abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86164354
ze zij dat als ik volgend jaar weer wou solliciteren dat ik meer vrienden moest hebben gemaakt }:|

ff serieus dat is toch een advies om van te huilen :'( . wat moet ik doen dan? ieder weekend mezelf bezaten en daardoor vrienden maken? over straat lopen en aan willekeurige mensen vragen of ze me vriend willen worden?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_86164449
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef m.k het volgende:
ze zij dat als ik volgend jaar weer wou solliciteren dat ik meer vrienden moest hebben gemaakt }:|

ff serieus dat is toch een advies om van te huilen :'( . wat moet ik doen dan? ieder weekend mezelf bezaten en daardoor vrienden maken? over straat lopen en aan willekeurige mensen vragen of ze me vriend willen worden?
Liegen... }:|
Er was eens....
pi_86164546
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:46 schreef Maitje het volgende:

[..]

Liegen... }:|
Touché :)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_86164665
maar ik bekijk het maar van de positieve kant. het is inderdaad een leermoment. ga het komende anderhalf jaar nog harder trainen weet nu namelijk ook waardoor mijn blessure komt en daar ga ik aan werken. het lag aan mijn steunzolen.
pi_86164750
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:43 schreef Maitje het volgende:

[..]

Als het gesprek te kort is, dan vraag ik mij af hoe een psycholoog dan een goeie bevinding van een persoon kan krijgen....
Leg dan tenminste uit hoe een persoon op dat moment is overgekomen..

Ik weet precies wat je daar miss op zal gaan zeggen "net of ze dat voor jan en alleman gaan doen, geen tijd blablabla" ... maar ik denk dat als dit je droombaan is, dat zoiets pietsluttigs er dan best bij ken.
Ze stellen ook niet zomaar wat vragen. De vragen zijn geselecteerd en opgesteld om bepaalde onderliggende constructen bij iemand te peilen. ( Ikzelf word in ieder geval opgeleid om op bovenstaandemmanier selectie-interviews te houden.)

Je kunt in een kort gesprek niet alles perfect in kaart brengen, maar als ze een paar constructen persoonlijk willen beoordelen dan zou dat best goed kunnen.

Zo kun je je bijvoorbeeld indenken dat de psycholoog van M.K. het gevoel kreeg dat M.K. geen sterk sociaal vangnet om zich heen heeft en denkt dat dat dat nadelige gevolgen kan hebben op zijn functioneren. Of ze kreeg misschien het idee dat M.K. graag op zichzelf is en denkt dat hij in een groepsverband niet fijn zou kunnen opereren.

Ik gok nou maar wat, absoluut geen aanval op M.K. ;).
pi_86164903
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:54 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ze stellen ook niet zomaar wat vragen. De vragen zijn geselecteerd en opgesteld om bepaalde onderliggende constructen bij iemand te peilen. ( Ikzelf word in ieder geval opgeleid om op bovenstaandemmanier selectie-interviews te houden.)

Je kunt in een kort gesprek niet alles perfect in kaart brengen, maar als ze een paar constructen persoonlijk willen beoordelen dan zou dat best goed kunnen.

Zo kun je je bijvoorbeeld indenken dat de psycholoog van M.K. het gevoel kreeg dat M.K. geen sterk sociaal vangnet om zich heen heeft en denkt dat dat dat nadelige gevolgen kan hebben op zijn functioneren. Of ze kreeg misschien het idee dat M.K. graag op zichzelf is en denkt dat hij in een groepsverband niet fijn zou kunnen opereren.

Ik gok nou maar wat, absoluut geen aanval op M.K. ;).
Ik snap wel wat je bedoelt hoor.. maar vind het toch een rot streek :@
Er was eens....
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:02:00 #107
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_86165002
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef m.k het volgende:

Deze mensen worden deels ingehuurd en behoren deels tot defensie...

Echt balen voor jou persoonlijk natuurlijk. Maar hoor ik hier ook niet een klein beetje: "Het ligt echt niet aan mij. Het is allemaal de schuld van een ander, in ieder geval het ligt dus niet aan mij..."

Overigens als je een beetje achtergrond informatie wilt hebben over de KD-KCT kijk dan even op: http://www.korpscommandotroepen.nl/werving/index.php

of...

http://www.dutchdefencepress.com/?p=2022

http://www.dutchdefencepress.com/?p=3193

http://www.dutchdefencepress.com/?p=73

Ik hoop dat je iets met deze informatie kunt.

Kijk in ieder geval even naar dit filmpje!

In ieder geval veel succes gewenst met het voorbereiden erop. Als je specifiekiets wilt vragen, aarzel dan niet en stel ze gerust... Als je dit altijd al hebt gewild moet het lukken ;)

BTW, ook daar ga je dezelfde psychologen weer tegenkomen en vervolgens weer in A'dam...

[ Bericht 2% gewijzigd door leovanw op 07-09-2010 15:11:50 ]
There is no 'I' in TEAM and life is way to short for only dreaming... So live it to the MAX! FOR THOSE WHO UNDERSTAND WHAT YOU DO, NO EXPLANATION IS NECESSARY. FOR THOSE WHO DON’T, NONE IS POSSIBLE.
http://www.dutchdefencepress.com
pi_86165004
ik ga vrijdag eens aan mijn pa vragen wat die er van denkt. die is ontwikkeling psycholoog. mischien heeft hij een logische verklaring .
pi_86165055
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:59 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt hoor.. maar vind het toch een rot streek :@
Ja, het is ook echt kut..

Maar ik moest toch even mijn psycholoog-in-spe-petje opzetten om te zeggen dat een kort gesprek ook duidend kan zijn ;).
pi_86165159
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef m.k het volgende:
ik ga vrijdag eens aan mijn pa vragen wat die er van denkt. die is ontwikkeling psycholoog. mischien heeft hij een logische verklaring .
Ontwikkelingspsychologie en Arbeids- en organisatie psychologie zijn wel twee totaal verschillende vakgebieden. Maar hij kent jou wel persoonlijk natuurlijk, dus misschien heeft hij inderdaad een beter inzicht in wat er nou gebeurde :).
pi_86165246
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef leovanw het volgende:

[..]

Deze mensen worden deels ingehuurd en behoren deels tot defensie...

Echt balen voor jou persoonlijk natuurlijk. Maar hoor ik hier ook niet een klein beetje: "Het ligt echt niet aan mij. Het is allemaal de schuld van een ander, in ieder geval het ligt dus niet aan mij..."

In ieder geval veel succes gewenst met het voorbereiden erop. Als je dit altijd al hebt gewild moet het lukken ;)

BTW, ook daar ga je dezelfde psychologen weer tegenkomen en vervolgens weer in A'dam...
ik zei ook al dat ik het wel een leermoment vind en dat ik er aan ga werken (weet nog niet hoe).

maar bedankt voor de info :) ik waardeer het zeer. ben overigens al een tijdje uw teksten aan het lezen op de DDP site. en ik vind het altijd weer interessant. puik werk ^O^
pi_86165356
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:05 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ontwikkelingspsychologie en Arbeids- en organisatie psychologie zijn wel twee totaal verschillende vakgebieden. Maar hij kent jou wel persoonlijk natuurlijk, dus misschien heeft hij inderdaad een beter inzicht in wat er nou gebeurde :).
thanks for the support iedereen :)
pi_86165459
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef m.k het volgende:

[..]

ik zei ook al dat ik het wel een leermoment vind en dat ik er aan ga werken (weet nog niet hoe).

maar bedankt voor de info :) ik waardeer het zeer. ben overigens al een tijdje uw teksten aan het lezen op de DDP site. en ik vind het altijd weer interessant. puik werk ^O^
Link?
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:14:48 #114
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_86165543
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef hcwp het volgende:

[..]

Link?
Uhh... gewoon op klikken en je komt er vanzelf... anders kijk eens helemaal onderaan deze post c_/ *)
There is no 'I' in TEAM and life is way to short for only dreaming... So live it to the MAX! FOR THOSE WHO UNDERSTAND WHAT YOU DO, NO EXPLANATION IS NECESSARY. FOR THOSE WHO DON’T, NONE IS POSSIBLE.
pi_86166002
Hey leo, heb jij nog iets gehoord van ErwinRommel? Ik maak me een beetje zorgen om hem ;(.
pi_86166230
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:02 schreef m.k het volgende:
ach ik denk dat ik 1jaar en 6 maanden wacht en dan me ga inschrijven voor een KD bij de commando's
*wacht op de reacties "dat haal je toch niet"*
Dat moet je op je gemakje kunnen halen tenslotte heb je toch
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:55 schreef m.k het volgende:
een hit score van 5000 heb met call of duty
bericht aangepast ivm quote problemen

[ Bericht 13% gewijzigd door Sine_Pari op 07-09-2010 15:38:43 ]
pi_86166424
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:31 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Dat moet je op je gemakje kunnen halen tenslotte heb je toch een
[..]

niet zo serieus doen he ;)
pi_86166479

[ Bericht 100% gewijzigd door Sine_Pari op 07-09-2010 15:37:18 ]
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:45:47 #119
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_86166870
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef EllaN het volgende:
Hey leo, heb jij nog iets gehoord van ErwinRommel? Ik maak me een beetje zorgen om hem ;(.
Ja, ondanks dat ook ik me zorgen maak... laat hem maar even... Hij heeft het druk zat nu. Hij meldt zich vanzelf weer.
pi_86167243
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:45 schreef leovanw het volgende:

[..]

Ja, ondanks dat ook ik me zorgen maak... laat hem maar even... Hij heeft het druk zat nu. Hij meldt zich vanzelf weer.
Nuff said :). In ieder geval fijn dat iemand iets van hem vernomen heeft.
pi_86167703
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:03 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ja, het is ook echt kut..

Maar ik moest toch even mijn psycholoog-in-spe-petje opzetten om te zeggen dat een kort gesprek ook duidend kan zijn ;).
;)
Er was eens....
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:21:27 #122
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_86168459
Dat is wel balen van die afkeuring!
Maar waarom zou je het niet aanvechten? Als je ECHT bij defensie wilt.. proberen is het altijd waard

Maar laat me maar weten over 1 jaar en 6 maanden wanneer je de KD gaat doen, ik mag als het goed is rond die tijd ook ;).
(Maar eerst maar eens dat eerste contract uitdienen en hopen dat het mag van el comandante :> )

Edit: Die psychologen bij de keuring kunnen sowieso een stel azijnpissers zijn :')
Ik kwam te zelfverzekerd over en dat was blijkbaar niet goed. (Wel goedgekeurd verder, maar had daar ook veel gezeik mee gekregen van haar kant heb ik het idee. :o )
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_86168907
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:21 schreef Vronsky het volgende:
Dat is wel balen van die afkeuring!
Maar waarom zou je het niet aanvechten? Als je ECHT bij defensie wilt.. proberen is het altijd waard

Maar laat me maar weten over 1 jaar en 6 maanden wanneer je de KD gaat doen, ik mag als het goed is rond die tijd ook ;).
(Maar eerst maar eens dat eerste contract uitdienen en hopen dat het mag van el comandante :> )

Edit: Die psychologen bij de keuring kunnen sowieso een stel azijnpissers zijn :')
Ik kwam te zelfverzekerd over en dat was blijkbaar niet goed.

ik denk dat ik er weinig mee ga bereiken als ik het aanvecht. ik ga gewoon verder met trainen en vrienden maken. dus bij deze vronsky, wil je mijn vriendje worden? ;)

wat voorn contract heb je nu dan als ik vragen mag? bij defensie?

ik zal het zeker melden als ik zover ben :)
pi_86169515
Leovanw: Dat kennismakingsfilmpje!

Dat is ´´mijn´´ bos! Het bos waar ik altijd naar kogels zocht als klein meisje! Wat voelde ik mij altijd bijzonder met mijn op zondagmiddag gevonden buit uit de Tweede Wereldoorlog.. heerlijk zo jong en naief! O-)

Het bos waar ik geregeld aan het schrikken werd gebracht als er ineens 50 gecamoufleerde mannen voor mn neus uit hun beschutting omhoog kwamen. Het bos waar een of andere tank een mega volglicht op mij zette (waarna ik gillend wegrende: wat zullen ze toen gelachen hebben). Het bos waar mn hondje door een lieve militair werd teruggebracht omdat zij doodleuk een briefing bij ging staan wonen, mijn-´´Fikkie, kom hier´´-geroep totaal negerend..

Dus, M.K., probeer het over een paar jaar in Roosendaal, al is het alleen maar voor dat heerlijke bos (en die heide!). Kop op!
pi_86169704
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:42 schreef Sunglasses het volgende:
Dus, M.K., probeer het over een paar jaar in Roosendaal, al is het alleen maar voor dat heerlijke bos (en die heide!). Kop op!
:) thanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')