Is het al zo laat?quote:
Ik dacht dat je vier kilo was aangekomen?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik groei niet meer hoor, ik krimp alleen nog maar
Dank u
Nuh! Ungh! Umpf! Ugh!quote:Op woensdag 8 september 2010 03:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Zit je een prachtige wedstrijd Ferrer - vedasco te kijken stop eurosport er mee om wijventennis uit te zenden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Dank je welquote:
Ja, 32 jaarquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef Ang3l het volgende:
TV, net kaarten gekocht voor Ginger Ninja, in de Effenaar
Spot de fokker
Dat deed ik ook maar toen zag je me die ene keer niet op het station.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]en
Gefeliciteerd ook Ang3l
Ik heb me net iets bizars meegemaakt
Ik loop naar het station, komt er een vent voorbij gefietst van middelbare leeftijd. Op het moment dat ie voorbij komt begint ie me aan te kijken en houdt dat vervolgens zo'n 20 meter vol, parkeert zijn fiets en blijft staren... ik dacht even dat ik iets van tandpasta aan mijn lip had hangen ofzo![]()
Vervolgens steek ik de weg over richting station, loop daar de trap op... en keek ondertussen schuin naar hem om te checken of ie nog steeds de freak uit stond te hangen... staat ie daar in zijn kruis te knijpen terwijl ie me NOG STEEDS aankijkt
En het is niet dat er verder geen mensen reden, fietsten of liepen
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat deed ik ook maar toen zag je me die ene keer niet op het station.
Had ie grijs haar, een grijs handdoekje om en een rode over zijn schouder ? Dan was het dezelfde man die wij maandag zagenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]en
Gefeliciteerd ook Ang3l
Ik heb me net iets bizars meegemaakt
Ik loop naar het station, komt er een vent voorbij gefietst van middelbare leeftijd. Op het moment dat ie voorbij komt begint ie me aan te kijken en houdt dat vervolgens zo'n 20 meter vol, parkeert zijn fiets en blijft staren... ik dacht even dat ik iets van tandpasta aan mijn lip had hangen ofzo![]()
Vervolgens steek ik de weg over richting station, loop daar de trap op... en keek ondertussen schuin naar hem om te checken of ie nog steeds de freak uit stond te hangen... staat ie daar in zijn kruis te knijpen terwijl ie me NOG STEEDS aankijkt
En het is niet dat er verder geen mensen reden, fietsten of liepen
Hij had wel grijzend haar ja... in een soort van matje in zijn nekquote:Op woensdag 8 september 2010 11:09 schreef creno het volgende:
[..]
Had ie grijs haar, een grijs handdoekje om en een rode over zijn schouder ? Dan was het dezelfde man die wij maandag zagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |