Inderdaad ja. Het was trouwens in die bocht voor(bij) Numansdorp met die hoge bomen. Die stiekem best wel pittige bocht.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:57 schreef EDMAN- het volgende:
Goeiemorgen
Sensatie he, wees blij dat je er zelf niet bij betrokken raakte
Op een gegeven moment splitst de snelweg, in het midden heb je bos, aan de rechterkant een verzorgingsplaats.quote:
Wel een gehucht zeker?quote:
Hier, inderdaad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:14 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment splitst de snelweg, in het midden heb je bos, aan de rechterkant een verzorgingsplaats.
Pittig bochtje inderdaad.
Anyway, welkom laptoptas.quote:
En ik wist weer niet dat Standaarbuiten een zelfstandige gemeente was.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik dacht dat Noordhoek altijd gemeente Standaarbuiten was, nu zie ik dat het Moerdijk is.
Ik vermoed dat Standaarbuiten nu ook bij Moerdijk hoort. Zo groot is het echt niet. Wonen net 3 mensen ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En ik wist weer niet dat Standaarbuiten een zelfstandige gemeente was.
Dat klinkt wel vet!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wel altijd een verlichte optocht!
behalve als je hem zelf meerijd, dan blijft hij leuk ^^quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vroeger een aantal keer naar toe geweest, maar na een paar keer heb je het wel gezien hoor.
Wel een mooie zwaan!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:47 schreef Fredo55 het volgende:
Ik wilde een foto maken van de fontein maar de lucht was zodanig grijs dat het niet goed op beeld kwam.
Uiteraard nog foto's wezen schieten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellig, de mijne ook!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:45 schreef Kper_Norci het volgende:
Mag ik hier even komen melden dat mijn vakantie begonnen is?
Heeft de UvT dan herfstvakantie??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |