Liegen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef m.k het volgende:
ze zij dat als ik volgend jaar weer wou solliciteren dat ik meer vrienden moest hebben gemaakt![]()
ff serieus dat is toch een advies om van te huilen. wat moet ik doen dan? ieder weekend mezelf bezaten en daardoor vrienden maken? over straat lopen en aan willekeurige mensen vragen of ze me vriend willen worden?
Touchéquote:
Ze stellen ook niet zomaar wat vragen. De vragen zijn geselecteerd en opgesteld om bepaalde onderliggende constructen bij iemand te peilen. ( Ikzelf word in ieder geval opgeleid om op bovenstaandemmanier selectie-interviews te houden.)quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als het gesprek te kort is, dan vraag ik mij af hoe een psycholoog dan een goeie bevinding van een persoon kan krijgen....
Leg dan tenminste uit hoe een persoon op dat moment is overgekomen..
Ik weet precies wat je daar miss op zal gaan zeggen "net of ze dat voor jan en alleman gaan doen, geen tijd blablabla" ... maar ik denk dat als dit je droombaan is, dat zoiets pietsluttigs er dan best bij ken.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor.. maar vind het toch een rot streekquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ze stellen ook niet zomaar wat vragen. De vragen zijn geselecteerd en opgesteld om bepaalde onderliggende constructen bij iemand te peilen. ( Ikzelf word in ieder geval opgeleid om op bovenstaandemmanier selectie-interviews te houden.)
Je kunt in een kort gesprek niet alles perfect in kaart brengen, maar als ze een paar constructen persoonlijk willen beoordelen dan zou dat best goed kunnen.
Zo kun je je bijvoorbeeld indenken dat de psycholoog van M.K. het gevoel kreeg dat M.K. geen sterk sociaal vangnet om zich heen heeft en denkt dat dat dat nadelige gevolgen kan hebben op zijn functioneren. Of ze kreeg misschien het idee dat M.K. graag op zichzelf is en denkt dat hij in een groepsverband niet fijn zou kunnen opereren.
Ik gok nou maar wat, absoluut geen aanval op M.K..
Deze mensen worden deels ingehuurd en behoren deels tot defensie...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef m.k het volgende:
ze zij dat als ik volgend jaar weer wou solliciteren dat ik meer vrienden moest hebben gemaakt![]()
ff serieus dat is toch een advies om van te huilen. wat moet ik doen dan? ieder weekend mezelf bezaten en daardoor vrienden maken? over straat lopen en aan willekeurige mensen vragen of ze me vriend willen worden?
Ja, het is ook echt kut..quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt hoor.. maar vind het toch een rot streek
Ontwikkelingspsychologie en Arbeids- en organisatie psychologie zijn wel twee totaal verschillende vakgebieden. Maar hij kent jou wel persoonlijk natuurlijk, dus misschien heeft hij inderdaad een beter inzicht in wat er nou gebeurdequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef m.k het volgende:
ik ga vrijdag eens aan mijn pa vragen wat die er van denkt. die is ontwikkeling psycholoog. mischien heeft hij een logische verklaring .
ik zei ook al dat ik het wel een leermoment vind en dat ik er aan ga werken (weet nog niet hoe).quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef leovanw het volgende:
[..]
Deze mensen worden deels ingehuurd en behoren deels tot defensie...
Echt balen voor jou persoonlijk natuurlijk. Maar hoor ik hier ook niet een klein beetje: "Het ligt echt niet aan mij. Het is allemaal de schuld van een ander, in ieder geval het ligt dus niet aan mij..."
In ieder geval veel succes gewenst met het voorbereiden erop. Als je dit altijd al hebt gewild moet het lukken![]()
BTW, ook daar ga je dezelfde psychologen weer tegenkomen en vervolgens weer in A'dam...
thanks for the support iedereenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:05 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ontwikkelingspsychologie en Arbeids- en organisatie psychologie zijn wel twee totaal verschillende vakgebieden. Maar hij kent jou wel persoonlijk natuurlijk, dus misschien heeft hij inderdaad een beter inzicht in wat er nou gebeurde.
Link?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zei ook al dat ik het wel een leermoment vind en dat ik er aan ga werken (weet nog niet hoe).
maar bedankt voor de infoik waardeer het zeer. ben overigens al een tijdje uw teksten aan het lezen op de DDP site. en ik vind het altijd weer interessant. puik werk
Uhh... gewoon op klikken en je komt er vanzelf... anders kijk eens helemaal onderaan deze postquote:
Dat moet je op je gemakje kunnen halen tenslotte heb je tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:02 schreef m.k het volgende:
ach ik denk dat ik 1jaar en 6 maanden wacht en dan me ga inschrijven voor een KD bij de commando's
*wacht op de reacties "dat haal je toch niet"*
bericht aangepast ivm quote problemenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:55 schreef m.k het volgende:
een hit score van 5000 heb met call of duty
niet zo serieus doen hequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat moet je op je gemakje kunnen halen tenslotte heb je toch een
[..]
Ja, ondanks dat ook ik me zorgen maak... laat hem maar even... Hij heeft het druk zat nu. Hij meldt zich vanzelf weer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef EllaN het volgende:
Hey leo, heb jij nog iets gehoord van ErwinRommel? Ik maak me een beetje zorgen om hem.
Nuff saidquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:45 schreef leovanw het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat ook ik me zorgen maak... laat hem maar even... Hij heeft het druk zat nu. Hij meldt zich vanzelf weer.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:03 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, het is ook echt kut..
Maar ik moest toch even mijn psycholoog-in-spe-petje opzetten om te zeggen dat een kort gesprek ook duidend kan zijn.
ik denk dat ik er weinig mee ga bereiken als ik het aanvecht. ik ga gewoon verder met trainen en vrienden maken. dus bij deze vronsky, wil je mijn vriendje worden?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:21 schreef Vronsky het volgende:
Dat is wel balen van die afkeuring!
Maar waarom zou je het niet aanvechten? Als je ECHT bij defensie wilt.. proberen is het altijd waard
Maar laat me maar weten over 1 jaar en 6 maanden wanneer je de KD gaat doen, ik mag als het goed is rond die tijd ook.
(Maar eerst maar eens dat eerste contract uitdienen en hopen dat het mag van el comandante :> )
Edit: Die psychologen bij de keuring kunnen sowieso een stel azijnpissers zijn
Ik kwam te zelfverzekerd over en dat was blijkbaar niet goed.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:42 schreef Sunglasses het volgende:
Dus, M.K., probeer het over een paar jaar in Roosendaal, al is het alleen maar voor dat heerlijke bos (en die heide!). Kop op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |