abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86120838
Bij het slaapcentrum hebben ze momenteel mooie boxsrpings van Hälsing voor leuke prijs
volledig electrisch verstelbaar voor 1995 euro. zie link http://www.slaapcentrum.nl/index/aktie/1/

Wie heeft ervaring met dit werk.
Weet dat Auping wel beter is maar daar is de prijs wel erg hoog van.
Als iemand anders advies heeft van goed merk van max 2500 euro dan houd ik me aanbevolen
  maandag 6 september 2010 @ 11:51:06 #2
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_86121013
Je kunt ook een tweedehands Auping bed kopen met een nieuwe matras. Ben je voor minder klaar. Auping gaat vooral om de matras. Het bed (en de vering) zijn bijzaak.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  maandag 6 september 2010 @ 11:59:33 #3
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_86121291
Koop een MLine bed. Kost wat, maar ik wil nooit meer een ander bed.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  maandag 6 september 2010 @ 12:05:09 #4
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_86121547
Leen Bakker bedden ^O^
Humans dont deserve to live...
pi_86122742
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:59 schreef DoctorB het volgende:
Mline is erg mooi, maar koop eens even een tweepersoons verstelbare dan ben je 4500 euro kwijt. Moet ook nog rest van mijn huis inrichten.
pi_86126359
Vergeet electrisch verstelbaar en koop kwaliteitsmatrassen en vlakke bodems voor die 2500 euro...

Een electrisch verstelbaar bed van 1995 is van alles niets.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_86127080
Nou, laat ik dan als eerst maar een echte review schrijven over het bed wat TS bedoeld.

Wij hebben dit bed vorig jaar augustus gekocht. Toen kostte die nog 2500euro, zonder de afdekkappen voor de poten en de matrassteunen aan de achterkant.
Wij zijn toen aan het pingelen gegaan, en kwamen uit op 2525euro, MET afdekkappen, matrassteunen, 2 molton hoeslakens, 2 gewone hoeslakens, een 4 seizoenendekbed met kussens en een katoen-satijnen dekbedovertrek van Kardol en Verstraten... Okee, bij mij gingen even de alarmbellen rinkelen, maar het was eigenlijk voor niks.... We hebben niets aan hoeven te betalen en de levering ging soepel.
Het bed ligt wel fijn, is stabiel, de electrische delen zijn goed en het laten stijgen en zakken van de delen gaat vrijwel geluidloos, je hoort slechts een lichte bromtoon.
De matrassen voelen stevig aan, en de splittopper is iets zachter.
De TV en steun hebben wij niet laten installeren omdat wij al een LCD aan de wand hadden hangen die te groot was om op de steun te zetten. Maar de tv werkt naar behoren, het enige rare is dat ze niet de standaard numerieke indeling op de AB hebben, maar dat de cijfers 1 t/m 4 op een rij zitten, dan 5 tm/8 en daaronder pas de 9 en de 0.

Ik hoop dat je iets aan deze review hebt. Het ligcomfort is voor iedereen anders, maar wij zijn in ieder geval tevreden!
pi_86129199
quote:
Ik hoop dat je iets aan deze review hebt. Het ligcomfort is voor iedereen anders, maar wij zijn in ieder geval tevreden!
Thanx hier heb ik iets aan. Hoop dat er mogelijk nog meer mensen met een postieve of negatieve ervaring reageren.
pi_86345784
quote:
Vergeet electrisch verstelbaar en koop kwaliteitsmatrassen en vlakke bodems voor die 2500 euro...
True; de enige matrassen die geschikt zijn voor verstelbare bodems zijn matrassen met een latex kern.
Latex (= rubber) behoudt zijn vorm. Beeld je maar eens in wat er gebeurt met de veren van een pocketvering matras als je het matras samenvouwt...

By the way... pocketvering matras op een pocketvering boxspring is natuurlijk zinloos dubbelop. Doe dan: latex matras op een pocketvering boxspring of op een lattenbodem. Voel ook altijd even aan de boxspring of er veren in zitten en geen latten; als er latten in zitten is het gewoon een bedbodem en niet een boxspring. (Boxspring = box with springs.)
pi_86345866
quote:
Doe dit maar niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')