Whahahaha ja nja en in de tussentijd?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Begin scriptie: September
Inleveren scriptie: December.
Klaaaaaar!
Ja, Rotown ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar R'dam als ze in de Effenaar spelen
Dit is op loopafstand!
Hopelijk vind je 'm leukquote:
Die heb ik ook gehad voor mijn verjaardag, van Joost, typischquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l, ik heb vanavond op de toneelvloer ook 3x je verjaardag gevierd, in de 3de versie bleef je jarige zelfs zelf weg op zijn eigen feestje
ik zat aan het einde bijna te huilen omdat ik zo aan jou moest denkenquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zat aan het einde bijna te huilen omdat ik zo aan jou moest denken
emotioneel lek noemt Ang3l mij meestalquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn we toch ook allemaal emotionele wezens he.
We allemaal?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn we toch ook allemaal emotionele wezens he.
Emotioneel incontinent, maar absoluut niet empathischquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
emotioneel lek noemt Ang3l mij meestal
er zijn genoeg mensen die dat niet met je eens zullen zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Emotioneel incontinent, maar absoluut niet empathisch
Chagrijn is ook een emotie.quote:
Ik zou doodgaan...quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:47 schreef Peter het volgende:
Vandaag 1,5 uur in een MRI-scanner gelegen. Wat maken die dingen lawaai en wat zijn ze krap.
dat is bijna routinewerk voor mij, ik krijg alleen altijd na 2 minuten al kriebelsquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:47 schreef Peter het volgende:
Vandaag 1,5 uur in een MRI-scanner gelegen. Wat maken die dingen lawaai en wat zijn ze krap.
M'n broer is schizofreen en men doet al jaren van allerlei tests bij verwanten om achter de oorzaken / aanleidingen / triggers te komen. Vandaar dat ik meewerk aan o.a. psychologisch onderzoek, dna-onderzoek en dus ook allemaal testjes in een mri-scanner.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou doodgaan...
Waarom? Iets ernstigs of voor de zekerheid?
De eerste 2 minuten was ook wel eng. Begon te draaien, maar trok bij gelukkig. Toen de testjes begonnen was het goed te doenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is bijna routinewerk voor mij, ik krijg alleen altijd na 2 minuten al kriebels
Oh, gelukkigquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:56 schreef Peter het volgende:
[..]
M'n broer is schizofreen en men doet al jaren van allerlei tests bij verwanten om achter de oorzaken / aanleidingen / triggers te komen. Vandaar dat ik meewerk aan o.a. psychologisch onderzoek, dna-onderzoek en dus ook allemaal testjes in een mri-scanner.
Hopelijk weet men met alle testen en proeven binnenkort meer van deze ziekte.
Is het al zo laat?quote:
Ik dacht dat je vier kilo was aangekomen?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik groei niet meer hoor, ik krimp alleen nog maar
Dank u
Nuh! Ungh! Umpf! Ugh!quote:Op woensdag 8 september 2010 03:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Zit je een prachtige wedstrijd Ferrer - vedasco te kijken stop eurosport er mee om wijventennis uit te zenden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Dank je welquote:
Ja, 32 jaarquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef Ang3l het volgende:
TV, net kaarten gekocht voor Ginger Ninja, in de Effenaar
Spot de fokker
Dat deed ik ook maar toen zag je me die ene keer niet op het station.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]en
Gefeliciteerd ook Ang3l
Ik heb me net iets bizars meegemaakt
Ik loop naar het station, komt er een vent voorbij gefietst van middelbare leeftijd. Op het moment dat ie voorbij komt begint ie me aan te kijken en houdt dat vervolgens zo'n 20 meter vol, parkeert zijn fiets en blijft staren... ik dacht even dat ik iets van tandpasta aan mijn lip had hangen ofzo![]()
Vervolgens steek ik de weg over richting station, loop daar de trap op... en keek ondertussen schuin naar hem om te checken of ie nog steeds de freak uit stond te hangen... staat ie daar in zijn kruis te knijpen terwijl ie me NOG STEEDS aankijkt
En het is niet dat er verder geen mensen reden, fietsten of liepen
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat deed ik ook maar toen zag je me die ene keer niet op het station.
Had ie grijs haar, een grijs handdoekje om en een rode over zijn schouder ? Dan was het dezelfde man die wij maandag zagenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]en
Gefeliciteerd ook Ang3l
Ik heb me net iets bizars meegemaakt
Ik loop naar het station, komt er een vent voorbij gefietst van middelbare leeftijd. Op het moment dat ie voorbij komt begint ie me aan te kijken en houdt dat vervolgens zo'n 20 meter vol, parkeert zijn fiets en blijft staren... ik dacht even dat ik iets van tandpasta aan mijn lip had hangen ofzo![]()
Vervolgens steek ik de weg over richting station, loop daar de trap op... en keek ondertussen schuin naar hem om te checken of ie nog steeds de freak uit stond te hangen... staat ie daar in zijn kruis te knijpen terwijl ie me NOG STEEDS aankijkt
En het is niet dat er verder geen mensen reden, fietsten of liepen
Hij had wel grijzend haar ja... in een soort van matje in zijn nekquote:Op woensdag 8 september 2010 11:09 schreef creno het volgende:
[..]
Had ie grijs haar, een grijs handdoekje om en een rode over zijn schouder ? Dan was het dezelfde man die wij maandag zagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |