Jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:41 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Heeft de UvT dan herfstvakantie??
quote:
Ik heb sinds ik werk nog nooit vrij gehad tussen kerst en oud en nieuw. Wel op die dagen zelf natuurlijk, maar ik heb altijd bij bedrijven gewerkt, die dan dus niet dicht waren. Sterker nog, voor het bedrijf waar ik nu werk zijn het zelfs de drukste dagen van het jaar. Maar ja, ben allang blij dat ik op die dagen zelf vrij ben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:14 schreef Fredo55 het volgende:
Vakantie zit er voor mij niet in.
Kreeg vandaag te horen dat ik tussen kerst en oud&nieuw geen vrij kan nemen.
Oh ja dat hebben wij ook. Maar jullie hebben nu al tentamens toch (afgelopen week). Best snel al eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaofficieel heet het studie vrij
Dat is per opleiding en jaar verschillendquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:04 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oh ja dat hebben wij ook. Maar jullie hebben nu al tentamens toch (afgelopen week). Best snel al eigenlijk.
Aaaah, tis zonde, die boekenplankquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef automatic_ het volgende:
Pff, ik heb toch een partij hoofdpijn
Gisteren nogal hard mijn hoofd gestoten aan een boekenplank
Nou, die had geen pijn denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aaaah, tis zonde, die boekenplank
Oh, echt?quote:
Ah zo... ja dat wist ik wel, maar ik dacht dat er wel enige regelmaat of gelijkenis in zat. Maar nee dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is per opleiding en jaar verschillend
Ik heb geen blokken, maar semesters, dus ik heb december/januari voor het eerst tentamens.
Nee, helemaal niet eigenlijk haha.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:23 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ah zo... ja dat wist ik wel, maar ik dacht dat er wel enige regelmaat of gelijkenis in zat. Maar nee dus.
Maar 'iedereen' die ik al dan niet vaag ken die op de UvT zit, had vorige week tentamens. Vandaar dat ik dacht, oah, zal bij hun dus wel dan zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet eigenlijk haha.
Ah zo, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:16 schreef automatic_ het volgende:
Bij PSY is het alleen al anders. Eerste jaar is in blokken en hebben volgende week tentamen en 2+3 zijn in semesters verdeeld.
Je kan anders altijd nog prima binnendoor van R'faal naar Breda.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben blij dat ik vrij ben gezien dat ongeluk bij a58
Gezien de tijd had ik precies vast gestaan op snelweg. En ik hoor dat dorpen ook al vast lopenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:48 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je kan anders altijd nog prima binnendoor van R'faal naar Breda.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef EDMAN- het volgende:
Ik had het geluk dat ik de A17 pak tegenwoordig (woon in de westrand), toch heb ik daar ook een tijd vastgestaan. Collega's van me uit Roosendaal die de A58 pakken komen nu pas binnendruppelen.
1 collega zat er al, die heeft geluk gehad, de botsing gebeurde voor zijn neus maar hij heeft het kunnen ontwijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |