http://ssd.jpl.nasa.gov/sbdb.cgi?sstr=2010%20RF12&orb=1quote:Massive asteroid approaching Earth
A large asteroid of 7-14 m across will pass 84,000km close to Earth on Wednesday. The info comes from the Keldysh Institute of Applied Mathematics.
The thing can be observed through a telescope. It doesn't threaten our planet even if it slams into it, as it will burn up in the upper atmosphere, astronomers say.
Dat kan hij dus niet, aangezien hij verbrand in de atmosfeerquote:
Zolang Bruce Willis nog leeft, heb ik daar wel vertrouwen in, maar vooral als die toch niet onsterfelijk blijkt te zijn wordt het daarna lastig.quote:Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef Big-Ern het volgende:
Toch vraag ik me weleens af wat we ertegen kunnen doen als een flinke echt op ramkoers ligt.
Misschien moeten we wachten tot 2012quote:Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef Big-Ern het volgende:
Toch vraag ik me weleens af wat we ertegen kunnen doen als een flinke echt op ramkoers ligt.
Anders lees je eerst ffquote:Op maandag 6 september 2010 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
Alweer? Net als de vorige 209230923 keren zal de aarde nu ook wel "net worden gemist".
Toen hij las stond er nog een heel andere titel + tekstquote:
Ja, godverdomme!quote:Op maandag 6 september 2010 20:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toen hij las stond er nog een heel andere titel + tekst
namelijk dat we allemaal dood gingen enzo en dat we zeker geraakt zouden worden
Ik ga maar verkrachten. Geplunderde goederen heb je weinig aan als iedereen dood isquote:
Dat zijn maar kleintjes...quote:
Misschien komt de meteoriet met de NS, dan is enige vertraging niet uitgesloten.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:37 schreef DjinN het volgende:
kheb nog niks gezienis er niets bekend van een tijd ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |