Het heeft me nooit getrokken moet ik zeggen. Heeft het toegevoegde waarde tov een hapje in de stad?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben gisteren bij Etenstijd geweest, dat was lekker!
Dat heb ik dus ook...quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef Guard het volgende:
Ik stel me altijd voor dat half Broekhoven daar zit te vreten
En dat valt dus heel erg meequote:Op woensdag 15 september 2010 03:30 schreef aardappel het volgende:
Ik denk dat onze mening over "tokkie" wat verschilt. Het gros van de klanten van etenstijd is naar mijn mening eerste klas paupers. En dan bedoel ik niet de "jeuj, veel eten voor weinig geld pauper" maar de echte first class pauper pur sang à la broekhoven tot in het kwadraat van de veestraat.
Dude, waar ga je normaal naar toe als je uit eten wil dan? Burger King?quote:Op woensdag 15 september 2010 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Eten is echt super lekker daar en eigenlijk echt een aanraderJe hebt 2 uur en geen obers die irritant rond kijken of ze al niet ergens iets kunnen weghalen of iets nieuws kunnen laten bestellen.
Ruimen ze daar tafeltjes af dan??quote:Op woensdag 15 september 2010 14:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
Dude, waar ga je normaal naar toe als je uit eten wil dan? Burger King?
Ben bij meerdere restaurantjes geweestquote:Op woensdag 15 september 2010 14:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
Dude, waar ga je normaal naar toe als je uit eten wil dan? Burger King?
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:58 schreef aardappel het volgende:
Inderdaad, als ik met een groep vrienden ben ga ik gewoon lekker onbeperkt spareribs schranzen bij bp =)
Ik lees alleen maar: "bla bla bla blablablablabla... bladiebladiebla.."quote:Op donderdag 16 september 2010 01:43 schreef aardappel het volgende:
Ja, er is een verschil tussen een restaurant en een leuke tijd met je vrienden... Je gaat toch ook niet naar een 5 sterren club als je gewoon een paar biertjes wilt hakken. Samengevat: etenstijd = paupertent, aardappel = cool
ik lees gewoon over 9 van zijn 10 woorden heenquote:Op donderdag 16 september 2010 01:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar: "bla bla bla blablablablabla... bladiebladiebla.."
Hmm, kun je op de cityring dan hard rijden ?quote:Tilburgse inwoners vrezen snelheidsduivels
TILBURG - De Tilburgse politie gaat de komende tijd op verschillende plaatsen extra snelheidscontroles houden. Dit gebeurt op verzoek van buurtbewoners.
De politie heeft vooral klachten gekregen over hardrijders op de Heuvelring, de Paleisring en de Schouwburgring. De eerste controle heeft al plaatsgevonden, maar er zijn geen boetes uitgedeeld. Het was te druk om het gaspedaal stevig in te drukken.
's Avonds en 's nachts best wel.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)nelheidsduivels.aspx
[..]
Hmm, kun je op de cityring dan hard rijden ?
quote:Op donderdag 16 september 2010 01:43 schreef aardappel het volgende:
Samengevat: etenstijd = paupertent, aardappel = cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |