abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86186977
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:51 schreef Druid het volgende:
in new york :D
Dus daarom was je afwezig vanavond :) je hebt weinig gemist hoor! Behalve dat we onze strepen hebben :)
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_86187596
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:57 schreef Lotusss het volgende:
Hoi iedereen. Sorry dat ik niet reageerde, maar ik wilde eerst ER de tijd geven om te reageren aan de mensen die hij kent.

Ik heb inmiddels alles wel bijgelezen hier en ik ben 100% op de hoogte geweest van zijn situatie. Als je vragen hebt, moet je ze aan hem richten, ik beantwoord ze toch niet.
Denk dat niemand inhoudelijk van jou wilde horen wat er aan de hand was (tenzij dit over PM is gebeurd natuurlijk ;) ). De meesten van ons wilden gewoon graag weten of iemand iets van hem gehoord had. Niet om interessant te neuzen, maar uit zorg :).
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:23:29 #153
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_86187647
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef EllaN het volgende:
Ew dat is echt vies.. Ik kan echt niet tegen viezigheid brr. Ik moet ook echt heel erg niezen van stof. Wel fijn dat (8> daardoor vaak zijn kamer op ruimt ;).
Kan er zelf totaal ook niet tegen vieze kamers, veel vrouwen van mijn leeftijd kunnen heel erg zijn met smerige kamers : (.
Hier is het gelukkig brandschoon, de dag dat er hier vuil komt betekend het gewoon dat ik hier niet meer woon :D.

Maar mensen die hun huis niet schoonhouden :r
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  woensdag 8 september 2010 @ 00:07:36 #154
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_86189830
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef EllaN het volgende:

[..]

Denk dat niemand inhoudelijk van jou wilde horen wat er aan de hand was (tenzij dit over PM is gebeurd natuurlijk ;) ). De meesten van ons wilden gewoon graag weten of iemand iets van hem gehoord had. Niet om interessant te neuzen, maar uit zorg :).
Weet ik hoor... en de bezorgdheid werd en wordt ook zeer gewaardeerd ;)
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_86190628
Het leven is een zure BOM!

*O*
  FOK!fotograaf woensdag 8 september 2010 @ 02:16:30 #157
145146 Andyy
pi_86192379
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef Maitje het volgende:

[..]

Verkocht!
Mijn zusje is anders een goed dynamisch schietdoel, gratis af te halen :Y
pi_86193256
Moorning! :W

quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:32 schreef Lightning_NL het volgende:
Het leven is een zure BOM!

*O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
_O-

quote:
Op woensdag 8 september 2010 02:16 schreef Andyy het volgende:

Klinkt aannemelijk :D

quote:
dinsdag 7 september 2010 22:38 schreef Vronsky het volgende:[/b]

Weet je eigenlijk nou al wanneer je naar Amsterdam mag? :p
:W
Nog steeds niets gehood }:| , ben nu bezig contact te zoeken met die man die mij aangenomen heeft.
Er was eens....
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 8 september 2010 @ 07:29:29 #159
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86193316
Mogguh :W

quote:
Op woensdag 8 september 2010 02:16 schreef Andyy het volgende:

[..]

Pics van je zusje. :P
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_86194568
quote:
Op woensdag 8 september 2010 07:13 schreef Maitje het volgende:
Moorning! :W
[..]

_O-
[..]

Klinkt aannemelijk :D
[..]

Nog steeds niets gehood }:| , ben nu bezig contact te zoeken met die man die mij aangenomen heeft.
Kan je net zo goed even 0800-0124 bellen en vragen of je het nummer van amsterdam kan krijgen van bureau leidinggevenden.

Heb hier nog een nummer van de kazerne daar, is van de receptie die kunnen je ook doorverbinden.
Stuur maar een PM als je het wilt hebben?
pi_86196160
Moggaahh!

Ik heb een bittere smaak in mijn mond van pijnboompitten eten ;(.
pi_86196590
lekker weertje hier :D
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_86208811
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:09 schreef cw2cu het volgende:

[..]

17 Charlie zei je.. ga jij in december of april naar Curacao?
17 Charlie gaat in December tot April periode. ik ben niet aanwezig bij die 'missie'
pi_86208922
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:13 schreef Maitje het volgende:
TE KOOP:

Mai's broertje

Omschrijving:
Lange slungel, geen manieren, egoïst 1e klas.

Te gebruiken voor/als:
Schietschijf, boksbal, pakezel

Prijs:
ELK AANNEMELIJK BOD!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil hem wel een paar daagjes mee het veld in nemen :P ff manieren bij brengen _O-
pi_86208962
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar ik heb heel erg veel steun gehad van 1 iemand specifiek.

Dus maak jullie geen zorgen, ik kom wel goed terecht ;)

En mijn dank gaat uit naar Lotusss, LeovanW, Cobra, Sine_Pari, Esses die me via de PM, mail en msn een hart onder de riem hebben kunnen steken.
Blij te horen dat je zoveel steun krijgt en desondanks toch iets van licht aan de horizon ziet :Y
pi_86209038
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef Maitje het volgende:

In feite genoeg, op een gegeven moment is het genoeg...

Hij voert geen ene reet uit. Is te lui om te werken, is nog te lui om z'n glas bijv. naar de keuken te brengen. Constant keihard muziek draaien zodat ik al trillend op mijn eigen kamer zit. Voert geen aars uit voor school, zijn kamer is een stink hol waar zelfs de muizen dood onder zijn bed liggen.

Het is een aso eerste klas, maar mijn ouders zijn te lief voor hem... }:|

Klinkt overigens zo in de oren miss niet zo slecht, maar wel als dit dag in, dag uit zo door gaat, en vanavond was de bom even gebarste :')
Klinkt echt enorm als mijn broertje,

het goeie nieuwes is dat ze daar uit groeien ! op een gegeven moment is hij alleen nog maar aso 1e klas met een stink hol en dooie muizen onder zijn bed.

Maar dan ben je van die harde muziek af en 'doet' hij iets van een opleiding :P (aanwezig zijn is toch ook iets doen)
pi_86209117
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:41 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Klinkt echt enorm als mijn broertje,

het goeie nieuwes is dat ze daar uit groeien ! op een gegeven moment is hij alleen nog maar aso 1e klas met een stink hol en dooie muizen onder zijn bed.

Maar dan ben je van die harde muziek af en 'doet' hij iets van een opleiding :P (aanwezig zijn is toch ook iets doen)
Echt, volgens mij heeft elk huishouden wel zo'n persoon zo te horen :')
pi_86209159
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:57 schreef Lotusss het volgende:
Hoi iedereen. Sorry dat ik niet reageerde, maar ik wilde eerst ER de tijd geven om te reageren aan de mensen die hij kent.

Ik heb inmiddels alles wel bijgelezen hier en ik ben 100% op de hoogte geweest van zijn situatie. Als je vragen hebt, moet je ze aan hem richten, ik beantwoord ze toch niet.
haai lotus,

sowieso super tof dat jij erwin zo goed hebt kunnen ondersteunen ^O^ hondertduizend punten ^O^

Maar wat doet die 2e opmerking nou? wel zeggen dat je alles weet, en ook zeggen dat je niks gaat zeggen 8)7 was het dan niet beter om niks te zeggen _O-

Ik vind je een toffe meid, dat weet je, maar ik lag toch ff rollend op de grond van het lachen om het basisschoolgehalte van de opmerking :D

Neem het maar met een korrel zout :*
pi_86209315
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:43 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Echt, volgens mij heeft elk huishouden wel zo'n persoon zo te horen :')
Weet je, mijn broertje valt in dezelfde leeftijdscatergorie als die van haar, en ik denk oprecht dat het gewoon aan de leeftijd licht.

Als ik terug kijk naar toen ik zijn leeftijd had (16-19) de tijd waarin ik de meeste problemen met hem heb gehad, en dat stapelt op ja!

Dan had zag op school een groepje rappers, alto's rockers, nerds... etc etc die zo op het schoolplein rond hingen. Als daaruit nu een groepje 'luie' jongeren ontstaan is. Niet dat ik het goedpraat maar het zal ongetwijfeld wel een beetje bij de pubertijd horen. En de sociale contacten waar hij mee omgaat.

Dus in die zin kan ik het hem nog niet eens kwalijk nemen, ondanks dat ik dat wel doe. Ik weet ook niet hoe onuitstaanbaar ik was in mijn pubertijd, ongetwijfeld zal ik ook op mijn eigen manier onuitstaanbaar zijn geweest voor sommige mensen....?
pi_86209429
Maargoed, nu ik alles heb terug gelezen en gereageerd een post over mijzelf..

MGI zit er eindelijk op *O* 3 dagen DEATH BY POWERPOINT zijn voorbij *O* Ik heb het allemaal overleeft !!!

Donderdag a.s. (morgen) om 10:00 kan iedereen die op oirschot gelegerd zit mij bewonderen tijdens de wedstrijdspeedmars van 13 Mechbrig, Rhino Challange. 17-Charlie heeft de openingsloop.

Weet je niet hoe ik er uit zie? Ik draag de meest markant zandkleurige dessert kisten die je ooit hebt gezien _O- Want mijn zwarte kisten zijn al naar de woestijn doe |:(

edit: owja, en mijn interwebz lag er 2 dagen uit :@ *not amused* maar blij dat alles het nu weer doet :D
  woensdag 8 september 2010 @ 17:44:01 #171
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_86211170
internet op de kazerne is gwoon ruk, was idd problemen tijd lang.
gelukkig hoef ik op de sportdag enkel fftjes te schieten....

trouwens kan iemand mij influiten over ER en lotuss.. snap er echt de ballen van
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_86211180
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:15 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Kan je net zo goed even 0800-0124 bellen en vragen of je het nummer van amsterdam kan krijgen van bureau leidinggevenden.

Heb hier nog een nummer van de kazerne daar, is van de receptie die kunnen je ook doorverbinden.
Stuur maar een PM als je het wilt hebben?
Nou, ik heb die man gister nog maar is een mail gestuurd (de persoon die mij aangenomen heeft), weer niks terug gehad.. Morgen ochtend ben ik vrij >:) ... dan zal ik hem is gaan bellen want ben er nu goed klaar mee. Ik wordt echt bloedchaggo van alles... :{
Er was eens....
  woensdag 8 september 2010 @ 17:49:40 #173
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_86211327
Kut router!!!!!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_86211347
@ maitje: kan 6 tot 8 weken duren he of zijn die al voorbij ?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_86211666
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:44 schreef Pumatje het volgende:
internet op de kazerne is gwoon ruk, was idd problemen tijd lang.
gelukkig hoef ik op de sportdag enkel fftjes te schieten....

trouwens kan iemand mij influiten over ER en lotuss.. snap er echt de ballen van
Erwin en Lotuss kunnen het gewoon HEEL goed vinden op vriendschappelijk niveau, ondanks dat ze elkaar slechts korte tijd kennen. Thats all :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')