abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86162657
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:52 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Heb je niet gezegd dat je zat vrienden op Fok! hebt? :P
jawel en ik heb ook gezegd dat ik een hit score van 5000 heb met call of duty :{ en toch vonden ze het niet genoeg :'(
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_86162717
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:30 schreef m.k het volgende:
afgekeurd omdat ik te weinig vrienden heb :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Dat zwaaitje was niet naar jou, maar naar LIghtning! Dat voor op gesteld.

Daarnaast: Wat KUT :(. Weet je achteraf wat je hebt gezegd waardoor die conclusie getrokken is?
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 7 september 2010 @ 13:58:09 #78
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86162736
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:55 schreef m.k het volgende:

[..]

jawel en ik heb ook gezegd dat ik een hit score van 5000 heb met call of duty :{ en toch vonden ze het niet genoeg :'(
De prutsers. :{
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_86162867
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:57 schreef EllaN het volgende:

[..]

Dat zwaaitje was niet naar jou, maar naar LIghtning! Dat voor op gesteld.

Daarnaast: Wat KUT :(. Weet je achteraf wat je hebt gezegd waardoor die conclusie getrokken is?
ja zij vroeg hoeveel vrienden ik had dus ik zei eerlijk als ik ben (stom dat ik ben) dat ik 1 goeie vriend had.

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:58 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

De prutsers. :{
ja he :{

ach ik denk dat ik 1jaar en 6 maanden wacht en dan me ga inschrijven voor een KD bij de commando's
*wacht op de reacties "dat haal je toch niet"*

zijn die psychologen eigenlijk ingehuurd door defensie of zijn die echt onderdeel van defensie?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_86162972
Haal je vast wel.. Heeft een vriend van mij ook gehaald. Hij heeft zich wel echt heel goed voorbereid en is er heel serieus mee bezig geweest. Zelfs dan is het niet makkelijk, maar onmogelijk is het niet :).
pi_86163049
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:06 schreef EllaN het volgende:
Haal je vast wel.. Heeft een vriend van mij ook gehaald. Hij heeft zich wel echt heel goed voorbereid en is er heel serieus mee bezig geweest. Zelfs dan is het niet makkelijk, maar onmogelijk is het nie
dank u :)
pi_86163125
WTF m.k. dat meen je niet! ;(

Edit:
Ga jij eens heel snel dit aanvechten (of hoe je dat ook noemt bij def)... wtf omdat je zegt 1 goeie vriend hebt.. Jezus!
Er was eens....
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 7 september 2010 @ 14:12:33 #83
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86163140
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:06 schreef EllaN het volgende:
Haal je vast wel.. Heeft een vriend van mij ook gehaald. Hij heeft zich wel echt heel goed voorbereid en is er heel serieus mee bezig geweest. Zelfs dan is het niet makkelijk, maar onmogelijk is het niet :).
Geef die jongen toch geen valse hoop. :{w ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_86163228
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef Maitje het volgende:

Edit:
Ga jij eens heel snel dit aanvechten (of hoe je dat ook noemt bij def)... wtf omdat je zegt 1 goeie vriend hebt.. Jezus!
heeft geen zin. op die manier wil ik het ook niet eens

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

:'( ~O> ;)
pi_86163334
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Sstt.. Dan kunnen we hem uitlachen wanneer hij het niet haalt en natrappen enzo jaaa!!EINZ!

;)
pi_86163413
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:15 schreef m.k het volgende:

[..]

heeft geen zin. op die manier wil ik het ook niet eens

Niet!
Wat zwak zeg!!!

Je zegt dit te willen, als je dit echt wilt zal je het "aanvechten". Sowieso als het er alleen maar om gaat omdat je 1 goeie vriend heb! Kom op, is gewoon een klote antwoord om je af te laten schepen.

Ik zal het er echt niet bij laten zitten!!
Er was eens....
pi_86163466
Het is hoogstwaarschijnlijk niet puur omdat je maar één vriend hebt, maar het totaal plaatje. Over een paar jaartjes weer proberen. Dan ben je wat ouder en wellicht een heel ander persoon ;)
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_86163519
Je had als 'quick retort' ook kunnen zeggen dat het predikaat 'goede vriend' bij jou niet snel verdiend is. Dat sommige jongens in dat opzicht wellicht sletten zijn en jan en alleman hun vriend noemen...
pi_86163522
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef hcwp het volgende:
Het is hoogstwaarschijnlijk niet puur omdat je maar één vriend hebt, maar het totaal plaatje. Over een paar jaartjes weer proberen. Dan ben je wat ouder en wellicht een heel ander persoon ;)
Wel vaag als ze dan zeggen dat het om die ene reden ging.. :') vind het echt een naai streek

* Maitje zit zich op te winden :')
Er was eens....
pi_86163548
Dat is meestal wel het geval ja. Ze geven een reden om een reden te geven, maar wellicht speelde er meer. Een reden kun je misschien wat meer mee dan 'we hebben geen goed gevoel bij je'. Dan sta je helemaal met een vraagteken boven je hoofd. Positieve eraan is dat je hier aan kan werken. Allereerst een nieuw antwoord voor die vraag bedenken ;). En misschien wat extraverter proberen over te komen of iets..

KD here you come ;).
pi_86163574
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:39 schreef m.k het volgende:

[..]

ik had een domme kut psycholoog
Beetje jammer dat je de schuld bij de psycholoog neerlegt... Hoe vervelend het ook is.
pi_86163665
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef Maitje het volgende:

Edit:
De psycholoog zal echt niet zomaar op 1 punt iemand laten afvallen of goedkeuren. Het gaat om het totaalplaatje.
pi_86163760
@ maitje: ik kan wel een hele rechtzaak ofzo beginnen maar daar schiet ik niet veel mee op denk ik.

@hwcp: ik quote ff wat ze heeft gezegd "ik denk niet dat je geschikt bent voor ons bedrijf omdat je aangaf dat je niet zoveel vrienden hebt. ik denk niet dat je je thuis gaat voelen bij defensie"

overigens heb ik dat wat jij zegt over sletten ook wel aan haar gemeld maar ja ik denk dat ze misschien dat soort types zoeken. als dat zo is hebben ze vandaag een boel mensen kunnen aan nemen.

overigens vond ik het wel keurig geregeld allemaal. luxe kamers. ik sliep op een kamer voor 4 personen met maar een iemand erbij en dat was een herintreder. en het ontbijt was ook prima te doen
pi_86163789
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:27 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

De psycholoog zal echt niet zomaar op 1 punt iemand laten afvallen of goedkeuren. Het gaat om het totaalplaatje.
Dan nog vind ik het grote onzin dat je te horen krijgt dat je maar 1 vriend zou hebben. Geef dan een goede feedback zodat de gene die afgewezen wordt daaraan kan werken.
Er was eens....
pi_86163802
Wat is KD eigenlijk?
pi_86163842
kennismaking's dagen
pi_86163946
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:29 schreef m.k het volgende:
@ maitje: ik kan wel een hele rechtzaak ofzo beginnen maar daar schiet ik niet veel mee op denk ik.

@hwcp: ik quote ff wat ze heeft gezegd "ik denk niet dat je geschikt bent voor ons bedrijf omdat je aangaf dat je niet zoveel vrienden hebt. ik denk niet dat je je thuis gaat voelen bij defensie"

overigens heb ik dat wat jij zegt over sletten ook wel aan haar gemeld maar ja ik denk dat ze misschien dat soort types zoeken. als dat zo is hebben ze vandaag een boel mensen kunnen aan nemen.

overigens vond ik het wel keurig geregeld allemaal. luxe kamers. ik sliep op een kamer voor 4 personen met maar een iemand erbij en dat was een herintreder. en het ontbijt was ook prima te doen
Je begint ook geen rechtzaak ;) , maar je vecht het aan met een brief (kan even niet op het juiste woord ervoor komen), en vanuit die brief wordt dan besloten of je toch opnieuw in gesprek mag.

En je bent dus toch blijven slapen ;).. netjes.

Anywee, miss is het in jou geval idd beter om het nog een keer te proberen als je wat ouder bent, en over dat sletten gedoe, is bullshit. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen hoge pet van lmbers heb, maar zo erg zijn ze nu ook niet ;) .
Er was eens....
pi_86163951
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is KD eigenlijk?
Kennismakingsdagen van het KCT. Dan leer je het allemaal een beetje kennen in 3 of 4 dagen dacht ik. Aan het einde van de dagen krijg je een evaluatie en een advies. Bij een positief advies mag je verder solliciteren en bij een negatief advies niet. Je zal vast wel na een bepaalde periode nogmaals mogen proberen, maar ik weet zo uit mijn hoofd even niet hoe lang dat is.
pi_86164188
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:30 schreef Maitje het volgende:

[..]

Dan nog vind ik het grote onzin dat je te horen krijgt dat je maar 1 vriend zou hebben. Geef dan een goede feedback zodat de gene die afgewezen wordt daaraan kan werken.
Het is waarschijnlijk niet eenvoudig om na een kort gesprek al te zeggen waar het precies aan ligt, daarvoor is meer onderzoek nodig. Om het efficiënt te houden, zal de psycholoog dan afgaan op het totaalplaatje en een onderbuik gevoel, wat waarschijnlijk bijna altijd klopt.
pi_86164331
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:40 schreef hcwp het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk niet eenvoudig om na een kort gesprek al te zeggen waar het precies aan ligt, daarvoor is meer onderzoek nodig. Om het efficiënt te houden, zal de psycholoog dan afgaan op het totaalplaatje en een onderbuik gevoel, wat waarschijnlijk bijna altijd klopt.
Als het gesprek te kort is, dan vraag ik mij af hoe een psycholoog dan een goeie bevinding van een persoon kan krijgen....
Leg dan tenminste uit hoe een persoon op dat moment is overgekomen..

Ik weet precies wat je daar miss op zal gaan zeggen "net of ze dat voor jan en alleman gaan doen, geen tijd blablabla" ... maar ik denk dat als dit je droombaan is, dat zoiets pietsluttigs er dan best bij ken.
Er was eens....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')