Ik vroeg me dat af, dat wijf wat er bij was toen die pedo in elkaar werd geschopt, was dat niet hetzelfde grietje wat je eerst in die seksclub zag?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:31 schreef Stefan het volgende:
Die hoer uit de seksclub, benieuwd hoe zij het vind dat ze weer op tv was.
Nee dat was allang iemand anders. Die hoer uit de club liep ook met hem hand in hand naar de rechtbank, het leger des heils stukje was 10 jaar later ofzo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:35 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat af, dat wijf wat er bij was toen die pedo in elkaar werd geschopt, was dat niet hetzelfde grietje wat je eerst in die seksclub zag?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Die vrouw bij dat opvanghuis zag er ook een partijtje slecht uit.
Kan iemand misschien dat stukje met onze overspannen held tijdens die mat partij met die pedo op Youtube plaatsen?
Dat is het met regelmaat herbekijken wel waard toch?
Ik heb deze ook gisteren gekeken en vraag me dat ook nog steeds af of het niet gewoon een langlopende sketch van de mensen van jiskefet is, waarbij ze om de zoveel jaar weer een paar shot toevoegen.quote:Op maandag 13 september 2010 20:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooie docu.
Ik dacht in eerste instantie dat ik naar een aflevering van Jiskefet zat te kijken.
Weer heel actueel dit filmpjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |