Dat mag ookquote:Op zondag 19 september 2010 12:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot je boek in de bieb komt, dan leen ik het. En als ik het goed vind, krijg je wel een biertje van mij
Met alle plezier danquote:
Zie het al voor me:quote:Op zondag 19 september 2010 12:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi, ik ben op mijn werk al begonnen quotes te verzamelen
Dat zou serieus zo kunnen gebeuren!quote:Op zondag 19 september 2010 12:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zie het al voor me:
Een stukje uit het boek van piere:
Vandaag, Zondag 19-9-2010 12:11
Hans is weer naar beneden gekomen met zijn rolator, Net als elke dag gaat hij weer op de stoel zitten naast de ingang. Hij kijkt rustig op en neer en kijkt een paar keer naar zijn horloge.
Dan kijkt hij mij aan en loopt naar me toe. Met een boze stem vraagt hij: Wanneer komt hier de bus? Ik zit alweer een half uur te wachten, gister was hij ook al te laat.
Ik besluit om op het verhaal in te gaan, pak de telefoon en zeg tegen Hans: Neemt u maar plaats ik ga eventjes bellen. Ik doe alsof ik ana het bellen ben en dan na 5 minuten loop ik naar Hans toe. Ik roep zn naam en leg hem uit dat de buslijn al een paar jaar buiten dienst is. Hans kijkt me aan en begint te lachen. Tussen het lachen door zegt hij: Piere, Jongen, Heb ik je toch weer met hun laten bellen heHans kijkt me onbegrijpend aan en loopt terug richting zijn afdeling, onderwijl mompelend: "Vroeger mwubwumgrrrr nu allemaal zo jumbwumgrrrrkrrr regen humdumdurgh eten"
mijn eind is leukerquote:Op zondag 19 september 2010 12:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zou serieus zo kunnen gebeuren!
even een kleine kiclquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Om toch even terug te komen op de restaurants in Tilburg: mijn ouders komen binnenkort en willen uit eten, het moet wel een gezellig/knus tentje zijn en het mag best iets duurder zijn. Nu kom ik, als we ooit eens uit eten gaan in Tilburg, eigenlijk alleen in de studentencafés voor een goedkope hap, dus iemand tips?
Ow wacht het mag ook iets buiten Tilburg liggen, als er maar voldoende parkeerplek is.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zou serieus zo kunnen gebeuren!
Oh, maar dat gebeurt hier ook hoor! Denken dat ze alle privileges van de wereld hebben alleen omdat ze oud zijn. Desgevraagd wordt ook het argument: "Wij hebben dit land opgebouwd" erin gegooid. Goed, allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar dan hoef je nog niet asociaal te worden, toch? Wel grappig om te zien dat een gedeelte van de oudjes echt lachend voorbij loopt, grapjes maakt, sociaal doet, praatjes maakt etc, en er ook een groep is die permanent chagrijnig is en niks goed vindt en op alles loopt te snauwen...quote:Op zondag 19 september 2010 12:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]. Oudjes
. Alhoewel, sommigen halen het bloed onder mijn nagels vandaan, ze denken tegenwoordig dat ze alles mogen doen en zeggen omdat ze bejaard zijn :/.
In de winkel ook, denken ze dat ze zo de rij voorbij mogen lopen om als eerste af te rekenen zodat ze niet in de rij hoeven te staan wachtenja eh, zo werkt het niet hè.
Helaas pindakaasquote:Op zondag 19 september 2010 12:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Des te beter, want ik wou net gratis bier gaan uitdelen. Too bad peanutbutter!
Wat verkoopt Blokker het meest aan 65+ers dan?quote:Op zondag 19 september 2010 12:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]. Oudjes
. Alhoewel, sommigen halen het bloed onder mijn nagels vandaan, ze denken tegenwoordig dat ze alles mogen doen en zeggen omdat ze bejaard zijn :/.
In de winkel ook, denken ze dat ze zo de rij voorbij mogen lopen om als eerste af te rekenen zodat ze niet in de rij hoeven te staan wachtenja eh, zo werkt het niet hè.
Overpriced pannen/bestek en borden onder het mom: "Dit heeft U echt nodig!"quote:Op zondag 19 september 2010 13:01 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Wat verkoopt Blokker het meest aan 65+ers dan?
Afwasborstels en schoenpoets.quote:Op zondag 19 september 2010 13:01 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Wat verkoopt Blokker het meest aan 65+ers dan?
Nee, maar wel Herman den Blijker-spullen!quote:Op zondag 19 september 2010 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft Blokker geen batterijtjes voor hoorapparaten?
Dat is dus exact dezelfde, maar dan staat er immens groot HERMAN op dat dingquote:
DUS is het niet hetzelfdequote:Op zondag 19 september 2010 13:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is dus exact dezelfde, maar dan staat er immens groot HERMAN op dat ding
quote:
Dat wel, het is gewoon een kleine honkbalknuppel!quote:Op zondag 19 september 2010 13:49 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
![]()
Ook nog eens handig slaghout als je een inbreker weet te betrappen.. duale functie dus.
Klein detail? De ene heeft een lul van 7cm en de ander van 20cm.. Practisch hezelfde? Ja het ishetzelfde wormpje, alleen qua lengte he..quote:Op zondag 19 september 2010 13:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Praktisch hetzelfde... kleine details pfff
Owh ik dacht dat je die alu molen had.....quote:Op zondag 19 september 2010 13:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is dus exact dezelfde, maar dan staat er immens groot HERMAN op dat ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |