abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87706131
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef EDMAN- het volgende:
Ik had het geluk dat ik de A17 pak tegenwoordig (woon in de westrand), toch heb ik daar ook een tijd vastgestaan. Collega's van me uit Roosendaal die de A58 pakken komen nu pas binnendruppelen.
1 collega zat er al, die heeft geluk gehad, de botsing gebeurde voor zijn neus maar hij heeft het kunnen ontwijken.
Ik werk tegenwoordig in Oud-Beijerland dus ik pak elke dag de A58-A17-A59-A29.
Vanochtend voor de verandering eens binnendoor via Steenbergen/Dinteloord gegaan. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_87707128
quote:
Stond u dinsdagochtend urenlang in de file? Stuur dan een mail met uw ervaring naar de internetredactie
Wat is daar nu weer het nut van? :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_87708232
pi_87806551
Kick!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_87806652
Lekker vakantie aan het vieren hiero, vandaag wat fotootjes gemaakt met mijn nieuwe camera *O*
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:32:48 #231
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_87807741
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Lekker vakantie aan het vieren hiero, vandaag wat fotootjes gemaakt met mijn nieuwe camera *O*
Pics or it didn't happen.

Ow, en wat voor camera heb je?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_87808424
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen.

Ow, en wat voor camera heb je?

Enne, het is de Pentax K-x geworden, in het wit :Y
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:16:52 #233
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_87809955
mooie kat
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_87810422
Sjimmie!

En de camera is ook heel fijn!
pi_87816407
*
buzz buzz buzz
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:20:14 #236
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87817133
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:47 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Enne, het is de Pentax K-x geworden, in het wit :Y
Ahhh leuke foto!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 1 november 2010 @ 02:28:10 #237
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88198415
Dit is ook niet echt een stormlooptopic of wel? :D Waar zijn alle West-Brabanders :9
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  maandag 1 november 2010 @ 08:21:42 #238
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_88199274
quote:
Op maandag 1 november 2010 02:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Dit is ook niet echt een stormlooptopic of wel? :D Waar zijn alle West-Brabanders :9
Gevlucht denk ik
pi_88200175
http://www.bndestem.nl/re(...)-miljoen-duurder.ece

Ze zijn vandaag begonnen daar. Weet iemand wat ze nu gaan doen? Wordt het een rotonde of gaan ze gewoon het kruispunt opknappen? Ik zag vanochtend iig geen graafmachines staan...
pi_88205295
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 02:28 schreef 08gnoT. het volgende:
It used to be...

quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:20 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-miljoen-duurder.ece

Ze zijn vandaag begonnen daar. Weet iemand wat ze nu gaan doen? Wordt het een rotonde of gaan ze gewoon het kruispunt opknappen? Ik zag vanochtend iig geen graafmachines staan...
Ik weet niet wát ze gaan maken. Als ze het maar doen want die 5-minuut stoplichten daar word ik echt kotsbeu!
pi_88206135
quote:
99s.gif Op maandag 1 november 2010 12:21 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik weet niet wát ze gaan maken. Als ze het maar doen want die 5-minuut stoplichten daar word ik echt kotsbeu!
Ja, het is echt een ramp daar. :{
pi_88212328
Ik vind het wel een puik idee om de binnenkomst in BoZ op te fleuren met kantoorgebouwen. Alleen een flinke geldverspilling omdat de kantoren in de binnenstad ook nog leegstaan idd.
pi_88212359
  maandag 1 november 2010 @ 16:03:52 #244
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_88212404
Ooo is het dat! Ik woon daar dus achter! En het meurt! :X Haha.
Er staan alleen drie brandweerauto's en meer niet :)
  † In Memoriam † vrijdag 5 november 2010 @ 00:03:09 #245
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_88349518
quote:
Dakloze: geen adres geen geld
BREDA - Een dakloze uit Bergen op Zoom krijgt al vanaf 1 januari dit jaar geen bijstandsuitkering meer omdat hij weigert een adres op te geven.

De bestuursrechter wijst, ook in hoger beroep, zijn bezwaren daartegen af.

De man van middelbare leeftijd genoot al een uitkering vanaf 1995. In 2009 werd hij uit zijn huis gezet. Sindsdien leidt hij een zwervend bestaan. Tal van pogingen van B en W van Bergen op Zoom om hem, al is het maar administratief, aan een adres te helpen, zijn op niets uitgelopen. De gemeente wilde hem inschrijven bij het centrum voor daklozenopvang, waar hij zich dan één keer per week zou dienen te melden. De man heeft daartegen volgens zijn raadsman Ivo van den Heuvel 'principiële bezwaren'. "En die zitten heel diep." Volgens de dakloze was zijn ontruiming in 2009 onrechtmatig. Hij heeft daartegen nog een procedure lopen.

Voor het Bergse gemeentebestuur maakt dat allemaal niet uit. De man moet een adres opgeven. Dat hij zegt altijd op zijn mobiele telefoon bereikbaar te zijn en dat hij zich wel dagelijks op het gemeentehuis wil melden, is ontoereikend.
Een paar weekjes geleden stond er een heel interview met deze meneer in het Glossy stadsmagazine van BoZ. Meneer had zijn laatste woning in de hens gestoken en ziet in elke hulpverlener een mogelijke AIVD-er die onderzoek naar hem doet, aangezien hij, volgens eigen zeggen, een nogal turbulent leven had wil hij niet dat de AIVD door de spionnen die ze bij de daklozenopvang hebben achter zijn verleden komen.

In het interview zei hij tevens dat hij het wel erg mist dat hij nooit meer hachee met rode kool stampot kan eten...

Enfin, hij zat vaak met zijn verworven eten op het bankje tegenover de Stoelemat, vorig jaar tijdens de koude winter heeft iemand hem zelfs gratis een caravan met gas/licht/water aangeboden, hij wenst daar geen gebruik van te maken.

Op zaterdagen zit hij met vele broodjes donor/shoarma die hem aangeboden worden door de kroeggangers, doordeweeks brengen mensen hem chinees, stampotten, liters koffie in thermoskannen en ook de supermarkten geven hem tassen vol worstebroodjes en andere lekkernijen.

Ongeveer 2 weken na het verschijnen van het stadsmagazine is hij opeens verdwenen van het bankje.

Nu ben ik benieuwd waar hij is, misschien heeft hij een villa aangeboden gekregen van een nieuwe weldoener? Iets wat beter was dan de caravan en andere slaap/woonplekken die hij de afgelopen jaren aangeboden kreeg?

Wie o wie weet iets?

-O-
pi_88353848
pi_88353902
http://www.bndestem.nl/re(...)ht-verkeerschaos.ece

Wat een gezeik allemaal zeg, het is maar voor een maandje.
Als de ambulances maar vrij baan hebben...
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:26:57 #248
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_88354048
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 02:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Nog steeds in West-Brabant.
Hoewel ik 't de laatste tijd ook vaak ontvlucht :D
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  † In Memoriam † vrijdag 5 november 2010 @ 11:30:20 #249
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_88357900
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 09:18 schreef teknomist het volgende:
Dakloze (28) vindt stinkend rijke vader

Is het deze niet? :+
:N
Deze dakloze kent volgens mij elke Bergenaar. Hij is 44 volgens het laatste interview, heeft een baard, is wat dik en zit (zat) vaak in de omgeving v/d Stoelemat. Om hem heen altijd veel tassen (met eten en koffie) en elke dag een verse krant die hij uitvoerig las.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 november 2010 @ 11:37:13 #250
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_88358160
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:30 schreef Loedertje het volgende:

[..]

:N
Deze dakloze kent volgens mij elke Bergenaar. Hij is 44 volgens het laatste interview, heeft een baard, is wat dik en zit (zat) vaak in de omgeving v/d Stoelemat. Om hem heen altijd veel tassen (met eten en koffie) en elke dag een verse krant die hij uitvoerig las.
die ken ik ja, want hij zit altijd tegenover m'n huis (of op een bankje om de hoek, tegenover Die 2).
Maar ik heb 'm de laatste tijd niet meer gezien, gelukkig. Het is toch vrij irritant als er altijd iemand op een bankje tegenover je huis zit. Er is dat gevoel dat er iemand constant naar binnen kijkt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')