quote:Op donderdag 30 september 2010 13:28 schreef pufje het volgende:
Al een week niet geneukt of gerukt.
Krijg er wel behoorlijk wat energie van hoor, 3 uur op bed en 7 uur eruit: Geen probleem, in tegenstelling als je elke dag rukt; dan ben ik zo moe als wat.
Trouwens een scheppingsdaad kost sowieso al veel energie, je moest eens weten hoeveel % van je energie en voedingstoffen naar die ballen gaan. Niet best.
En dit is serieus.![]()
Right.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:28 schreef pufje het volgende:
Krijg er wel behoorlijk wat energie van hoor, 3 uur op bed en 7 uur eruit: Geen probleem, in tegenstelling als je elke dag rukt; dan ben ik zo moe als wat.
Dat lijkt mij niet nee.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang sta jij al droog?
Paar dagen.
Zo moeilijk is het niet, toch?
Je leest weer eens tussen de regels door.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Right.
Daar is 'ie weer, de Fok!'er die maar een halve minuut slaap per dag nodig heeft.
Tevens doe je echt iets verkeerd als rukken jou zo veel energie kost.
Verder gaat alles wel goed met je?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:28 schreef pufje het volgende:
Al een week niet geneukt of gerukt.
Trouwens een scheppingsdaad kost sowieso al veel energie, je moest eens weten hoeveel % van je energie en voedingstoffen naar die ballen gaan. Niet best.
En dit is serieus.![]()
w00t! Heiden6, lees dit!quote:Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Right.
Daar is 'ie weer, de Fok!'er die maar een halve minuut slaap per dag nodig heeft.
Tevens doe je echt iets verkeerd als rukken jou zo veel energie kost.
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef Merel- het volgende:
[..]
Verder gaat alles wel goed met je?![]()
[..]
w00t! Heiden6, lees dit!
Halve minuut slaap, op nieuwjaarsdag
Ja, alles is goed met mij.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef Merel- het volgende:
[..]
Verder gaat alles wel goed met je?![]()
[..]
w00t! Heiden6, lees dit!
Halve minuut slaap, op nieuwjaarsdag
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:09 schreef pufje het volgende:
[..]
Ja, alles is goed met mij.![]()
Weet je wat jij eens zou moeten doen over de dingen die ik heb gezegd?
contemplate contemplate contemplate
Dan zul je gauw merken dat alles goed met mij is.
Jij moet eens even door een grote neger genomen worden!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:44 schreef Merel- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Never ever in my life!
Nu sta ik noodgedwongen droog 3 weken, OH MY GOD!), doordat ik bij ouders logeer enzo en lekker batsen dus echt niet door kan gaan..
Maar zodra ik weer kan, gaat dat echt niet weer gebeuren, no way..
hhaahahah, niet seksen, hahahahahahaha
PM me je nummer maar dan!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:44 schreef Merel- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Never ever in my life!
Nu sta ik noodgedwongen droog 3 weken, OH MY GOD!), doordat ik bij ouders logeer enzo en lekker batsen dus echt niet door kan gaan..
Maar zodra ik weer kan, gaat dat echt niet weer gebeuren, no way..
hhaahahah, niet seksen, hahahahahahaha
Graagquote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef pufje het volgende:
[..]
Jij moet eens even door een grote neger genomen worden!
Ik ookquote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef pufje het volgende:
[..]
Jij moet eens even door een grote neger genomen worden!
Zozo, is dat niet veeeeel te vermoeiend voor je??quote:Op donderdag 30 september 2010 22:47 schreef pufje het volgende:
[..]
Nou kom maar langs... Als je durft
Zowiezo meer voor hem als voor jou.. tenslotte, jij hoeft alleen maar te liggen he..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 04:51 schreef Merel- het volgende:
[..]
Zozo, is dat niet veeeeel te vermoeiend voor je??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |