quote:
Op maandag 6 september 2010 12:43 schreef frame-saw het volgende:Ja ik had uit voorzorg al mijn eten in de bovenste kastjes gedaan, waar ze onmogelijk kunnen komen tenzij ze ninja zijn en kastjes open kunnen maken.
In de kastjes waar borden en pannen staan kunnen ze ook niet komen
Verder heb ik nog wat vuilniszakken staan, die heb ik nu hoog in mijn opbergkast gelegd, zet ik woensdagavond buiten (ik vergeet het steeds). Er staan nu een paar borden, de rest had ik al afgewassen.
Ik ga mijn buurvrouw nog vragen om wat gebruikt kattengrind, schijnt ze ook weg te houden.
En hoe werken de gifdoosjes? Gaan ze daarin liggen ofzo? Ik heb namelijk veel verstopte hoekjes in mijn huis waar ik onmogelijk bij kom, ik wil niet dat het naar dode muis gaat stinken
Je moest eens weten hoe ninja muizen zijn

Voor open verpakkingen zou ik toch iets van plastic Tupperware-achtige bakjes halen.
En die vuilniszakken zijn zeker een bron van muizen. Maak een reminder voor op de voordeur of zo, zodat je ze niet meer kan vergeten. Of zet de ophaal data in je telefoon, dan kan je het ook niet vergeten.
Hoog wegleggen is een mooi idee, maar heeft niet veel zin. Muizen komen daar echt wel bij. Wat je misschien nog kan doen is ze zelf wegbrengen naar het afvalstation, ik weet niet of dat kan in jouw gemeente?
De muizen gaan niet in de gifdoosjes liggen, maar eten ervan, en drogen dan uit. Dan gaan ze dood, maar door de uitdroging gaan ze ook niet stinken. Bovendien kruipen muizen weg wanneer ze zich niet lekker voelen, dus ze gaan dan naar hun holletje buiten, tussen de dakpannen of in de spouwmuur. Je zult zelden tot nooit ineens een dode muis in de keuken of zo vinden, ze vallen niet zomaar ineens om
Kun je dus gerust gebruiken!
[b]Op
zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef
Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*