idd, gewoon lekker Juup pakkenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:53 schreef theKiD het volgende:
Studenten die denken dat ze smaak hebben
En juup al helemaal nietquote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat drinkt Kid helemaal niet, bier....
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef aardappel het volgende:
Is er dan niemand die de quote uit Oh Oh Cherso herkent? Schandalig!
ehm nee, kijk ik nietquote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef aardappel het volgende:
Tokkie programmaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef aardappel het volgende:
Mjah die heb ik ook binnen gekregen, niks gezien toen ik met de auto van de kapper naar huis reed.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoi2
Voor iedereen die nog naar buiten gaat: meisje van 10 vermist,1,65m kort blond haar met zalmkleurig jurkje, zwart vestje en witte gympen.
Ik begon je al van vreemde dingen te verdenkenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef Guard het volgende:
Ik had wel een afloopmelding... raar...
Ik ben een echtequote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik begon je al van vreemde dingen te verdenken
Die serie op de BBC (Sherlock) is echt geweldig!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben een echte
[ afbeelding ]
Elementary, my dear Watson... een zaak van een vermist kind los ik in een handomdraai op...
ja lul, dat is juist het grappige van heel de serie, tokkies uitlachenquote:
Ik had ook afloop berichtquote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef Guard het volgende:
Ik had wel een afloopmelding... raar...
quote:Op donderdag 9 september 2010 05:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik had ook afloop bericht
Mjah soms krijgt mn moeder een politiebericht en krijg ik niks. Soms raar systeem.
Goede ochtendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |