Na 6 dagen proberen oke, maar 6 x op een avond vind ik wat ver gaan eerlijk gezegdquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef skitzin het volgende:
[..]
ik heb geen idee, niet durven vragen
Tegenwoordig zijn het niet de "lompe boeren"quote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
En dan zeker neuken om te neuken?
Jullie vergeten zeker even voor het gemak dat je dit nog altijd met 2 personen doet?
Ik laat geen lompe boeren aan mijn lijf daarom ben ik al 20 jaar maagd
en weer zo'n popiejopie kneusje die wat brownie points nodig heeft voor zn plekkie op de sociale rat-race ladderquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:36 schreef TMartina het volgende:
@TS: Vrind benjamin, ik wist niet dat je speciaal hiervoor nou een topic moest voor openen. Ik stuur het alje vrienden muhahah!lutser
quote:
DIT . Dat kan ik uit eigen ervaring bevestigenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:37 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Voor de zoveelste keer; dan heeft-tie zn fluit er mss ooit een keer ingehangen, maar dan weet-tie nog steeds niet hoe hij een meid het bed / een relatie in moet krijgen, en dat laatste te onderhouden.
Ja ik ga nooit maar dan ook nooit alleen naar rotterdamquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 05:16 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het niet de "lompe boeren"die je je van het lijf moeten schattebout; wat dacht je van de mocromooiboois en de 50-cent relnegerts ?
Kzal wel voor je zorgen meid!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:15 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ja ik ga nooit maar dan ook nooit alleen naar rotterdam
Als je hem wil geruststellen is dat niet bepaald de manierquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef Mightydriver het volgende:
Topicstarter: Ik ben 21, en ook nog maagd. Geen schaamte met je 19;) Bij mij in de klas behoor ik denk tot de enige maagd, misschien dat er nog 1 andere maagd is. Waarom zou je je ervoor schamen? Een leven zonder een vriendin/seks is er ook een! Vooral seks is geen levensbehoefte, wat betreft een relatie: die komt vanzelf wel.
Ligt eraan hoe hij het zelf opvat... Of ken je hem beter als de gemiddelde FOKker?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je hem wil geruststellen is dat niet bepaald de manier
Neuh, maar ik heb wel inlevingsvermogen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:25 schreef Mightydriver het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hij het zelf opvat... Of ken je hem beter als de gemiddelde FOKker?
Niet afdoende aan je inlevingsvermogen, maar ik blijf er toch bij: Tis hoe de topicsarter het interpreteert. Ik heb mijn menig gegeven, en als de TS liever heeft dat ik die weghaal, ga ik er van uit dat ik het van hem hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb wel inlevingsvermogen.
Waarom zou je je mening moeten weghalen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:38 schreef Mightydriver het volgende:
[..]
Niet afdoende aan je inlevingsvermogen, maar ik blijf er toch bij: Tis hoe de topicsarter het interpreteert. Ik heb mijn menig gegeven, en als de TS liever heeft dat ik die weghaal, ga ik er van uit dat ik het van hem hoor.
Ik spreek je nog wel als je geen maagd meer bent.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef Mightydriver het volgende:
Topicstarter: Ik ben 21, en ook nog maagd. Geen schaamte met je 19;) Bij mij in de klas behoor ik denk tot de enige maagd, misschien dat er nog 1 andere maagd is. Waarom zou je je ervoor schamen? Een leven zonder een vriendin/seks is er ook een! Vooral seks is geen levensbehoefte, wat betreft een relatie: die komt vanzelf wel.
Weet ik het, kan zijn dat ik de TS dermate kwets ofzo...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou je je mening moeten weghalen?
Nee maar een vriendin hebben of seks is enkel niet belangrijk in het leven als je aseksueel bent. Maar TS wil die dingen wel graag, dus zeggen dat een leven zonder vriendin/seks ook een leven is, zal niet bepaald helpen. Sowieso is dat nogal een onverschillige houding, dan verandert er nooit iets.
En als jij met 21 de enige maagd in je klas bent is dat ook geen leuk vooruitzicht voor hem.
Postinhoud ff veranderd, ik bedoelde iets anders. Dankje voor de terechtwijzing jong!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:43 schreef Zero17 het volgende:
Kom op TS, 19 kan nog prima.
Maak je geen zorgen, komt wel.
[..]
Ik spreek je nog wel als je geen maagd meer bent.
Ook weer niet zo dramatisch.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:46 schreef Mightydriver het volgende:
[..]
Weet ik het, kan zijn dat ik de TS dermate kwets ofzo...
Voor de rest, je heb gelijk, fout van mij(uitgeluld).
Inderdaad, ben nog een broekie;pquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook weer niet zo dramatisch.
Maar als jij gelukkig bent zonder vriendin/seks is dat mooi natuurlijk.
Met 21 ben je sowieso nog lang niet dood, dus je hebt nog even de tijd.
No problem hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:49 schreef Mightydriver het volgende:
[..]
Postinhoud ff veranderd, ik bedoelde iets anders. Dankje voor de terechtwijzing jong!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |