Maar het is toch zo?quote:Op zondag 5 september 2010 17:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Joh, dat had ik nou nooit van jou verwacht.
Ik ben ook trots op mezelf.quote:Op zondag 5 september 2010 19:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goed topic BSzoals ik niet van je gewend ben
boerendorp hequote:Op zondag 5 september 2010 19:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry, maar ik doe toch echt niet zo achterlijk als ik lam ben hoor
Hey gozerquote:Op zondag 5 september 2010 20:09 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Op 3:30 "hey gozer jij ook hier" Hilarisch
quote:Op zondag 5 september 2010 20:09 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Fapperdefapquote:Op zondag 5 september 2010 20:09 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Klopt jaquote:Op maandag 6 september 2010 09:09 schreef Maikuuul het volgende:
Die aflevering met die gamers is ook vet, als zo'n nerd vet geirriteerd wordt omdat hij een vraag stelt terwijl hij aant gamen is en hierdoor afgeleid wordt
Heerlijk
Dat ie als eerste vraag stelt "het gaat hier wel helemaal los he?" terwijl je een speld kan horen vallen...quote:Op maandag 6 september 2010 09:09 schreef Maikuuul het volgende:
Die aflevering met die gamers is ook vet, als zo'n nerd vet geirriteerd wordt omdat hij een vraag stelt terwijl hij aant gamen is en hierdoor afgeleid wordt
Heerlijk
Veel mensen laten die grappen ook toe... Hij was ook eens bij Hans Teeuwen om een of andere prijs uit te reiken, en bij Arie Boomsma op de EO Jongerendag, en die twee gasten kon hij gewoon niet frustreren... sterker nog, bij Hans werd hij zelf te grazen genomenquote:Op maandag 6 september 2010 19:38 schreef Fortitude het volgende:
Die gozer is een tikkeltje te arrogant voor mijn smaak.
Dat met Teeuwen, was geacteerd zo bleek later.quote:Op maandag 6 september 2010 19:44 schreef Henno het volgende:
[..]
Veel mensen laten die grappen ook toe... Hij was ook eens bij Hans Teeuwen om een of andere prijs uit te reiken, en bij Arie Boomsma op de EO Jongerendag, en die twee gasten kon hij gewoon niet frustreren... sterker nog, bij Hans werd hij zelf te grazen genomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |