jawel en ik heb ook gezegd dat ik een hit score van 5000 heb met call of dutyquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je niet gezegd dat je zat vrienden op Fok! hebt?
Dat zwaaitje was niet naar jou, maar naar LIghtning! Dat voor op gesteld.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:30 schreef m.k het volgende:
afgekeurd omdat ik te weinig vrienden heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De prutsers.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:55 schreef m.k het volgende:
[..]
jawel en ik heb ook gezegd dat ik een hit score van 5000 heb met call of dutyen toch vonden ze het niet genoeg
ja zij vroeg hoeveel vrienden ik had dus ik zei eerlijk als ik ben (stom dat ik ben) dat ik 1 goeie vriend had.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat zwaaitje was niet naar jou, maar naar LIghtning! Dat voor op gesteld.
Daarnaast: Wat KUT. Weet je achteraf wat je hebt gezegd waardoor die conclusie getrokken is?
ja hequote:
dank uquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:06 schreef EllaN het volgende:
Haal je vast wel.. Heeft een vriend van mij ook gehaald. Hij heeft zich wel echt heel goed voorbereid en is er heel serieus mee bezig geweest. Zelfs dan is het niet makkelijk, maar onmogelijk is het nie
Geef die jongen toch geen valse hoop.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:06 schreef EllaN het volgende:
Haal je vast wel.. Heeft een vriend van mij ook gehaald. Hij heeft zich wel echt heel goed voorbereid en is er heel serieus mee bezig geweest. Zelfs dan is het niet makkelijk, maar onmogelijk is het niet.
heeft geen zin. op die manier wil ik het ook niet eensquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef Maitje het volgende:
WTF m.k. dat meen je niet!
Edit:
Ga jij eens heel snel dit aanvechten (of hoe je dat ook noemt bij def)... wtf omdat je zegt 1 goeie vriend hebt.. Jezus!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef die jongen toch geen valse hoop.![]()
Sstt.. Dan kunnen we hem uitlachen wanneer hij het niet haalt en natrappen enzo jaaa!!EINZ!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef die jongen toch geen valse hoop.![]()
Niet!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:15 schreef m.k het volgende:
[..]
heeft geen zin. op die manier wil ik het ook niet eens
Wel vaag als ze dan zeggen dat het om die ene reden ging..quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef hcwp het volgende:
Het is hoogstwaarschijnlijk niet puur omdat je maar één vriend hebt, maar het totaal plaatje. Over een paar jaartjes weer proberen. Dan ben je wat ouder en wellicht een heel ander persoon
De psycholoog zal echt niet zomaar op 1 punt iemand laten afvallen of goedkeuren. Het gaat om het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:12 schreef Maitje het volgende:
WTF m.k. dat meen je niet!
Edit:
Ga jij eens heel snel dit aanvechten (of hoe je dat ook noemt bij def)... wtf omdat je zegt 1 goeie vriend hebt.. Jezus!
Dan nog vind ik het grote onzin dat je te horen krijgt dat je maar 1 vriend zou hebben. Geef dan een goede feedback zodat de gene die afgewezen wordt daaraan kan werken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
De psycholoog zal echt niet zomaar op 1 punt iemand laten afvallen of goedkeuren. Het gaat om het totaalplaatje.
Je begint ook geen rechtzaakquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:29 schreef m.k het volgende:
@ maitje: ik kan wel een hele rechtzaak ofzo beginnen maar daar schiet ik niet veel mee op denk ik.
@hwcp: ik quote ff wat ze heeft gezegd "ik denk niet dat je geschikt bent voor ons bedrijf omdat je aangaf dat je niet zoveel vrienden hebt. ik denk niet dat je je thuis gaat voelen bij defensie"
overigens heb ik dat wat jij zegt over sletten ook wel aan haar gemeld maar ja ik denk dat ze misschien dat soort types zoeken. als dat zo is hebben ze vandaag een boel mensen kunnen aan nemen.
overigens vond ik het wel keurig geregeld allemaal. luxe kamers. ik sliep op een kamer voor 4 personen met maar een iemand erbij en dat was een herintreder. en het ontbijt was ook prima te doen
Kennismakingsdagen van het KCT. Dan leer je het allemaal een beetje kennen in 3 of 4 dagen dacht ik. Aan het einde van de dagen krijg je een evaluatie en een advies. Bij een positief advies mag je verder solliciteren en bij een negatief advies niet. Je zal vast wel na een bepaalde periode nogmaals mogen proberen, maar ik weet zo uit mijn hoofd even niet hoe lang dat is.quote:
Het is waarschijnlijk niet eenvoudig om na een kort gesprek al te zeggen waar het precies aan ligt, daarvoor is meer onderzoek nodig. Om het efficiënt te houden, zal de psycholoog dan afgaan op het totaalplaatje en een onderbuik gevoel, wat waarschijnlijk bijna altijd klopt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het grote onzin dat je te horen krijgt dat je maar 1 vriend zou hebben. Geef dan een goede feedback zodat de gene die afgewezen wordt daaraan kan werken.
Als het gesprek te kort is, dan vraag ik mij af hoe een psycholoog dan een goeie bevinding van een persoon kan krijgen....quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:40 schreef hcwp het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk niet eenvoudig om na een kort gesprek al te zeggen waar het precies aan ligt, daarvoor is meer onderzoek nodig. Om het efficiënt te houden, zal de psycholoog dan afgaan op het totaalplaatje en een onderbuik gevoel, wat waarschijnlijk bijna altijd klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |