Same here, heb het nog nooit eerder gezien!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:27 schreef very het volgende:
Wow...er kwam geen eind aan
Wel mooie foto's hoor.
Ik vind dat met die "sterren cirkel" echt tof!
Zou fijn zijn als je de foto's even kon nummeren. Dat maakt het voor ons wat makkelijker om duidelijk te maken over welke foto we praten
Het wordt toch vrij vaak gedaan hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
Same here, heb het nog nooit eerder gezien!
Ik ook, dit was echter de eerste keer dat ik het probeerdequote:Op woensdag 8 september 2010 17:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Het wordt toch vrij vaak gedaan hoor.En eerlijk gezegd heb ik er ook al 'ns betere varianten van gezien, hoewel deze niet verkeerd is.
Ah, nu weet ik ook eindelijk welke user er achter de foto's zit.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik ook, dit was echter de eerste keer dat ik het probeerde. Was niet ontevreden over zo'n eerste schot
30 minuten voor de sterrenfotoquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:13 schreef Andyy het volgende:
Wat voor sluitertijden worden er gebruikt?
Tientallen minuten?
Maar verder mooie foto's
Dat dus..quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
Er zitten zeker leuke platen tussen alleen die HDR(-like) bewerking die ik op veel foto's terugzie vind ik echt heel jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |