quote:Oma: Ik redde YouTube-puppy's uit rivier
AMSTERDAM - Een 75-jarige Bosnische oma zegt dat ze de hondjes heeft gered die eerder door een jonge vrouw vanuit een emmer in een snelstromende rivier waren gegooid.
Volgens de vrouw, Ruza Pavlovic uit Bugojno, was ze op weg naar haar aardappelveldje toen ze de jonge hondjes in het water zag spartelen. Ze viste de puppy’s uit het water en nam ze alle vijf mee naar huis.
Of de oma de waarheid spreekt is niet duidelijk. Zo zijn de hondjes van de oma bruin en zwart terwijl de beestjes op het YouTube-filmpje zwart en wit zijn. Pavlovic weet echter zeker dat het om dezelfde dieren gaat. "Ze zijn het echt", sprak ze tegen lokale media. "Mijn enige probleem is nu dat ik eigenlijk niet genoeg geld heb om de puppy's te houden. Ik leef van een klein pensioen en ze hebben drie liter melk nodig per dag. Eigenlijk kan ik dat niet betalen, maar er is geen haar op mijn hoofd die erover denkt ze weer weg te doen", aldus de oma.
Enige tijd geleden verscheen een filmpje op internet waarin te zien is hoe een meisje met rode capuchon vijf hondjes het water in gooit. Uit de vele reacties bleek al snel dat het ging een Bosnische vrouw en dat het voorval plaatsvond aan de oevers van de Vrbas-rivier.
Woedende dierenrechtenactivisten openden direct een klopjacht op haar. De vriend van de vrouw, die het gruwelijke tafereel filmde en op YouTube plaatste, ontving op zijn account honderden doodsbedreigingen. De Bosnische politie hield deze week een vrouw aan die voldoet aan het signalement. Ook haar ouders worden binnenkort verhoord.
Die Bosniërs verkopen hun eigen moeder nog voor geld.quote:Op zondag 5 september 2010 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Hmm weet het niet, lijkt me sterk dat een 75jarige oma zoiets doet(voor het geld ofzo)
Uhu okéquote:Op zondag 5 september 2010 20:40 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Die Bosniërs verkopen hun eigen moeder nog voor geld.
Dit dus.quote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef Myraela het volgende:
Waarschijnlijk gewoon iemand anders met puppy die even wat geld wil verdienen hieraan.
met een vishengel! EINSZWEI!@!@!@!quote:Op zondag 5 september 2010 20:46 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Straks worden ze weer in het water gegooidEn hoe heeft dat mens die puppy's uit het water gevist
Daar verderop zitten vast een heleboel stenen en kun je zo naar de overkant lopenquote:Op zondag 5 september 2010 20:46 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Straks worden ze weer in het water gegooidEn hoe heeft dat mens die puppy's uit het water gevist
Ik zal het gelijk even melden in de feedback, beetje irritant dit gedrag hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 20:48 schreef trolololo het volgende:
Terechte klacht
ONEE verkeerde forum
Ik zie er maar 1 in het filmpje met een wit tintje op zen gezicht, zou 1 van die 2 kunnen zijn waarvan je het gezicht nu niet ziet.quote:Op zondag 5 september 2010 20:54 schreef msnk het volgende:
Zo zijn de hondjes van de oma bruin en zwart terwijl de beestjes op het YouTube-filmpje zwart en wit zijn.
/thread
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |