Dus daarom was je afwezig vanavondquote:
Denk dat niemand inhoudelijk van jou wilde horen wat er aan de hand was (tenzij dit over PM is gebeurd natuurlijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:57 schreef Lotusss het volgende:
Hoi iedereen. Sorry dat ik niet reageerde, maar ik wilde eerst ER de tijd geven om te reageren aan de mensen die hij kent.
Ik heb inmiddels alles wel bijgelezen hier en ik ben 100% op de hoogte geweest van zijn situatie. Als je vragen hebt, moet je ze aan hem richten, ik beantwoord ze toch niet.
Kan er zelf totaal ook niet tegen vieze kamers, veel vrouwen van mijn leeftijd kunnen heel erg zijn met smerige kamers : (.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef EllaN het volgende:
Ew dat is echt vies.. Ik kan echt niet tegen viezigheid brr. Ik moet ook echt heel erg niezen van stof. Wel fijn datdaardoor vaak zijn kamer op ruimt
.
Weet ik hoor... en de bezorgdheid werd en wordt ook zeer gewaardeerdquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
Denk dat niemand inhoudelijk van jou wilde horen wat er aan de hand was (tenzij dit over PM is gebeurd natuurlijk). De meesten van ons wilden gewoon graag weten of iemand iets van hem gehoord had. Niet om interessant te neuzen, maar uit zorg
.
quote:
Klinkt aannemelijkquote:Op woensdag 8 september 2010 02:16 schreef Andyy het volgende:
Mijn zusje is anders een goed dynamisch schietdoel, gratis af te halen
Nog steeds niets gehoodquote:dinsdag 7 september 2010 22:38 schreef Vronsky het volgende:[/b]
Weet je eigenlijk nou al wanneer je naar Amsterdam mag? :p
Pics van je zusje.quote:Op woensdag 8 september 2010 02:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mijn zusje is anders een goed dynamisch schietdoel, gratis af te halen
Kan je net zo goed even 0800-0124 bellen en vragen of je het nummer van amsterdam kan krijgen van bureau leidinggevenden.quote:Op woensdag 8 september 2010 07:13 schreef Maitje het volgende:
Moorning!![]()
[..]
![]()
[..]
Klinkt aannemelijk![]()
[..]
Nog steeds niets gehood, ben nu bezig contact te zoeken met die man die mij aangenomen heeft.
17 Charlie gaat in December tot April periode. ik ben niet aanwezig bij die 'missie'quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:09 schreef cw2cu het volgende:
[..]
17 Charlie zei je.. ga jij in december of april naar Curacao?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:13 schreef Maitje het volgende:
TE KOOP:
Mai's broertje
Omschrijving:
Lange slungel, geen manieren, egoïst 1e klas.
Te gebruiken voor/als:
Schietschijf, boksbal, pakezel
Prijs:
ELK AANNEMELIJK BOD!Ik wil hem wel een paar daagjes mee het veld in nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff manieren bij brengen
![]()
Blij te horen dat je zoveel steun krijgt en desondanks toch iets van licht aan de horizon zietquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar ik heb heel erg veel steun gehad van 1 iemand specifiek.
Dus maak jullie geen zorgen, ik kom wel goed terecht
En mijn dank gaat uit naar Lotusss, LeovanW, Cobra, Sine_Pari, Esses die me via de PM, mail en msn een hart onder de riem hebben kunnen steken.
Klinkt echt enorm als mijn broertje,quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef Maitje het volgende:
In feite genoeg, op een gegeven moment is het genoeg...
Hij voert geen ene reet uit. Is te lui om te werken, is nog te lui om z'n glas bijv. naar de keuken te brengen. Constant keihard muziek draaien zodat ik al trillend op mijn eigen kamer zit. Voert geen aars uit voor school, zijn kamer is een stink hol waar zelfs de muizen dood onder zijn bed liggen.
Het is een aso eerste klas, maar mijn ouders zijn te lief voor hem...![]()
Klinkt overigens zo in de oren miss niet zo slecht, maar wel als dit dag in, dag uit zo door gaat, en vanavond was de bom even gebarste
Echt, volgens mij heeft elk huishouden wel zo'n persoon zo te horenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klinkt echt enorm als mijn broertje,
het goeie nieuwes is dat ze daar uit groeien ! op een gegeven moment is hij alleen nog maar aso 1e klas met een stink hol en dooie muizen onder zijn bed.
Maar dan ben je van die harde muziek af en 'doet' hij iets van een opleiding(aanwezig zijn is toch ook iets doen)
haai lotus,quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:57 schreef Lotusss het volgende:
Hoi iedereen. Sorry dat ik niet reageerde, maar ik wilde eerst ER de tijd geven om te reageren aan de mensen die hij kent.
Ik heb inmiddels alles wel bijgelezen hier en ik ben 100% op de hoogte geweest van zijn situatie. Als je vragen hebt, moet je ze aan hem richten, ik beantwoord ze toch niet.
Weet je, mijn broertje valt in dezelfde leeftijdscatergorie als die van haar, en ik denk oprecht dat het gewoon aan de leeftijd licht.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:43 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Echt, volgens mij heeft elk huishouden wel zo'n persoon zo te horen
Nou, ik heb die man gister nog maar is een mail gestuurd (de persoon die mij aangenomen heeft), weer niks terug gehad.. Morgen ochtend ben ik vrijquote:Op woensdag 8 september 2010 09:15 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Kan je net zo goed even 0800-0124 bellen en vragen of je het nummer van amsterdam kan krijgen van bureau leidinggevenden.
Heb hier nog een nummer van de kazerne daar, is van de receptie die kunnen je ook doorverbinden.
Stuur maar een PM als je het wilt hebben?
Erwin en Lotuss kunnen het gewoon HEEL goed vinden op vriendschappelijk niveau, ondanks dat ze elkaar slechts korte tijd kennen. Thats allquote:Op woensdag 8 september 2010 17:44 schreef Pumatje het volgende:
internet op de kazerne is gwoon ruk, was idd problemen tijd lang.
gelukkig hoef ik op de sportdag enkel fftjes te schieten....
trouwens kan iemand mij influiten over ER en lotuss.. snap er echt de ballen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |