quote:Op maandag 6 september 2010 12:37 schreef Wijnbo het volgende:
Bibabad onveilig oplichting kinderen dood Benno L duur lek niet goed baby overleden SOA pokken AIDS bacterie ontsteking verstikking
Hmmm, ja dacht die naam vanmorgen al gespot te hebben!quote:Op maandag 6 september 2010 12:38 schreef Wijnbo het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/317181
Guess what
quote:Op maandag 6 september 2010 12:37 schreef Wijnbo het volgende:
Bibabad onveilig oplichting kinderen dood Benno L duur lek niet goed baby overleden SOA pokken AIDS bacterie ontsteking verstikking
Thanks... nu snap ik hem....quote:Op maandag 6 september 2010 12:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
geniaal voor de google search![]()
en verder ordinaire spam natuurlijk.
Dan doe ik toch nog graag eens mee, goedkope derderangs oplichters...quote:Op maandag 6 september 2010 12:37 schreef Wijnbo het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2010 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
MRkidsproducts oplichters kapot slecht kut kinderen dood incest moord doodslag
hoeren !quote:Op maandag 6 september 2010 13:35 schreef simmu het volgende:
kan je dan niet beter dit doen:
MRkidsproducts neuken xxx pics xrated
enzovoorts![]()
dubbel fun
o dus eigenlijk vind je jezelf een sukkel dat je dat niet gedaan hebt?quote:Op maandag 6 september 2010 12:35 schreef sanneblankenstein_1976 het volgende:
Wij zijn echt super tevreden met ons Bibabad die wij laatst besteld hebben bij MRkidsproducts waarbij ook gratis driewielers weggegeven worden. Ik zou alleen wel voor de Wit Verstelbare, blauwe of roze gaan omdat die in grootte aan te passen zijn. Groet, S. Blankenstein
oplichters oplichting, je krijgt geen driewieler gratis bij MRkidsproducts maar een loopwagen of stepquote:Op maandag 6 september 2010 13:44 schreef Stiemie het volgende:
Speelgoed MRkidsproducts levensgevaarlijk waarschuwing loopauto driewieler stuk slechte kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |