Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Bloedneus vanochtendquote:
Lerarenquote:Op maandag 6 september 2010 10:42 schreef Assiej het volgende:
Me de kont kussen...
_
[..]
Bloedneus vanochtend
2 treinen achter elkaar vertraging
kom ik te laat in de les, die kerel meteen zeiken terwijl ik normaal nog eerder dan hem ben.
En het is al zo'n vervelende zeikstrot.. en dan heb je ook nog 3 uur les achter elkaar van hem
Zuur...
Hij zo tegen mij ja hier typisch persoon, daar hadden we het net over (ik liep lokaal binnen)
dus ik zo wtf ???![]()
Hij zo ja ik zeg net dat je altijd op tijd moet komen
ik zo ja openbaar vervoer he, trein..
hij zo ja niks mee te maken tijd is tijd
ik zo ja zeg het maar tegen de trein / ns
Mongool
Ben inmiddels ervarings deskundige met van achteren aangereden worden, dit is de derde keer in een jaar dat ik van achteren word aangeredenquote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Graag gedaan
Wel mee uitkijken hestraks heb je wiplash dinges
die dikke kop van jou is niet te missenquote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef Robinhoo het volgende:
Selma hoe heb jij mij eigenlijk ooit kunnen herkennen, ik ben best veranderd sinds de laatste meet
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
TheGirlNextDoor
-_Guitarist_-
Samzz
ReMcOrE
Drizzt_DoUrden
MarkoAlmelo
Blawh
Ratelslangetje
Trevland
Robinhoo
haakon
Ezechielk
skippy22
MinderMutsig
Oldenzaal
norich
Chr1st1aan
Panzerknacker666
Bob-B
Marijkezwolle
Fems
DevilsWhore
Rumille
ACT-F
Rikketik
Huppelmuts
Mdrop
Roycoooooo
LilDutchPrincess
suikertaartje
Redbaron
kaatjhuh
c0nd0r
ajf
justmattie
8108139dpths
Stoeprand
Assiej
draculettetje
PeZu
naatje_1
Paul
Ladidadida
Het_hupt
SuperwormJim
murp
-SL-
Olep
porsche1
Jojoortje
Ie kunt de bek hol'n.quote:
Zo'n lelijk jong als jij kun je niet missenquote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef Robinhoo het volgende:
Selma hoe heb jij mij eigenlijk ooit kunnen herkennen, ik ben best veranderd sinds de laatste meet
ik sta er niet eens inquote:Op maandag 6 september 2010 11:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Nathalie is mijn beste FOK!-vriendinnetje
[..]
dan moeten we vaker batsenquote:
quote:
Trio?quote:
doe ik.quote:
Heu ambtenaarquote:
Kanon op de meet?quote:Op maandag 6 september 2010 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe ik.
Gaan d'r nog meer heen die ik misschien mee kan nemen vanuit Haaksbergen/Enschede/Hengelo? Ik vertrek trouwens wel tegen de avond aan, ik moet overdag nog werken.
daar heb ik nog wel een paar van liggenquote:
scheelt dat je van koffie niet zo heel snel neervaltquote:Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Koffie tot ik erbij neerval
Aj der moar genoeg drinktquote:Op maandag 6 september 2010 12:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
scheelt dat je van koffie niet zo heel snel neervalt
een ambtenaar die zin heeftquote:
jullie zijn al bezet door de duitsers?quote:Op maandag 6 september 2010 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verrek, nu je het zegt... ik heb hier geen sirene gehoord
Ja, zoiets jaquote:Op maandag 6 september 2010 12:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een ambtenaar die zin heeft
ging daarom de sirene net af?
Same herequote:Op maandag 6 september 2010 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verrek, nu je het zegt... ik heb hier geen sirene gehoord
Dat zou apart zijn, als ze Twente oversloegen en direct Amersfoort paktenquote:Op maandag 6 september 2010 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jullie zijn al bezet door de duitsers?
Ze durven Twente niet aan te pakken \m/quote:Op maandag 6 september 2010 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou apart zijn, als ze Twente oversloegen en direct Amersfoort pakten
Da's natuurlijk ook mogelijk.quote:Op maandag 6 september 2010 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze durven Twente niet aan te pakken \m/
Ik nog 4 uur en 40 minutenquote:Op maandag 6 september 2010 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kleine 2,5 uur aan het werk en heb al geen zin meerMoet nu nog 5,5 uur
wat 'n henige dagen oniequote:
henige dagen dusquote:
Mag je geen koffie meenemen naar je werkplek?quote:Op maandag 6 september 2010 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
36 uur, waarvan 34 geen koffie bevatten
Nee, het wordt gebrachtquote:Op maandag 6 september 2010 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag je geen koffie meenemen naar je werkplek?
