent die van het meubilair!
Gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:07 schreef Ang3l het volgende:
Waarom heb ik deze nou niet gekregen op canvasDie vind ik veel cooler!
Gegeven paard enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:07 schreef Ang3l het volgende:
Waarom heb ik deze nou niet gekregen op canvasDie vind ik veel cooler!
Dan laat je hem zelf toch op canvas drukken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
Daarom heb ik hem ook niet in de huiskamer gehangenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zou zelf overigens niet snel een megagrote foto van mijzelf ophangen in de huiskamer.
Waar dan? In de slaapkamer? WC? Berging?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook niet in de huiskamer gehangen
Dat vond ik ook echt TOO muh
Keuken, bij de eetkamertafelquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waar dan? In de slaapkamer? WC? Berging?
Ach nou ja. Ik heb wel vreemdere dingen boven een eetkamertafel zien hangen. Zoals een schilderij van naakte vrouwen die elkaar beffen onder een parasol op het strand.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Keuken, bij de eetkamertafelDaar zit ik nooit en je ziet het niet vanuit de huiskamer
Kut!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach nou ja. Ik heb wel vreemdere dingen boven een eetkamertafel zien hangen. Zoals een schilderij van naakte vrouwen die elkaar beffen onder een parasol op het strand.
Hier ga ik nog eng van dromen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kut!Vergeten een foto te maken!
![]()
![]()
Wat dacht je van experimenterende jongetjes bij de open haard?
Fokkers mogen ook naar Rotterdam (en Rotown) komen hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef Ang3l het volgende:
TV, net kaarten gekocht voor Ginger Ninja, in de Effenaar
Spot de fokker
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik had een kadootje in de brievenbus
Van Erik
Ik ga toch niet naar R'dam als ze in de Effenaar spelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Fokkers mogen ook naar Rotterdam (en Rotown) komen hoor
quote:
Ik was er echt benieuwd naar wanneer je het zou krijgen, want ik wilde er niet naar vragen om de verrassing niet te verpestenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was kei heul blijIk dacht Huh? Maar.... ik had toch heul niks besteld? En toen zag ik op het adres "Stephan de Leukste"?
En glimmend glitterend rood papier.... en toen ik de brief las dacht ik: ERIIIIIIIIIK!
Nou nee da's nie waar... toen ik de film zag dacht ik: ERIIIIIIIIIIIIIIK! en de brief bevestigde het
Begin scriptie: Septemberquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
Tijdspad maken voor mijn scriptie... Hoe gek ga ik het mezelf maken?! Wat is realistisch?
KUT SCRIPTIE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |