Nou, laat ik dan als eerst maar een echte review schrijven over het bed wat TS bedoeld.
Wij hebben dit bed vorig jaar augustus gekocht. Toen kostte die nog 2500euro, zonder de afdekkappen voor de poten en de matrassteunen aan de achterkant.
Wij zijn toen aan het pingelen gegaan, en kwamen uit op 2525euro, MET afdekkappen, matrassteunen, 2 molton hoeslakens, 2 gewone hoeslakens, een 4 seizoenendekbed met kussens en een katoen-satijnen dekbedovertrek van Kardol en Verstraten... Okee, bij mij gingen even de alarmbellen rinkelen, maar het was eigenlijk voor niks.... We hebben niets aan hoeven te betalen en de levering ging soepel.
Het bed ligt wel fijn, is stabiel, de electrische delen zijn goed en het laten stijgen en zakken van de delen gaat vrijwel geluidloos, je hoort slechts een lichte bromtoon.
De matrassen voelen stevig aan, en de splittopper is iets zachter.
De TV en steun hebben wij niet laten installeren omdat wij al een LCD aan de wand hadden hangen die te groot was om op de steun te zetten. Maar de tv werkt naar behoren, het enige rare is dat ze niet de standaard numerieke indeling op de AB hebben, maar dat de cijfers 1 t/m 4 op een rij zitten, dan 5 tm/8 en daaronder pas de 9 en de 0.
Ik hoop dat je iets aan deze review hebt. Het ligcomfort is voor iedereen anders, maar wij zijn in ieder geval tevreden!