abonnement Unibet Coolblue
pi_86449577
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:57 schreef PiRANiA het volgende:
Listening Clock

This visualisation shows at what times of the day you have been listening to music over the last 20 days. Red represents weekdays and green represents weekends. The longer the hand, the more the listening was focused around that time.

[ afbeelding ]
http://playground.last.fm/demo/clock?user=&nr_of_days=20
Grappig! Ik heb het over het afgelopen jaar gedaan. Er is geen uur waarop ik niet naar muziek luister :7:



[ Bericht 6% gewijzigd door krioro op 15-09-2010 06:35:05 ]
full stops and exclamation marks
  woensdag 15 september 2010 @ 05:21:28 #127
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_86449619
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:54 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ik jammer vind, is dat er geen scrobbler is voor mijn PSP, ik luister veel muziek onderweg nl.
Wat ik er vooral jammer aan vind is dat mn playlist dan ook totaal anders zou zijn. In de auto heb ik bv cds van de White Stripes, POTUSA, Blue October, Kamelot, CAKE enzo liggen. En daarvoor had ik op mn mp3speler ook zulke muziek staan. Als dat er allemaal bij zou staan, zag mn playlist er een stuk softer uit :)

Daarom ook zo'n weekly momenteel:

Unique Artists: 55
Total Tracks: 85
Total Plays: 298

Top Artists for the week ending Sunday 12 September 2010
1 Pendulum 41
2 Rammstein 14
3 Metallica 11
3 System of a Down 11
5 Limp Bizkit 10
6 Foo Fighters 9
6 Papa Roach 9
8 Marilyn Manson 8
8 Rob Zombie 8
8 KoЯn 8

Heb de ouwe shit weer opgezet. Nostalgie :+
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_86449621
Haha...het is best ziek maar daarom probeer ik ook echt alles te scrobbelen altijd..het is echt een obsessie _O-
Zelfs als ik een cd afspeel dan zet ik dezelfde cd op de computer op, maar dan met het volume op 0 zodat ie meescrobbelt :P

En als ik ergens anders dan thuis luister luister ik altijd vanaf ipod of iphone zodat die scrobbels ook nog doorkomen...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 15 september 2010 @ 06:17:45 #129
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_86449675
quote:
Op woensdag 15 september 2010 05:24 schreef Norrage het volgende:
Haha...het is best ziek maar daarom probeer ik ook echt alles te scrobbelen altijd..het is echt een obsessie _O-
Zelfs als ik een cd afspeel dan zet ik dezelfde cd op de computer op, maar dan met het volume op 0 zodat ie meescrobbelt :P

En als ik ergens anders dan thuis luister luister ik altijd vanaf ipod of iphone zodat die scrobbels ook nog doorkomen...
Schrijf je ook mee in de discotheek of cafe? :+
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_86449722
Ik vind het meestal juist erger als er iets gescrobbled wordt dat ik níet gehoord heb. :+ Als ik Spotify per ongeluk aan heb laten staan ofzo. Het is me nog steeds niet echt duidelijk of je ook enkele plays van een liedje kunt wissen zonder het hele liedje uit je library te verwijderen, weet iemand dat toevallig?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_86449733
quote:
Op woensdag 15 september 2010 06:17 schreef Maringo het volgende:

[..]

Schrijf je ook mee in de discotheek of cafe? :+
Nee maar dan is het niet muziek die ik zelf heb opgezet, dat telt niet :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 15 september 2010 @ 12:30:16 #132
190452 AceHighHugo
Cinematographer
pi_86456478
Mijn account: http://www.last.fm/user/AceHighHugo

Ik luister naar alles behalve hardcore en metal, en voornamelijk naar Indierock. Favo muziek:

Mumford & Sons
Atmosphere
Regina Spektor
Modest Mouse
The xx

Als je je hierin kan vinden; add me dan even!
http://www.thedreamers.nl/trouwfilm | The Dreamers - Wedding Cinema
  woensdag 15 september 2010 @ 12:31:53 #133
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_86456533
quote:
Op woensdag 15 september 2010 06:42 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nee maar dan is het niet muziek die ik zelf heb opgezet, dat telt niet :P
Dat zou ik dan weer wel kunnen doen als plaatjesdraaier zijnde.
pi_86456545
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:30 schreef AceHighHugo het volgende:
Mijn account: http://www.last.fm/user/AceHighHugo

Ik luister naar alles behalve hardcore en metal, en voornamelijk naar Indierock. Favo muziek:

Mumford & Sons
Atmosphere
Regina Spektor
Modest Mouse
The xx

Als je je hierin kan vinden; add me dan even!
Zal ik doen (vanavond), ik zie dat je ook Aloe Blacc veel geluisterd hebt, fijn album is dat.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 15 september 2010 @ 12:34:59 #135
190452 AceHighHugo
Cinematographer
pi_86456624
Geweldig album! Ga je ook naar het concert in Paradiso eind deze maand? Aanrader voor iedereen!
http://www.thedreamers.nl/trouwfilm | The Dreamers - Wedding Cinema
pi_86463825
quote:
Op woensdag 15 september 2010 06:42 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nee maar dan is het niet muziek die ik zelf heb opgezet, dat telt niet :P
Oh, als ik 3FM luister scrobble ik wel mee. Grappig dat er zulke verschillende meningen over zijn. :D
Zo komen er trouwens wel artiesten als Rihanna in mijn library. :')
Are you pondering what I'm pondering?
pi_86464045
Waarom zou je ¤3 betalen voor Last.fm als je ook $3 kan betalen? :')

Hmm, kennelijk luister ik ook op elk uur wel muziek.

pi_86464600
Zit er al een tijd over te twijfelen maar ga het toch denk ik niet doen. :P Ik luister waarschijnlijk toch niet naar last fm radio maar dat soort dingen zoals hierboven zijn wel erg cool om te zien. :D
pi_86464848
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Zit er al een tijd over te twijfelen maar ga het toch denk ik niet doen. :P Ik luister waarschijnlijk toch niet naar last fm radio maar dat soort dingen zoals hierboven zijn wel erg cool om te zien. :D
Ik heb er denk ik ook geen behoefte aan, maar voor de prijs van een pilsje wil ik het wel een maandje proberen, mocht het bevallen dan ga ik wel vaker een maandje kopen.

Je kan het gewoon 30 dagen proberen toch, kost je maar ¤2,38 op het moment.

Hoop dat ik wat nieuwe artiesten/nummers leer kennen met die Last.FM radio, ook al denk ik dat ik morgen weer naar m'n eigen collectie luister :P
  woensdag 15 september 2010 @ 19:20:31 #140
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_86470904
quote:
Op woensdag 15 september 2010 06:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het meestal juist erger als er iets gescrobbled wordt dat ik níet gehoord heb. :+ Als ik Spotify per ongeluk aan heb laten staan ofzo. Het is me nog steeds niet echt duidelijk of je ook enkele plays van een liedje kunt wissen zonder het hele liedje uit je library te verwijderen, weet iemand dat toevallig?
Bij "Recently Listened Tracks" het nummer opzoeken en achteraan op het kruisje drukken :)
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_86471091
quote:
Op woensdag 15 september 2010 05:24 schreef Norrage het volgende:
Zelfs als ik een cd afspeel dan zet ik dezelfde cd op de computer op, maar dan met het volume op 0 zodat ie meescrobbelt :P

Kan je veel beter deze website gebruiken:
http://lastfmstats.livefrombmore.com/universalscrobbler/
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_86471893
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:25 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Kan je veel beter deze website gebruiken:
http://lastfmstats.livefrombmore.com/universalscrobbler/
Hey das handig! Maar wel makkelijk te misbruiken denk ik :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_86471987
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:46 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hey das handig! Maar wel makkelijk te misbruiken denk ik :P
Ja, dat wel maar dan is het hele punt van Last.FM toch weg.. Maar er zullen vast mensen zijn die het misbruiken helaas :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_86472033
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:46 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hey das handig! Maar wel makkelijk te misbruiken denk ik :P
Het is alleen nuttig als je er eerlijk mee omgaat. Maar dat is met alles wel zo, je kunt ook wel de hele dag je muziek aan zetten via Itunes, maar dat geeft niet echt een goed beeld van je muzieksmaak.

Ik gebruik het zelf ook wel eens, ik wil dat hij ook bijhoud wat ik via mijn mp3speler of mobiele telefoon luister, maar dat kun je niet altijd scrobbelen. Ik doe het alleen als ik hele albums heb geluisterd, wat meestal het geval is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_86472229
Ik besef me wel net dat het voor mij nog niet eens zo heel nuttig is. Ik hecht óók heel veel waarde aan mijn itunes library. Heb veel smart playlists die samengesteld zijn op basis van hoeveel plays, de laatste afspeelbeurt, de rating etc.. En ik heb eigenlijk een, anders dan last.fm, duidelijker overzicht van mijn muziek in itunes zelf. Je kan er op zoveel verschillende dingen sorteren.

Ik vind het bijvoorbeeld heel leuk (interessant) een hele lijst albums te zien en dan rechts het aantal plays te zien staan en direct te weten hoe de verschillende albums zich tot elkaar verhouden.

Last.fm gebruik ik vooral voor het ontdekken van muziek, het delen van mijn smaak met anderen en de algemene luisterstatistieken die itunes weer niet heeft (plays by week, etc) :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 15 september 2010 @ 19:57:54 #146
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86472258
Ben ik weer :)
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_86472784
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:56 schreef Norrage het volgende:
Ik besef me wel net dat het voor mij nog niet eens zo heel nuttig is. Ik hecht óók heel veel waarde aan mijn itunes library. Heb veel smart playlists die samengesteld zijn op basis van hoeveel plays, de laatste afspeelbeurt, de rating etc.. En ik heb eigenlijk een, anders dan last.fm, duidelijker overzicht van mijn muziek in itunes zelf. Je kan er op zoveel verschillende dingen sorteren.

Ik vind het bijvoorbeeld heel leuk (interessant) een hele lijst albums te zien en dan rechts het aantal plays te zien staan en direct te weten hoe de verschillende albums zich tot elkaar verhouden.

Last.fm gebruik ik vooral voor het ontdekken van muziek, het delen van mijn smaak met anderen en de algemene luisterstatistieken die itunes weer niet heeft (plays by week, etc) :)
Kun je met Itunes ook het aantal plays per album weergeven dan?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_86472979
Weet ik niet, maar ik bedoel meer dat ik een vol lijstje met nummers per album zie staan met het respectievelijke aantal plays van de nummers.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_86473310
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:14 schreef Norrage het volgende:
Weet ik niet, maar ik bedoel meer dat ik een vol lijstje met nummers per album zie staan met het respectievelijke aantal plays van de nummers.
Ja dat is wel handig, al doe ik er te weinig mee. Ik heb alleen een lijstje met de albums uit 2010 (en eentje voor 2009, maar dat komt op hetzelfde neer).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_86473521
Ik heb lijstjes voor alles wat ik 3,4 of 5 sterren heb gerate (de 4 sterren is al een random playlist van 10000 nummers :P) en ook lijstjes voor de laatste jaren...en dezelfde soorten lijstjes met het aantal plays (zegt bijna net zoveel als rating)...en ook het tegenovergestelde (unrated of nog niet afgespeelde nummers etc)..

Verder heb ik lijstjes waarmee ik de nummers kan luisteren die ik in de afgelopen 5 maanden 4 sterren heb gerate (dus goede nummers die ik pas onlangs heb toegevoegd) en lijstjes voor nummers die ik lang geleden heb gerate of heb geluisterd..etc etc.. En alle andere mogelijkheden die je met deze verschillende stats kan maken :P

Verder heb ik ook per artiest "best of" lijstjes waarmee ik een random playlist heb van de goede muziek van een bepaalde artiest..en verder heb ik natuurlijk de genre lijstjes (jazz, indie, postrock..etc) en de smaak lijstjes (vrolijk, triest..etc)...

Kortom: I love itunes :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')