Ik nietquote:Op woensdag 8 september 2010 12:51 schreef mike_hunt het volgende:
Zijn er hier nog meer jarigen in september?
NIeuwe versiertruc? Moet ik ook maar eens proberen.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]en
Gefeliciteerd ook Ang3l
Ik heb me net iets bizars meegemaakt
Ik loop naar het station, komt er een vent voorbij gefietst van middelbare leeftijd. Op het moment dat ie voorbij komt begint ie me aan te kijken en houdt dat vervolgens zo'n 20 meter vol, parkeert zijn fiets en blijft staren... ik dacht even dat ik iets van tandpasta aan mijn lip had hangen ofzo![]()
Vervolgens steek ik de weg over richting station, loop daar de trap op... en keek ondertussen schuin naar hem om te checken of ie nog steeds de freak uit stond te hangen... staat ie daar in zijn kruis te knijpen terwijl ie me NOG STEEDS aankijkt
En het is niet dat er verder geen mensen reden, fietsten of liepen
Ik vond het eerder ongemakkelijk, vies, smerig, misselijkmakendquote:Op woensdag 8 september 2010 12:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NIeuwe versiertruc? Moet ik ook maar eens proberen.
ken het alleen uit dat soort films, daar doen ze dat ook.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het eerder ongemakkelijk, vies, smerig, misselijkmakend
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:43 schreef Steve het volgende:
*smsje typt*
*nummer zoekt*
Oh die heb ik niet!
GefeliciteerdAng3l
!
![]()
![]()
![]()
.
Thanks!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:49 schreef mike_hunt het volgende:
Voor de jarige Job.
Ang3l, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
hap er maar lekker in![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja, voordat die kaarsjes eindelijk bleven staan waren we ook al weer uren verder.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[quote]Thanks!
Zijn dat de billen van Steve?
Dit was dus vanmorgen met allerlei mensen erbij.. wat ik persoonlijk nog zieker vond omdat ik dat soort dingen juist 's nachts verwachtquote:Op woensdag 8 september 2010 13:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ken het alleen uit dat soort films, daar doen ze dat ook.![]()
Tuurlijk, het heeft een ander lading als het s avonds laat gebeurt bij een verlate station. Xou ik me ook ongemakkelijk voelen. Je hebt genoeg van die crazy MFs rondlopen.
"Neeee mam, vandaag geen chili con carne."quote:Op woensdag 8 september 2010 13:34 schreef Steve het volgende:
[..]. Al die voorbereiding.
Speciaal voor jou.
Je bedoelt een andere Mike toch? Dit zegt mij niets. Alhoewel het filmpje vermakelijk is.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
met dank aan Mike http://www.youtube.com/wi(...)61B371/1/WutDbMJCemo
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Neeee mam, vandaag geen chili con carne."
Nee maandafsluiting.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, voordat die kaarsjes eindelijk bleven staan waren we ook al weer uren verder.![]()
![]()
ben je niet vrij op je verjaardag?
Een dvd van Tha_Erikquote:Op woensdag 8 september 2010 13:45 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, goedemiddag trouwens, maar zeg, ik loop hier met twee violen, een trommel en een fluit.![]()
![]()
Gefeliciteerd Angdriël!![]()
En Wondererer was ik helemaal vergeten: gefeliciteerd ook!
Zomaar jarig allebei! Wat hebben jullie gekregen..?
verkeerd besteld, of de verkeerde vlaai bezorgd?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:38 schreef Ang3l het volgende:
Drama's DRA-MA's hierzo, maar we slepen ons door verkeerde vlaaibestellingen en andersoortige disasters heen vandaag!
voor jou komst in dit forum had er nog niemand hier ooit over spoelen gesproken en had ik er dus ook nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 8 september 2010 13:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je bedoelt een andere Mike toch? Dit zegt mij niets. Alhoewel het filmpje vermakelijk is.
doe ik ook geregeld in een gaybar, als parodiequote:Op woensdag 8 september 2010 09:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]en
Gefeliciteerd ook Ang3l
Ik heb me net iets bizars meegemaakt
Ik loop naar het station, komt er een vent voorbij gefietst van middelbare leeftijd. Op het moment dat ie voorbij komt begint ie me aan te kijken en houdt dat vervolgens zo'n 20 meter vol, parkeert zijn fiets en blijft staren... ik dacht even dat ik iets van tandpasta aan mijn lip had hangen ofzo![]()
Vervolgens steek ik de weg over richting station, loop daar de trap op... en keek ondertussen schuin naar hem om te checken of ie nog steeds de freak uit stond te hangen... staat ie daar in zijn kruis te knijpen terwijl ie me NOG STEEDS aankijkt
En het is niet dat er verder geen mensen reden, fietsten of liepen
o, had ie het over het spoelen? ja, pc waar ik nu achter zit heeft geen boxen.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
voor jou komst in dit forum had er nog niemand hier ooit over spoelen gesproken en had ik er dus ook nog nooit van gehoord
Ik kan me mijn laatste keer sex al bijna niet meer herinneren, dat was overigens met een vrouw, en dat is ook al weer 7 jaar geleden, anaal sexverkeer doe ik eigenlijk zowieso niet aanquote:Op woensdag 8 september 2010 14:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, had ie het over het spoelen? ja, pc waar ik nu achter zit heeft geen boxen.
Wat een geheugen, je lijkt Stroekie wel.. ik heb het in het begin er weleens over gehad![]()
Raar dat je nooit over spoelen hebt gehoord. Als je, euh.. hoe zeg ik dat netjes...., bottomedvoor iemand spoel je je dan niet uit?
en nu dus ook rukken met links ?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:53 schreef mike_hunt het volgende:
De aanhechting bij mijn rechterschouder is ontstoken. Ik mag voorlopig even niet meer trainen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |