Das stimmtquote:Op donderdag 9 september 2010 13:28 schreef Guard het volgende:
ja Rheden is geen Tilburg he?
Hier komt het echt met bakken uit de hemel... en ik ben vandaag nog wel op de fiets
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
sow, a15: heel de weg gewoon droog (ook de snelweg zelf)
ik steek bij zaltbommel de rivier over:
File en echt plassen op de snelweg. Was wel apart om te zien.
maar moet echt hard hebben geregend dus
Dan heeft mijn schuur de laatste tijd te weinig op buienradar gekekenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:28 schreef SpeCulaes het volgende:
Voorlopig blijft het wel droog volgens buienradar.
Jah dat 1tonige gezeik van collega naast mequote:Op donderdag 9 september 2010 22:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gewoon niet meer in kunnen houden en op de snelweg lopen zeiken
Bwehehe.. vies mannetje ben jij Crazy
Als het morgen maar droog is.. dan ga ik me motor ophalen en thuis stallenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:36 schreef Stuurloos het volgende:
Nogal.. zondag naar Antwerpen Zoo met familiedag. Al 13 jaar niet geweest, eens kijken of er nog wat veranderd is. Weersverwachting 19 graden en 80% kans op neerslag
Hebben de oudjes veel bezoek vandaag?quote:Op zondag 12 september 2010 10:16 schreef PierreTT het volgende:
het is zowaar een keer druk hier @ werk
Het is alweer rustig... weinig bezoek trouwens, het regent, dan komen veel mensen nietquote:Op zondag 12 september 2010 10:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Hebben de oudjes veel bezoek vandaag?
Ocharm en de bewoners maar kijken of er nog iemand langskomt....quote:Op zondag 12 september 2010 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is alweer rustig... weinig bezoek trouwens, het regent, dan komen veel mensen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |