quote:Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef HenkieVdV het volgende:
Wow al 1 pagina gelezen van een Ritmo topic en nog is het woord autist niet gevallen. Gefeliciteerd hoor TS, met deze goede vooruitgang.
Joe.quote:Op maandag 6 september 2010 18:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laten we er dan nu over ophouden...
Volledig mee eensquote:Op zondag 5 september 2010 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik ook al zo'n vies dik kutventje. Elke keer als ik hem zie wil ik hem slaan.
En jij hebt vast een foto van jezelf hoe het wel moet zeker?quote:Op zondag 5 september 2010 16:35 schreef Ritmo het volgende:
Het zal vast een hele aardige jongen zijn, maar alsjeblieft: ga eens naar de kapper, schrijf je in bij de sportschool en vraag iemand om kledingadvies zeg. Elke keer als ik de beste jongen op tv zie, denk ik : DOH.![]()
Twijfelen aan Ritmo's uiterlijk, niet doenquote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
En jij hebt vast een foto van jezelf hoe het wel moet zeker?
Nou wil ik wel weten welke hunk in spe deze ritmo isquote:Op maandag 6 september 2010 18:36 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Twijfelen aan Ritmo's uiterlijk, niet doen
Hij is ook naar Sunny Beach geweest en je weet nu wat voor mensen daar heen gaan.quote:Op maandag 6 september 2010 18:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nou wil ik wel weten welke hunk in spe deze ritmo is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |