Ben wel benieuwd, hoe druk heb je het op zondag in alle vroegte?quote:Op zondag 19 september 2010 09:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
Iets na 5 ging de wekker hier... om echt te werken
Bij mij is het in ieder geval afgrijselijk druk... ik heb het zelfs zo druk dat ik hier in dit topic kan vertellen dat ik het zo druk heb!quote:Op zondag 19 september 2010 09:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, hoe druk heb je het op zondag in alle vroegte?
Heb er al een ronde opzitten.. diverse meterstanden over gehele terrein gehad. En zit nu op de catering te wachten, dat ik weer weg kan.. begin me hier nu ff te vervelen binnenquote:Op zondag 19 september 2010 09:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, hoe druk heb je het op zondag in alle vroegte?
Damn! ZO druk heb ik het gelukkig niet.. Ik kan het iets rustiger aan doenquote:Op zondag 19 september 2010 09:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij mij is het in ieder geval afgrijselijk druk... ik heb het zelfs zo druk dat ik hier in dit topic kan vertellen dat ik het zo druk heb!
Mijn god, er gebeurt hier echt helemaal niks... hele dag een beetje FOK!ken en Facebookenquote:Op zondag 19 september 2010 09:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Damn! ZO druk heb ik het gelukkig niet.. Ik kan het iets rustiger aan doen
Dat zal bij mij ook wel zijn. Zodadelijk een groep van 90 man uitchecken van een accountantskantoor op Texel en dan is het weer rustig hier.quote:Op zondag 19 september 2010 09:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn god, er gebeurt hier echt helemaal niks... hele dag een beetje FOK!ken en Facebooken
Ik lekker kletsen met bejaarden, beetje vriendelijk lachen en het is zo weer 3 uurquote:Op zondag 19 september 2010 09:52 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat zal bij mij ook wel zijn. Zodadelijk een groep van 90 man uitchecken van een accountantskantoor op Texel en dan is het weer rustig hier.
Bejaarden.. oldtimers noem ik ze altijd maarquote:Op zondag 19 september 2010 09:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik lekker kletsen met bejaarden, beetje vriendelijk lachen en het is zo weer 3 uur
Die mensen zijn echt lief en hilarisch tegelijkquote:Op zondag 19 september 2010 10:08 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Bejaarden.. oldtimers noem ik ze altijd maar
"Welke dag is het vandaag?! 5 jaar ervaringen met de ouder wordende mens. Door PierreTT"quote:
Dus er is op Texel een accountantskantoor met meer dan 90 man personeelquote:Op zondag 19 september 2010 09:52 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat zal bij mij ook wel zijn. Zodadelijk een groep van 90 man uitchecken van een accountantskantoor op Texel en dan is het weer rustig hier.
Blijkbaar.. en ik vond ze een buitengewoon vreselijk accent hebbenquote:Op zondag 19 september 2010 10:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus er is op Texel een accountantskantoor met meer dan 90 man personeel
Ik wil een gesigneerd exemplaar!quote:Op zondag 19 september 2010 10:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
"Welke dag is het vandaag?! 5 jaar ervaringen met de ouder wordende mens. Door PierreTT"
Uiteraard, jullie krijgen een gesigneerd gratis exemplaar, en de launchborrel is @ Boekanier, dat regelt SpeCulaesquote:Op zondag 19 september 2010 11:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik wil een gesigneerd exemplaar!
Jeuj!quote:Op zondag 19 september 2010 11:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uiteraard, jullie krijgen een gesigneerd gratis exemplaar, en de launchborrel is @ Boekanier, dat regelt SpeCulaes
Als volleerd schrijver moeten de duiten binnenstromen, dus dan kunnen er wel wat biertjes vanafquote:Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ehhhh, wie zei dat het gratis was?
Matige launchborrel danquote:Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ehhhh, wie zei dat het gratis was?
Gezelligheid is ook wel wat waard, je hoeft niet te komenquote:
Wie zegt dat ik zou komenquote:Op zondag 19 september 2010 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gezelligheid is ook wel wat waard, je hoeft niet te komenWie zegt uberhaupt dat jij mag komen
Des te beter, want ik wou net gratis bier gaan uitdelen. Too bad peanutbutter!quote:
Ik wacht wel tot je boek in de bieb komt, dan leen ik het. En als ik het goed vind, krijg je wel een biertje van mijquote:Op zondag 19 september 2010 12:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Des te beter, want ik wou net gratis bier gaan uitdelen. Too bad peanutbutter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |