Willemstad?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:30 schreef tha_rizzo het volgende:
In West-Brabant heb je ook goede plekken, of dorpen/steden met goede plekken.
Dankzij de vergrijzing is dit nog maar het begin.quote:
Oud nieuws.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:46 schreef Chinless het volgende:
Grootste fontein van NL.
Je zal er blij mee zijn.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
* Loedertje is m.b.t. spuitende objecten nogal visueel ingesteld.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:49 schreef teknomist het volgende:
Iedereen wordt toch wel een beetje blij van objecten die een vloeibare substantie omhoog spuiten?
Wij allemaalquote:Op donderdag 23 september 2010 12:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Loedertje is m.b.t. spuitende objecten nogal visueel ingesteld.
Waarom zit ik nu met een mental image in m'n kop van Scary Movie?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:49 schreef teknomist het volgende:
Iedereen wordt toch wel een beetje blij van objecten die een vloeibare substantie omhoog spuiten?
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom zit ik nu met een mental image in m'n kop van Scary Movie?
Grootste reden dat ik ook niet iedere dag hier post, maar..... nog 3 weekjes werken (met deze erbij dan) en dan..... VAKANTIE!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:57 schreef EDMAN- het volgende:
(heb het ook wel stervensdruk opt werk)
Whoeiiiquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Grootste reden dat ik ook niet iedere dag hier post, maar..... nog 3 weekjes werken (met deze erbij dan) en dan..... VAKANTIE!
Same here. Maar daarvoor heb ik deze zomer wel vakantie gehad. Degenen die nu of binnenkort hebben waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:29 schreef Fredo55 het volgende:
Waar halen jullie al die vakanties vandaan?![]()
Mijn volgende vakantie is met de kerst.
Ja, deze keer wordt er niks uitgesteld, in december kan sowieso niet want dat is de drukste maand, dus moet het wel oktober/november worden, andere collega moet ook nog met vakantie namelijk.quote:
Ik heb de mijne ook recent gehad. En de volgende is met Kerst.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:29 schreef Fredo55 het volgende:
Mijne zou eigenlijk in augustus zijn, maar moest ik uitstellen omdat een collega het ziekenhuis in moest. En die moet ik nu nog gauw ff inhalen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:29 schreef Fredo55 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |