abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 september 2010 @ 22:23:04 #101
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_86442842
Ik ben gisteren bij Etenstijd geweest, dat was lekker!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_86443423
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben gisteren bij Etenstijd geweest, dat was lekker!
Het heeft me nooit getrokken moet ik zeggen. Heeft het toegevoegde waarde tov een hapje in de stad?
pi_86443757
Ik stel me altijd voor dat half Broekhoven daar zit te vreten :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_86444463
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef Guard het volgende:
Ik stel me altijd voor dat half Broekhoven daar zit te vreten :')
Dat heb ik dus ook...
pi_86444592
Valt wel mee hoor, het is niet de elite van Tilburg maar ook niet echt tokkie. Verder is het eten zeker goed te doen!
Op zaterdag 2 januari 2010 01:19 schreef Nikmans het volgende:
TS is een aanwinst.
pi_86449482
Ik denk dat onze mening over "tokkie" wat verschilt. Het gros van de klanten van etenstijd is naar mijn mening eerste klas paupers. En dan bedoel ik niet de "jeuj, veel eten voor weinig geld pauper" maar de echte first class pauper pur sang à la broekhoven tot in het kwadraat van de veestraat.
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_86449586
Ze hebben er vast aardappels.
full stops and exclamation marks
pi_86449926
quote:
Op woensdag 15 september 2010 03:30 schreef aardappel het volgende:
Ik denk dat onze mening over "tokkie" wat verschilt. Het gros van de klanten van etenstijd is naar mijn mening eerste klas paupers. En dan bedoel ik niet de "jeuj, veel eten voor weinig geld pauper" maar de echte first class pauper pur sang à la broekhoven tot in het kwadraat van de veestraat.
En dat valt dus heel erg mee :)
Zelf ook al een keer gegeten en er komt gewoon normaal volk. Vanuit heel de stad zeg maar :)

Eten is echt super lekker daar en eigenlijk echt een aanrader :) Je hebt 2 uur en geen obers die irritant rond kijken of ze al niet ergens iets kunnen weghalen of iets nieuws kunnen laten bestellen.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_86452031
Toch klinkt het niet als een avondje lekker uit eten, ik kan me voorstellen dat het met jonge kinderen fijn is omdat rondlopen wat meer geaccepteerd is maar verder trekt het me totaal niet.
pi_86461181
quote:
Op woensdag 15 september 2010 07:24 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Eten is echt super lekker daar en eigenlijk echt een aanrader :) Je hebt 2 uur en geen obers die irritant rond kijken of ze al niet ergens iets kunnen weghalen of iets nieuws kunnen laten bestellen.
Dude, waar ga je normaal naar toe als je uit eten wil dan? Burger King?
pi_86463093
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:40 schreef aardappel het volgende:

[..]

Ruimen ze daar tafeltjes af dan??
Doe mij verder maar gewoon een restaurant met bediening waar iemand in de gaten houdt of ik nog drinken heb en zorgt dat ik niet tegen mijn vuile bord aan zit te kijken.
pi_86463802
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:40 schreef aardappel het volgende:

[..]

Ben bij meerdere restaurantjes geweest ;)

Maar ff een grande note:
Etenstijd is idd niet het romantische etentje dat je bv met je vriend of vriendin wil doen, ook niet voor een werkafspraak of wat dan ook.

Etenstijd is goed als je met groepje vrienden gaat eten :)
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_86464959
Hmm als ik met een groep vrienden ga eten ga ik voor de gezelligheid, lekker OH-en, en dan wil ik niet na twee uur de deur uitgewerkt worden.
Komt regelmatig voor dat we als laatste tafel nog in het restaurant zitten en dan nodigen we het personeel, dat ons een beetje probeert weg te kijken, uit om plaats te nemen aan de tafel en even een drankje mee te doen :D
pi_86481097
Inderdaad, als ik met een groep vrienden ben ga ik gewoon lekker onbeperkt spareribs schranzen bij bp =)
pi_86483956
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:58 schreef aardappel het volgende:
Inderdaad, als ik met een groep vrienden ben ga ik gewoon lekker onbeperkt spareribs schranzen bij bp =)
:') bp, En dan janken omdat Crazy etenstijd goed vind... :') Bwehehe
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_86485462
Ja, er is een verschil tussen een restaurant en een leuke tijd met je vrienden... Je gaat toch ook niet naar een 5 sterren club als je gewoon een paar biertjes wilt hakken. Samengevat: etenstijd = paupertent, aardappel = cool
pi_86485549
:').
pi_86485662
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:43 schreef aardappel het volgende:
Ja, er is een verschil tussen een restaurant en een leuke tijd met je vrienden... Je gaat toch ook niet naar een 5 sterren club als je gewoon een paar biertjes wilt hakken. Samengevat: etenstijd = paupertent, aardappel = cool
Ik lees alleen maar: "bla bla bla blablablablabla... bladiebladiebla.." :O
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_86486298
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:58 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik lees alleen maar: "bla bla bla blablablablabla... bladiebladiebla.." :O
ik lees gewoon over 9 van zijn 10 woorden heen :')

Goedemorgen tilburg :W
Ik luister NL-Talig
pi_86486768
Ik ben 1 keer bij Etenstijd geweest. Schuin tegenover ons zat een 'stadsgezin' opgetut en wel te schransen. Aangezien de boer niet vreet wat ie niet kent, zat men vanzelfsprekend aan de friet met snacks en cola/bier. Beetje zonde van je geld en even langs de snackbar lijkt me dan een betere optie. Was gelijk ook voor mij de laatste keer Etenstijd, ondanks dat het eten best prima was. Het heeft voor mij gewoon geen sfeer. :{
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_86490274
http://www.omroepbrabant.(...)nelheidsduivels.aspx

quote:
Tilburgse inwoners vrezen snelheidsduivels

TILBURG - De Tilburgse politie gaat de komende tijd op verschillende plaatsen extra snelheidscontroles houden. Dit gebeurt op verzoek van buurtbewoners.
De politie heeft vooral klachten gekregen over hardrijders op de Heuvelring, de Paleisring en de Schouwburgring. De eerste controle heeft al plaatsgevonden, maar er zijn geen boetes uitgedeeld. Het was te druk om het gaspedaal stevig in te drukken.
Hmm, kun je op de cityring dan hard rijden ?
Ik luister NL-Talig
pi_86504131
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)nelheidsduivels.aspx
[..]

Hmm, kun je op de cityring dan hard rijden ?
's Avonds en 's nachts best wel. O-)
pi_86504592
En stoplicht racen bij de Korte heuvel op een stapavond is blijkbaar ook stoer :{ (vooral als je een paar gaatjes in je Halfords-uitlaat-opzetstukje hebt geboord, voor dat "sportieve" geluid :') )
  donderdag 16 september 2010 @ 18:38:07 #124
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_86506855
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:43 schreef aardappel het volgende:
Samengevat: etenstijd = paupertent, aardappel = cool
:D :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_86517849
Oh sorry om jullie etenstijd discussie te onderbreken maar afgelopen nacht werden huisgenootje en ik wakker (door de regen, oa) en we hoorden echt heel veel brandweerauto's voorbij komen. Het leken er echt heel veel en het geluid hield best lang hard aan, dus ik denk dat ze over de pius kwamen. Zie alleen niks bijzonders in het nieuws staan :?.

Zijn die nou ook al oefeningen aan het doen? :P Ik vind die heli's alweer irritant trouwens :r.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')