Toch wel op regelmatige basis he?quote:
Heb een koffie-breng-knopjequote:Op maandag 6 september 2010 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch wel op regelmatige basis he?
quote:Op maandag 6 september 2010 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb een koffie-breng-knopje
Bel Krea of hij meegaatquote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef Samzz het volgende:
Ik moet eigenlijk douchen, maar ik heb geen zihin
Ja, want dan heb ik meer zin in douchenquote:
Niet dan?quote:Op maandag 6 september 2010 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want dan heb ik meer zin in douchenouchen gaat*
quote:Op maandag 6 september 2010 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, zin in morgen- en vrijdagavond, en zaterdag
quote:
Ook dat. Maar douchen is voor mij een 'ik-moment'. Dus ik alleen, lekker ontspannen onder de warme straalquote:Op maandag 6 september 2010 13:27 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jij vermaakt je alleen welgok ik
quote:Op maandag 6 september 2010 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GODVERDEGODVER!!!!3 minuten open en er is al een schreeuwkind binnen
deur eruit?quote:Op maandag 6 september 2010 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik gooi de bieb maar eens open
Beetje een jammerlijke padoem-tsjjquote:
Je moet bordjes ophangenquote:Op maandag 6 september 2010 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inderdaad zeg.quote:Op maandag 6 september 2010 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje een jammerlijke padoem-tsjj
Dood aan die kleine kutkotersquote:
Kill it with fire \m/quote:Op maandag 6 september 2010 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dood aan die kleine kutkoters
Ja, maar je hebt altijd van die kleine rotzakken die gewoon gillen, en falende moeders die er helemaal niks aan doen wegens "een vrije opvoeding"quote:Op maandag 6 september 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet bordjes ophangenGeldt er niet nog steeds stilte in de bieb?
whehehequote:Op maandag 6 september 2010 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fuck fire, get the ion cannon! \m/quote:
radio 2?quote:Op maandag 6 september 2010 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kolere, wat een matige muziek hier
Je hebt "vrije opvoeding" of: "het kan me niet verekken wat m'n kind doet"quote:Op maandag 6 september 2010 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt altijd van die kleine rotzakken die gewoon gillen, en falende moeders die er helemaal niks aan doen wegens "een vrije opvoeding"
En dat komt heel vaak op hetzelfde neerquote:Op maandag 6 september 2010 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt "vrije opvoeding" of: "het kan me niet verekken wat m'n kind doet"
Ja lach maarquote:
Dat!quote:Op maandag 6 september 2010 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt "vrije opvoeding" of: "het kan me niet verekken wat m'n kind doet"
Dat klopt dan weer wel.quote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat komt heel vaak op hetzelfde neer
Mja, probleem was dat moeder en kind boven waren, en ik het al druk had aan de baliequote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat!
En ik zou er dus ook gewoon wat van zeggen.
"EUJ KUTKIND!quote:Op maandag 6 september 2010 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, probleem was dat moeder en kind boven waren, en ik het al druk had aan de balie
Stond wel op het punt om naar boven te schreeuwen dat ie zn bek moest houden
quote:Op maandag 6 september 2010 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"EUJ KUTKIND!
Weej waj moet doen?
DE BEK HOL'N! "
[..]
"EUJ KUTKIND!
Weej waj moet doen?
DE BEK HOL'N! "
[..]
"EUJ KUTKIND!
Weej waj moet doen?
DE BEK HOL'N! "
Kunnen ze Arrow niet opzetten?quote:Op maandag 6 september 2010 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoor nu een of andere jaren 70 hit.
Denk niet dat m'n collega's dat waarderenquote:Op maandag 6 september 2010 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kunnen ze Arrow niet opzetten?
Hebben ze pech, je moet metéén een statement maken en het alfamannetje wordenquote:Op maandag 6 september 2010 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk niet dat m'n collega's dat waarderen
Whehehequote:Op maandag 6 september 2010 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hebben ze pech, je moet metéén een statement maken en het alfamannetje worden
Je kunt ook heel hard 'Hol toch de bek! van Jovink opzettenquote:Op maandag 6 september 2010 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, probleem was dat moeder en kind boven waren, en ik het al druk had aan de balie
Stond wel op het punt om naar boven te schreeuwen dat ie zn bek moest houden
Zelf schreeuwen is een duidelijker statement.quote:Op maandag 6 september 2010 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt ook heel hard 'Hol toch de bek! van Jovink opzetten
3,5 hierquote:
Uiteraard. Maar dat kan heel verkeerd opgevat worden. Muziek is coolerquote:Op maandag 6 september 2010 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelf schreeuwen is een duidelijker statement.
Het is juist de bedoeling dat het verkeerd op wordt gevatquote:Op maandag 6 september 2010 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat kan heel verkeerd opgevat worden. Muziek is coolerEn als dat kind ophoudt met blehren, muziek uit. Begint ie weer, muziek aan. Enzovoorts enzovoorts
Dat is pas cool
Klant is koningquote:Op maandag 6 september 2010 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat het verkeerd op wordt gevat
Huilende kinderen zijn kutquote:Op maandag 6 september 2010 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klant is koningEn muziek is leuker dan schreeuwen.
He he, hij snapt hetquote:Op maandag 6 september 2010 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volume op maximaal met een krijsende Justin erdoor
Ligt eraan, wat de redenen zijnquote:Op maandag 6 september 2010 14:18 schreef Samzz het volgende:
Is het raar om zowel een hekel aan bejaarden als aan kinderen te hebben?
BLACK METAL IST KRIEEEEEEEEEEEGGGG!!! \m/quote:Op maandag 6 september 2010 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volume op maximaal met een krijsende Justin erdoor
Ze zijn irritantquote:Op maandag 6 september 2010 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat de redenen zijn
True, true...quote:
Mangs wa.quote:Op maandag 6 september 2010 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BLACK METAL IST KRIEEEEEEEEEEEGGGG!!! \m/
Kratje pils?quote:Op maandag 6 september 2010 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo even naar de automatiseringsafdeling om toegang te krijgen tot alles wat ik nodig ga hebben
Tijd gaat wel snelquote:Op maandag 6 september 2010 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een verschrikkelijke kutdag vandaag![]()
Wat dan?quote:Op maandag 6 september 2010 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een verschrikkelijke kutdag vandaag![]()
Die dt-fout hequote:
Ohquote:Op maandag 6 september 2010 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het feit dat ik dood word gewenst
alles zit tegen, krijg alleen maar kutdingen te horen, heb d'r geen zin meer aan, gewoon kut!quote:
quote:
Oké.quote:Op maandag 6 september 2010 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben Henk en ik doe een stuiterbal na:
TUUUUUUUTTTT!!!!
Door naar de volgende ronde van de talentenjacht?quote:
Nee. Een koelkast kun je krijgen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Door naar de volgende ronde van de talentenjacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 6 september 2010 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. Een koelkast kun je krijgen.Thanks dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
ie waquote:
Joa, kats niks gedaan op school. kregen alleen beetje algemene info over het jaarquote:
Nee.quote:Op maandag 6 september 2010 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
David, moet je morgenavond werken in Holten?
Kort maar krachtigquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hou van duidelijkheid
Heb wel zin in Mc eigenlijk
Ik mag nog een uurtjequote:
Niet met een horde schreeuw- jank en gilkinders om je heenquote:
Doe de groeten aan mn neefquote:Op maandag 6 september 2010 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, op naar Almelo, de xdoos ophalen
jonge jij stalkt mij gewoon serieusquote:Op maandag 6 september 2010 11:27 schreef haakon het volgende:
vandaag al 2 ToFfers gezien
Marko en Astrid..
dus...
quote:Op maandag 6 september 2010 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een kwartiertje en dan schop ik iedereen de bieb uit
Degene die dit gedaan heeft wens ik volledig hetzelfde toe.quote:Op maandag 6 september 2010 17:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bah:
Kinderen vinden dode cavia's en verstikte puppy's
gadver!quote:Op maandag 6 september 2010 18:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ja hoi. M'n bakje spaghettisaus is ontploft in de manjetron, en ik ga het lekker niet schoonmaken, aangezien ik over 3 weken dat hele ding wegtyf
Waarom doe je je saus in de magnetron?quote:Op maandag 6 september 2010 18:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ja hoi. M'n bakje spaghettisaus is ontploft in de manjetron, en ik ga het lekker niet schoonmaken, aangezien ik over 3 weken dat hele ding wegtyf
whehequote:Op maandag 6 september 2010 18:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo'n magnetron waar je oorbeschermers op moet, zo'n kabaalquote:
Ik had nog wat over en in een pannegie wordt dat zo'n dikke teringzooi, wat het nu ook is.quote:Op maandag 6 september 2010 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom doe je je saus in de magnetron?
Die saus is donders lekker joh, zelfgemaaktquote:
ach, dan kan het nog wel 3 weken rotten.quote:Op maandag 6 september 2010 18:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zo'n magnetron waar je oorbeschermers op moet, zo'n kabaal![]()
[..]
Ik had nog wat over en in een pannegie wordt dat zo'n dikke teringzooi, wat het nu ook is.
[..]
