Inderdaad de enigste post op het forum van hemquote:Op maandag 6 september 2010 13:14 schreef reddenzill het volgende:
Tombolafan & Anoniem5
seems like a good match 2 me
quote:Op maandag 6 september 2010 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
kom we gaan allemaal clownen aanmaken
Dat is dus zo'n beetje het enige waar ze streng op zijnquote:Op maandag 6 september 2010 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
kom we gaan allemaal klonen aanmaken
Daar krijg je alleen maar gezeik meequote:Op maandag 6 september 2010 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
kom we gaan allemaal klonen aanmaken
Jij bent toch ook heul geen single.quote:Op maandag 6 september 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel blij dat ik me niet heb aangemeld. Anders hadden ze me straks qua leeftijd met snaavel gezet ofzo.
fantastischquote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook heul geen single.
Ik heb trouwens vrijdag in dat restaurant gegeten
quote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat was helemaal fantastisch geweldig
Hoe was het?quote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook heul geen single.
Ik heb trouwens vrijdag in dat restaurant gegeten
Ja iddquote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef Myraela het volgende:
Als je dat doet verpest je het juist.Dan kiezen ze vast andere koppels.
Donker gok ikquote:
quote:
Niets voor jou dan Myr?quote:Op maandag 6 september 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel blij dat ik me niet heb aangemeld. Anders hadden ze me straks qua leeftijd met snaavel gezet ofzo.
OMG, ik dacht al dat jij -edit- wasquote:Op maandag 6 september 2010 13:23 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nog wel een aantal klonen maar die dienen anoniem te blijven door mijn mooie R&P topics![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |