Jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:41 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Heeft de UvT dan herfstvakantie??
quote:
Ik heb sinds ik werk nog nooit vrij gehad tussen kerst en oud en nieuw. Wel op die dagen zelf natuurlijk, maar ik heb altijd bij bedrijven gewerkt, die dan dus niet dicht waren. Sterker nog, voor het bedrijf waar ik nu werk zijn het zelfs de drukste dagen van het jaar. Maar ja, ben allang blij dat ik op die dagen zelf vrij ben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:14 schreef Fredo55 het volgende:
Vakantie zit er voor mij niet in.
Kreeg vandaag te horen dat ik tussen kerst en oud&nieuw geen vrij kan nemen.
Oh ja dat hebben wij ook. Maar jullie hebben nu al tentamens toch (afgelopen week). Best snel al eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaofficieel heet het studie vrij
Dat is per opleiding en jaar verschillendquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:04 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oh ja dat hebben wij ook. Maar jullie hebben nu al tentamens toch (afgelopen week). Best snel al eigenlijk.
Aaaah, tis zonde, die boekenplankquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef automatic_ het volgende:
Pff, ik heb toch een partij hoofdpijn
Gisteren nogal hard mijn hoofd gestoten aan een boekenplank
Nou, die had geen pijn denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aaaah, tis zonde, die boekenplank
Oh, echt?quote:
Ah zo... ja dat wist ik wel, maar ik dacht dat er wel enige regelmaat of gelijkenis in zat. Maar nee dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is per opleiding en jaar verschillend
Ik heb geen blokken, maar semesters, dus ik heb december/januari voor het eerst tentamens.
Nee, helemaal niet eigenlijk haha.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:23 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ah zo... ja dat wist ik wel, maar ik dacht dat er wel enige regelmaat of gelijkenis in zat. Maar nee dus.
Maar 'iedereen' die ik al dan niet vaag ken die op de UvT zit, had vorige week tentamens. Vandaar dat ik dacht, oah, zal bij hun dus wel dan zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet eigenlijk haha.
Ah zo, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:16 schreef automatic_ het volgende:
Bij PSY is het alleen al anders. Eerste jaar is in blokken en hebben volgende week tentamen en 2+3 zijn in semesters verdeeld.
Je kan anders altijd nog prima binnendoor van R'faal naar Breda.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben blij dat ik vrij ben gezien dat ongeluk bij a58
Gezien de tijd had ik precies vast gestaan op snelweg. En ik hoor dat dorpen ook al vast lopenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:48 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je kan anders altijd nog prima binnendoor van R'faal naar Breda.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef EDMAN- het volgende:
Ik had het geluk dat ik de A17 pak tegenwoordig (woon in de westrand), toch heb ik daar ook een tijd vastgestaan. Collega's van me uit Roosendaal die de A58 pakken komen nu pas binnendruppelen.
1 collega zat er al, die heeft geluk gehad, de botsing gebeurde voor zijn neus maar hij heeft het kunnen ontwijken.
Ik werk tegenwoordig in Oud-Beijerland dus ik pak elke dag de A58-A17-A59-A29.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef EDMAN- het volgende:
Ik had het geluk dat ik de A17 pak tegenwoordig (woon in de westrand), toch heb ik daar ook een tijd vastgestaan. Collega's van me uit Roosendaal die de A58 pakken komen nu pas binnendruppelen.
1 collega zat er al, die heeft geluk gehad, de botsing gebeurde voor zijn neus maar hij heeft het kunnen ontwijken.
Wat is daar nu weer het nut van?quote:Stond u dinsdagochtend urenlang in de file? Stuur dan een mail met uw ervaring naar de internetredactie
quote:Pics or it didn't happen.Op donderdag 21 oktober 2010 20:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Lekker vakantie aan het vieren hiero, vandaag wat fotootjes gemaakt met mijn nieuwe camera
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
Ow, en wat voor camera heb je?
quote:Ahhh leuke foto!Op donderdag 21 oktober 2010 20:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enne, het is de Pentax K-x geworden, in het wit
Gevlucht denk ikquote:Op maandag 1 november 2010 02:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Dit is ook niet echt een stormlooptopic of wel?Waar zijn alle West-Brabanders
It used to be...quote:Op maandag 1 november 2010 02:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik weet niet wát ze gaan maken. Als ze het maar doen want die 5-minuut stoplichten daar word ik echt kotsbeu!quote:Op maandag 1 november 2010 09:20 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-miljoen-duurder.ece
Ze zijn vandaag begonnen daar. Weet iemand wat ze nu gaan doen? Wordt het een rotonde of gaan ze gewoon het kruispunt opknappen? Ik zag vanochtend iig geen graafmachines staan...
Ja, het is echt een ramp daar.quote:Op maandag 1 november 2010 12:21 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik weet niet wát ze gaan maken. Als ze het maar doen want die 5-minuut stoplichten daar word ik echt kotsbeu!
Een paar weekjes geleden stond er een heel interview met deze meneer in het Glossy stadsmagazine van BoZ. Meneer had zijn laatste woning in de hens gestoken en ziet in elke hulpverlener een mogelijke AIVD-er die onderzoek naar hem doet, aangezien hij, volgens eigen zeggen, een nogal turbulent leven had wil hij niet dat de AIVD door de spionnen die ze bij de daklozenopvang hebben achter zijn verleden komen.quote:Dakloze: geen adres geen geld
BREDA - Een dakloze uit Bergen op Zoom krijgt al vanaf 1 januari dit jaar geen bijstandsuitkering meer omdat hij weigert een adres op te geven.
De bestuursrechter wijst, ook in hoger beroep, zijn bezwaren daartegen af.
De man van middelbare leeftijd genoot al een uitkering vanaf 1995. In 2009 werd hij uit zijn huis gezet. Sindsdien leidt hij een zwervend bestaan. Tal van pogingen van B en W van Bergen op Zoom om hem, al is het maar administratief, aan een adres te helpen, zijn op niets uitgelopen. De gemeente wilde hem inschrijven bij het centrum voor daklozenopvang, waar hij zich dan één keer per week zou dienen te melden. De man heeft daartegen volgens zijn raadsman Ivo van den Heuvel 'principiële bezwaren'. "En die zitten heel diep." Volgens de dakloze was zijn ontruiming in 2009 onrechtmatig. Hij heeft daartegen nog een procedure lopen.
Voor het Bergse gemeentebestuur maakt dat allemaal niet uit. De man moet een adres opgeven. Dat hij zegt altijd op zijn mobiele telefoon bereikbaar te zijn en dat hij zich wel dagelijks op het gemeentehuis wil melden, is ontoereikend.
Nog steeds in West-Brabant.quote:Op maandag 1 november 2010 02:28 schreef 08gnoT. het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:18 schreef teknomist het volgende:
Dakloze (28) vindt stinkend rijke vader
Is het deze niet?
die ken ik ja, want hij zit altijd tegenover m'n huis (of op een bankje om de hoek, tegenover Die 2).quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Deze dakloze kent volgens mij elke Bergenaar. Hij is 44 volgens het laatste interview, heeft een baard, is wat dik en zit (zat) vaak in de omgeving v/d Stoelemat. Om hem heen altijd veel tassen (met eten en koffie) en elke dag een verse krant die hij uitvoerig las.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |