quote:
Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef Chulaa het volgende:focus je niet op je maagdelijkheid maar op je zelfvertrouwen en een leuk lief aardig meisje.. wees jezelf en spontaan en het komt vast goed
Beste advies van deze topic!
Zelfvertrouwen is de key voor........ALLES!
Laat ik eens een ervaring van een vriend vertellen.
Ik heb een vriend en hij was tot zn 24e maagd en nooit een vriendin gehad. Hij besloot dat hij dat niet meer wou. Hij besloot op een dag om wat wodka te drinken en daarna naar de hoeren te gaan. Dat was een enorme stap voor hem, aangezien hij nooit dichtbij meisjes kwam door gebrek aan zelfvertrouwen.
Na de ervaring met de dame van lichte zeden had hij het gevoel van.... mua, was dit het waar ik me zo druk om maakte. Het stelde niet echt veel voor om "ontmaagd" te zijn. Hij was z'n angst om op meisjes af te stappen voor een groot deel kwijt. Hij ging op een datingsite en maakte een profiel aan. Daaruit maakte hij een afspraakje met een van de mooiste en liefste meisjes die hij was tegengekomen. Het werd helaas niks. Daarna voelde hij zichzelf afgewezen en werd een periode depressief. Daarna ging hij weer naar de hoeren en kreeg opnieuw meer zelfvertrouwen en hij ging contact maken met andere mensen via zijn studie, werk en sportschool. Hij wilde uit die (sterk) negatieve spiraal komen. Op dit moment kijkt hij terug naar een periode waar hij echt in een dip was geraakt en dat hij daar vele malen sterker uit is gekomen. Hij staat veel opener in het leven en nuanceert veel meer. Het leven is niet zo erg als het lijkt, het leven is zo mooi als je het zelf kan maken.
De eerste stap is het moeilijkst. Dat is contact maken met andere mensen (boeit niet of het jongens of meisjes zijn). Bouw een sociaal netwerk op. Minimaal 1 of 2 vrienden moet je hebben waar je minimaal 1 keer per week mee om gaat. Dat zal je stukken gelukkiger maken. Ga dingen ondernemen met die vriend(en). Als je leuke dingen doet en leuk overkomt, dan zal een meisje (of jongen) jou veel leuker vinden en dan kun je makkelijker een relatie krijgen.
Mijn advies: Ga leuke dingen doen! Push jezelf uit die kut-situatie! En vergeet niet, het leven is geen rechte lijn maar bestaat uit golven. Je zult altijd dieptepunten hebben, maar ook altijd hoogtepunten. Dat is het mooie aan het leven!
Mensen die meer levensadvies willen, kunnen me PMen