Die saus is donders lekker joh, zelfgemaakt
Sanquote:
Hee Sanderquote:Op maandag 6 september 2010 18:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
San![]()
hoe is het? nog uit te houden in glanerbrug?
Ja goed, zon schijntquote:
En vriendinnetjesquote:
Dat zijn nog eens plaatnquote:
quote:
echt mooi werkquote:Op maandag 6 september 2010 20:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja, beste puinhoopquote:Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef Intelligence het volgende:
Achterkant
[ afbeelding ]
Kofferklep
[ afbeelding ]
Zijpaneel, gegolft, deur zit muurvast
[ afbeelding ]
Achterdeur zit achter de voordeur klem
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijscherm en achterdeur
[ afbeelding ]
Was het een vrouw?quote:Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef Intelligence het volgende:
Achterkant
[ afbeelding ]
Kofferklep
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijscherm en achterdeur
[ afbeelding ]
Ja, die is tl, haal maar vast de dure dingen erafquote:Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef Intelligence het volgende:
Achterkant
[ afbeelding ]
Kofferklep
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijscherm en achterdeur
[ afbeelding ]
Zeg het maarquote:Op maandag 6 september 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
Ik kan nu twee dingen zeggen, maar ik ga voor het verstandigste:
Flinke schade, kan dat gemaakt worden of moet ie naar de sloop?
das mooi kutquote:Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef Intelligence het volgende:
Achterkant
[ afbeelding ]
Kofferklep
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijscherm en achterdeur
[ afbeelding ]
Ik wilde zeggen dat hij er alleen maar beter op geworden isquote:
Nee was een jongen, jaar of 20 ... maar hij baalde ook heel erg, om mijn auto, want de zijne is vandaag als t goed is alweer gefikstquote:
Doe maar liefquote:Op maandag 6 september 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
Ik kan nu twee dingen zeggen, maar ik ga voor het verstandigste:
Flinke schade, kan dat gemaakt worden of moet ie naar de sloop?
Laat ik er nog op zitten voor de taxatiequote:Op maandag 6 september 2010 20:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, die is tl, haal maar vast de dure dingen eraf
Je wens is uitgekomenquote:Op maandag 6 september 2010 20:48 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde zeggen dat hij er alleen maar beter op geworden isVento's zijn echt de lelijkste Volkswagens ever
Oke... Misschien een gedeelde plaats met de Sharan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je wens is uitgekomen
Wat is mijn wens dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En diegene die de auto total loss knalde, was een MAN! Ik snap het niet
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
zaterdag nog in een h200 gezeten, boh daar kun je ja een weeshuis in kwijt!quote:
Ik geef de voorkeur aan bierkrattenquote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zaterdag nog in een h200 gezeten, boh daar kun je ja een weeshuis in kwijt!
van glazenquote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb dorst![]()
[ afbeelding ]
Dit is trouwens een bieramide.
buj dikke?quote:Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef Robinhoo het volgende:
Selma knap je dat je mij herkende nog zaterdag
Padoem tsjjquote:
Tukkers horen elkaar te herkennen hequote:Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef Robinhoo het volgende:
Selma knap je dat je mij herkende nog zaterdag
quote:Op maandag 6 september 2010 21:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ook nietHier staat RTL4 ook op.
Trustequote:
Zekerquote:Op maandag 6 september 2010 22:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tukkers horen elkaar te herkennen he
Markoquote:
vanavond weer je broek op de knieën?quote:
jij mag bukkenquote:
Ik kan die van jullie makkelijk tegelijk in mn mondje kwijt hoorquote:
Een grote bek hej altied al hadquote:Op maandag 6 september 2010 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan die van jullie makkelijk tegelijk in mn mondje kwijt hoor
Komt nu goed van pas, onnie?quote:Op maandag 6 september 2010 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Een grote bek hej altied al had
Ik ook niet alles. Het meest belangrijke was eigenlijk al bekend.quote:Op maandag 6 september 2010 22:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Alleen ik heb niet alles gevolgd
jij wel?
wat vond je er van?
quote:
quote:
jazekerquote:Op maandag 6 september 2010 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt nu goed van pas, onnie?
zoep zequote:
heb jij nog verse billetjes?quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij nog verse billetjes?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 06:58 schreef omearos het volgende:
goedemorgen![]()
Opstaan in het donker is alweer begonnen
volgens mij zijn er wat kasten open gegaanquote:Op dinsdag 7 september 2010 07:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh wtf was dat homo-gedoe hier gisteren?
Dat verklaart wel wat jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:00 schreef omearos het volgende:
[..]
volgens mij zijn er wat kasten open gegaan![]()
Ben ook weer op mijn werk. Ws weinig computertijd vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |