Mooie serie

. Bij 1 en 4 zie ik dat het uit eenzelfde shoot is, maar vroeg me af of de rest ook uit de serie was? Latex =

trouwens

. Kan je de complimenten doorgeven aan het model? Lekker veelzijdig koppie, en heerlijk expressief

.
@1;
Expressie is top. De muur is me te vlekkerig, en ik ben persoonlijk niet weg van de trap. De vloer is genoeg voor het effect imo. Pose is top, alleen heb ik bij haar tong het idee dat het halverwege een expressie is. Ik ben het met een aantal eens dat de hoek wat afleidt, maar ik kan me er niet zo aan storen. Ik hou wel van wat vervorming (shoots met fish, jeej!). Benen zijn erg lekker net iets naar binnen gedraaid, doet het altijd goed.
@2;
Kers is inderdaad raar. Ziet er ijs op of zo? Prima blik, goeie visa (mooi verloop naar wit boven ogen en goeie wimpers). Is het expres dat de nagellak niet helemaal tot de nagelriem is? Ik had het haar over haar linkerschouder niet gedaan hebben, omdat het me nu wat rommelig overkomt bij haar hand.
@3
Haar haar is dichtgelopen, jammer. Ik zie je net iets voor de softbox staan volgens mij

. Valt door het 'gewone' een beetje uit de opbouw die je met de eerste twee hebt gedaan.De losse haartjes bij haar rechteroog zou ik wat meer opzij schuiven volgende keer.
@4;
Net het licht in het masker gekregen! Iets teveel licht op haar schouder, hij loopt bij mij bijna dicht. Ik zou voor een gasmasker look geen closeup doen persoonlijk, omdat het volgens mij voor het algemene look. Het masker met jurk met een pose als bij foto 1 zou veel meer power hebben denk ik.
@5;
Lekker! Haar haar is helaas weer dicht gelopen. Decolleté met hand is goed! Blik weg van de cam met vinger is ook lekker!!
Ik zit als beste foto in dubio tussen 1 en 5, maar ga toch voor de laatste vanwege de trap bij 1. Ben heel benieuwd om meer van je te zien!