Truste ferbquote:Op maandag 6 september 2010 22:00 schreef Ferb het volgende:
Morgen vroeg op.
Dus ik ga richting bed.
Truste allemaal
ik denk het van welquote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Truste ferb
(ben ik de enige die aan Furby moet denken?)
ik zou het niet wetenquote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Truste ferb
(ben ik de enige die aan Furby moet denken?)
Nou ja.. ferb... furby.. Het klinkt bijna hetzelfde.quote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou het niet weten![]()
hoezo denk je er aan
Deze Marc mag ook koffie, gezien de TTquote:Op maandag 6 september 2010 22:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hi marc, ik ben je aan het proberen te helpen hier. Ik vind het flauw dat jij alleen maar chocomel mag.
Ligt eraan. Als er te veel drank in zit niet meerquote:[..]
En mannen zijn dan geen engelen?
quote:[..]
tssk![]()
Aan deze engel heb jij toch niks
Ik probeer het nog subtiel te verwoorden....quote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jou dronken voeren. Brute seks en zo
Wanneer werd mijn naam met subtiliteit binnen een straal van 50 posts samen gesignaleerd voor het laatst?quote:Op maandag 6 september 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik probeer het nog subtiel te verwoorden....
Je zei precies hetzelfde hoorquote:Op maandag 6 september 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik probeer het nog subtiel te verwoorden....
Dat klopt. Maar niet met dezelfde woordenquote:
Zie mijn PI voor een hintquote:
Ik kreeg bier en wijn. Zal ik de wijn houden, en jou het bier geven? Of heb je liever andersom?quote:
What do we learn from this?quote:Op maandag 6 september 2010 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar niet met dezelfde woorden.
MPG was niet minder duidelijk hoor. Ik lees wel tussen het geslijm door.quote:Op maandag 6 september 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
What do we learn from this?
MPG is een slijmerd, ik ben gewoon duidelijk
quote:Op maandag 6 september 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
MPG was niet minder duidelijk hoor. Ik lees wel tussen het geslijm door.
Ik zie er niks van!quote:
Kopje thee dan maar?quote:
Lang geleden dat ik die gehoord hebquote:
Blijft goed hequote:Op maandag 6 september 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die gehoord heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |