abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86179431
ik snap je probleem helemaal. ik ben 17 en nog maagd, en dat stoort me wel.

nu is het bij mij zo dat ik wel al ontmaagd had kunnen zijn als ik dat echt had gewild. maar ik wil het doen met iemand waar ik me ook echt toe voel aangetrokken. nu had ik iemand die ik echt aantrekkelijk vond, maar die wilde dan weer alleen zonder condoom :')

maar ik weet niet of het bij jou dan ook zo zit dat je echt iemand wilt hebben die je leuk vind of dat je met bijna alles tevreden bent...?
  woensdag 8 september 2010 @ 15:15:50 #77
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_86205772
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:37 schreef turnazz het volgende:
als je zo graag ontmaagd wil zijn, ga je naar de hoeren.. ^O^
:Y
'wat niet rekt, dat scheurt'
pi_86205865
Ik laat me van mijn leven niet ontmaagden.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  woensdag 8 september 2010 @ 15:36:15 #79
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_86206613
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:15 schreef BaasD het volgende:

[..]

:Y
Waarom zou je je maagdelijkheid willen verliezen aan zo'n uitgewoond en verlept mens? :r Persoonlijk vind ik dat een walgelijk idee. Ik heb ook geen idee waarom mensen er zoveel waarde aan hechten om ontmaagd te zijn. Maakt dat je tot een beter en gelukkiger mens? Ben je hierdoor een fijner persoon voor mensen uit je omgeving? Word je hierdoor sneller aangenomen door een (normale) werkgever? Nee dus. Men moet er gewoon niet te zwaar aan tillen en er niet al te obsessief mee bezig zijn...
Life is crap. And then you die ._.
  woensdag 8 september 2010 @ 15:43:40 #80
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86206914
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:36 schreef Saarbarbaar het volgende:
Waarom zou je je maagdelijkheid willen verliezen aan zo'n uitgewoond en verlept mens? :r
je moet eens op de wallen wandelen, die meiden die daar achter het raam staan zijn echt niet verlept, in tegendeel zelfs :9
I intend to be formidably armed
  woensdag 8 september 2010 @ 15:54:48 #81
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_86207354
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:43 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

je moet eens op de wallen wandelen, die meiden die daar achter het raam staan zijn echt niet verlept, in tegendeel zelfs :9
Nee, maar ze hebben wel met zóveel mensen seks gehad... Dat aantal haalt een 'normaal' iemand bij lange na niet. Bedenk maar eens of je je aan zo'n vrouw wilt wagen. Goh, dan voel je je speciaal zeg :')
Life is crap. And then you die ._.
pi_86218859
18+ betekend dat je naar de prostituees kan gaan, maar doe 't veilig :Y :Y

quote:
Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:
Hallo,

Ik vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben en er mee zitten.
Ben nu 19.
Als je om je heen kijkt hoor je veel jongens over seks en hun vriend(in) praten.
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen voel ik me er niet lekker bij dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben. En ook niet eens een vriendin heb.
Ik heb zelfs nog bijna geen ervaring met gewone liefde en relaties.
Ik heb gewoon behoefte aan een echte relatie.
Iemand waar je echt van kan houden.
En alles mee kan delen.

Ik ben er heel lang al mee bezig.
En denk er vaak aan dat het nu wel eens tijd word voor een relatie voor mij.
Alleen wil dit nog niet zo goed lukken allemaal.
Ik weet niet precies hoe dit komt.

Ik ga ook nooit uit want heb geen vrienden en in me eentje uitgaan heeft geen nut.
Ook ben ik zeker niet lelijk ofzo.
Maar ik ben onzekerder geworden.

Alleen durf ik vaak geen leuke meiden zomaar aan te spreken op straat die ik niet ken.
Op het moment als ik de eerste stap wil zetten weet ik ineens helemaal niet meer wat ik dan moet zeggen of waar je mee moet beginnen met zon gesprek.
Ik word dan gewoon ineens onzeker.
Bij mensen waar ik niets voor voel heb ik hier geen last van.

Er is 1 min puntje aan mezelf waar ik zeker van ben waarom ik op dit soort momenten ineens helemaal in elkaar klap en heel onzeker word.
En dat is dat ik een beetje een monotoon stem geluid heb. (Een beetje op 1 toonhoogte dus)

Ik denk dan soms wel eens dat een leuk meisje bijv. dit opvalt aan mij en daarom niet met mij wil praten.
En neem dan ook 9 v/d 10 X niet eens de moeite om het te proberen. hier zit ik echt mee en ik ben er al 1.5 mee bezig maar er komt nog geen vooruitgang.

Zijn er dus meer jongens die dit probleem hebben of hebben gehad? en hebben jullie nog goede tips voor me?

Ik heb t gevoel alsof meiden me links laten liggen en waanneer ik de laatste tijd oogcontact probeert te maken kijken heel weinig meiden terug in die periode negeren ze me oogcontact. integendeel soms zijn er dagen dat ik veel blikken krijgt waar ik op straat loop. ik weet niet waar het aan zou liggen, ik zie er niet verkeerd uit tenminste
Don't follow your dreams, but lead them.
pi_86219653
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:38 schreef Killaht het volgende:

[..]

:') Denk niet dat een hoer je op sociaal gebied e.d. wat bij kan brengen en je maagdelijkheid weggooien aan een hoer, volgens mij hecht TS hier wel waarde aan.
Hopen maar, anders zal er niets veranderen en zal hij zich misschien juist slechter voelen.
Misschien dat hij er zelfverzekerder van wordt, schijnt voor te komen...
pi_86219747
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

waar moet je nog meer aan denken dan?
Aan wat je toekomstige vriendin ervan zal vinden. Het is toch weer iets wat in je nadeel kan werken.
pi_86219778
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:08 schreef 2xuq773pps het volgende:
wtf is er nou zo eng aan een hoer? waarvoor lef? om te zeggen dat je wilt neuken? :')
Als je nog nooit hebt geneukt is dat best een flinke stap ja :')
Je inleven in een ander is moeilijk zeker?
pi_86220232
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je nog nooit hebt geneukt is dat best een flinke stap ja :')
Je inleven in een ander is moeilijk zeker?
tiss zekerr een flinke stap, misschien helpt drank wel (tot je bent aangeschoten)
Don't follow your dreams, but lead them.
pi_86221289
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef Krix het volgende:

[..]

tiss zekerr een flinke stap, misschien helpt drank wel (tot je bent aangeschoten)
En dan zeker neuken om te neuken?
Jullie vergeten zeker even voor het gemak dat je dit nog altijd met 2 personen doet?
Ik laat geen lompe boeren aan mijn lijf daarom ben ik al 20 jaar maagd ^O^
  woensdag 8 september 2010 @ 23:08:00 #88
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_86224988
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Aan wat je toekomstige vriendin ervan zal vinden. Het is toch weer iets wat in je nadeel kan werken.
ja maar dat is van latere zorg

ik las ook ergens : oeh die jongen is XX jaar oud, en nog steeds maagd. dan is er iets mis met hem en hoef ik zoiemand bij voorbaat niet.

dus als sociaal onhandig iemand, kan je het volgens fok.nl gewoon nooit goed doen.

dan doe je :
naar een hoer gaan reactie= "bah door hoer ontmaagd :r
maagd blijven reactie= " dan ga je toch naar de hoeren"

ik zit vanavond alleen binnen reactie=" ja de echte fokker zit altijd alleen&binnen en komt nooit ergens. whaha ;) . buiten is eng"

ik ga nooit op vakantie reactie= WOW JIJ HEBT PROBLEMEN, nu snap ik je username

ik durf niet naar buiten reactie= ga naar de psycholoog

ik ga naar de psycholoog hiervoor reactie= whaha faal
HET IS NOOIT NEVER GOED.

ookal doe je alles wat je wordt aangeraden. je hebt er niets aan
handigste waardevolle advies wat valt te geven is zelfmoord
want zo pijnlijk is het vast niet

het ligt allemaal aan de wereld&de maatschappij
en als je daar niet in kan meekomen, kan je ook op fok.nl niet meekomen.

en dan ook dat sarcasme hier, van fokkers gaan niet naar buiten&kunnen geen meiden scoren. dat hebben we allemaal en is het grappig ofzo

en dan post je daar serieus over, over de meest faal acties&momenten. en dan is het ineens niet meer grappig maar moet je naar de psycholoog

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 08-09-2010 23:13:12 ]
pi_86335306
mylifeisgrey, volgens mij neem je Fok wat te serieus. Mensen posten hier inderdaad bijtende en sarcastische reacties. Maar dat is ook altijd zo geweest :) Het zijn vreemden die je iets heel erg persoonlijks vraagt, dus wat kan je verwachten? Dat wil niet zeggen dat iedereen er zo over denkt.
pi_86336071
mylifeisgrey, beetje emo of niet? :')
  zondag 12 september 2010 @ 10:46:57 #91
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86336323
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:54 schreef Saarbarbaar het volgende:
Goh, dan voel je je speciaal zeg :')
Dat zei ik ook niet, ik zei dat ze er erg appetijtelijk uitzien :9~
pi_86336932
quote:
Op zondag 12 september 2010 09:25 schreef rimidalw het volgende:
mylifeisgrey, volgens mij neem je Fok wat te serieus. Mensen posten hier inderdaad bijtende en sarcastische reacties. Maar dat is ook altijd zo geweest :) Het zijn vreemden die je iets heel erg persoonlijks vraagt, dus wat kan je verwachten? Dat wil niet zeggen dat iedereen er zo over denkt.
Oh geloof me, ik denk dat ik hem al behoorlijk goed heb leren kennen....

quote:
ik las ook ergens : oeh die jongen is XX jaar oud, en nog steeds maagd. dan is er iets mis met hem en hoef ik zoiemand bij voorbaat niet.
Ik denk niet dat het neuken van een hoer dat probleem opheft. Jij weet als geen ander dat je nu gewend bent om een hoer te neuken, maar dat is geen echte vriendin, dan zal alles anders zijn. En misschien heb je door het neuken van hoeren dan idd geen idee meer hoe het dan met een vriendin gaat. Hoeren nemen toch meestal initiatief? Maar goed, hier hebben we het al eens over gehad....

Als je zelfvertrouwen groter is geworden doordat je nu geen maagd meer bent is dat in elk geval iets positiefs natuurlijk.

quote:
dus als sociaal onhandig iemand, kan je het volgens fok.nl gewoon nooit goed doen.
Niet alleen op fok.nl kijken mensen er op die manier tegenaan hoor

Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik denk trouwens niet dat er ook maar iemand is die het een faal zou vinden als jij naar een psycholoog zou gaan. Ze vinden het eerder een faal dat je het NIET doet.

quote:
handigste waardevolle advies wat valt te geven is zelfmoord
want zo pijnlijk is het vast niet
Dat is echt het slechtste advies ever. :|W
quote:
en dan post je daar serieus over, over de meest faal acties&momenten. en dan is het ineens niet meer grappig maar moet je naar de psycholoog
Klopt. En jij weet ook waarom dat zo is.

[ Bericht 17% gewijzigd door -Strawberry- op 12-09-2010 11:24:39 ]
pi_86337767
Er zijn mensen van 40 die nog steeds maagd zijn :P dus zo erg is het allemaal niet..
Ich gehe zum den trogen poof
  zondag 12 september 2010 @ 12:08:22 #94
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86338174
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:53 schreef starrinq het volgende:
Er zijn mensen van 40 die nog steeds maagd zijn :P dus zo erg is het allemaal niet..
als je 19 bent niet nee, maar als je 40 bent en nog maagd :X :')

dat hoerenadvies is echt van toepassing op 40 jarige maagden... mijn god, dan heb je wel wat gemist als je op je 40e pas ontmaagd wordt.
pi_86338178
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:53 schreef starrinq het volgende:
Tuurlijk wel, niemand wil eindigen als die mannen.

Tenzij je geen behoefte hebt aan seks natuurlijk, dan maakt het voor je geluk niet uit.
  zondag 12 september 2010 @ 17:35:47 #96
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_86348984
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:08 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

als je 19 bent niet nee, maar als je 40 bent en nog maagd :X :')

dat hoerenadvies is echt van toepassing op 40 jarige maagden... mijn god, dan heb je wel wat gemist als je op je 40e pas ontmaagd wordt.
ja zonde, dat je dan jarenlang nooit seks heb gehad in de (betere?) tijd van je leven.

quote:
Op zondag 12 september 2010 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, niemand wil eindigen als die mannen.

Tenzij je geen behoefte hebt aan seks natuurlijk, dan maakt het voor je geluk niet uit.
gaat niet alleen om seks. maar om alles.

en dan zie je altijd mensen die alles hebben, die wel leuke dingen doen, die wel met dingen bezig zijn die mij OOK zo leuk lijken. naar muziek luisteren die IK OOK leuk vind. maar ik zit altijd maar alleen op me kamertje, en 'droom' daar over, en krijg dan zelfmedelijden. het is pijnlijk.
en als ik dan eens probeer mee te doen met 'het echte leven' dan kan ik dat niet aan. het is te zwaar.

en dan afentoe terug naar me ouders, en dan wel doen alsof alles goed gaat en dan kom ik nog weleens 'ergens' moet ik toegeven. maar hier waar ik woon, kom ik NERGENS. altijd helemaal alleen

(niet helemaal alleen, ik converseer weleens 2 zinnen met mensen. maar nooit meer dan dat)

alles is klote, vandaar bijvoorbeeld: -niet naar bruiloften gaan
-zoveel mogelijk andere mensen hun geluk proberen te negeren en niet aan te denken
-naar hoeren (als dat kan) gaan zodat 'je ook tenminste' iets 'doet' want anderen schijnen te doen.

boeit verder niet wat ik allemaal doe/deed. maar er is niet zoveel aan te doen om ongelukkigheid te voorkomen.
voor sommige is het niet te helpen.
ook hoer helpt hun daar niet bij. dan ben je geen maagd meer- maar wat dan
soms is ongelukkigheid HET NOODLOT. omdat je gewoon niet kan meekomen met 'het leven'

quote:
Op zondag 12 september 2010 13:19 schreef Vanky het volgende:
W&W actie bij de plaatselijke kroeg!
wat is W&W actie?

[ Bericht 5% gewijzigd door mylifeisgrey op 12-09-2010 17:51:46 ]
pi_86370359
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja echt kut is dat!
het hele (leuke?) leven wat anderen hebben gaat aan je voorbij.
en als je ouder wordt (ik nu 23) en het blijft maar niet lukken en je realiseert je dat het waarschijnlijk nooit gaat lukken wordt het steeds pijnlijker.
jij bent nog 19. kan me voorstellen dat het dan (nog) niet zo erg is.
[..]

je wilt het al wel 'heel lang'
kutleven. reken maar op depressie dat het niet lukt, en dan is het alleen nog maar nog moeilijker
[..]

ja kut is dat, als je helemaal geen 'begin' heb om nieuwe mensen te ontmoeten.
echt klote
om te bereiken wat je 'wilt' kost nog heel veel moeite.
-eerst beetje leuk leven zelf hebben, dat je mensen spontaan kan ontmoeten
-of wel vrienden, die beetje van uitgaan houden, en via-via enzo.
kost allemaal veel energie, en hou depressiever en verder je afzakt door realisatie dat het nog langer niet is gelukt, en de kans daarop ook steeds kleiner wordt omdat het je steeds langer niet lukt, resulterend in zelfmeedelijden&huilen, houd je nog minder energie daarvoor over.
[..]

ik ook, voelt bijna alsof je excuses moet bedenken, of moet liegen ofzo.
[..]

als ik mezelf terughoor ergens, vind ik mezelf ook vet rot klinken.
het is niet monotoom, maar er is wel iets wat ik niet leuk vind klinken.
misschien heeft iedereen wel een beetje dat jezelf terughoren vervelend is.
[..]

zou kunnen, maar je kan er toch moeilijk wat aan veranderen.
er zijn wel genoeg meisjes waarschijnlijk, die je wel gewoon op een normale manier, ook met stomme stem, leuk vinden.
[..]

er zijn vast geen 'shortcuts' om dit te bereiken. of je moet heel veel boffen.
ik heb alleen maar problemen, met nog veel meer als wat jij hebt.
rijk worden en vet coole hobbies hebben zal wel werken voor jezelf en voor de meiden.
zielige wanhopige meiden worden opgepikt door mannen, en dan kan die man maar voor ze zorgen en alles.
maar nee! als man moet je dit&dat&zoveel zijn.
oneerlijk!!!
[..]

ja idd, echt klote is dat, want er gebeurd natuurlijk never-nooit iets meer dan dat.
je hebt er niets aan
[..]

ik zou nog maagd geweest zijn als er geen hoeren waren.

tot slot
zie waar ik nu ben.
het enige meisje wat me 'wel leuk' heb ik 7715,06 aan gegeven/besteed om haar te helpen met van alles.
ik hoopte op :
-een shortcut naar vriendin
-gezelligheid, als step up voor mezelf dat ik meer vrienden krijg
-weet ik het. ze vond me wel leuk een beetje, en niet zo erg stom. ik hoopte op 'anything' te doen met haar.

en me ouders zijn hierachter gekomen en zijn het al amper met me eens dat ze oprecht tegen me is..........
en ze snappen niet dat ik vrijwillig alles heb afgestaan om haar te helpen, omdat ik haar leuk vind.

succes hannekam
God, daar is de huispsygoot van SEX ook weer met z'n depresieve geziek.

Hannekam, luister er NIET naar. Waar je eerst eens wat aan moet doen is je zelfvertrouwen. Ga er op uit. Ja dat is ongelovelijk moeilijk, maar het zal je uiteindelijk wel veel helpen. Praat met mensen, jong, oud, mooi lelijk maakt nog niet eens zo veel uit. Als je op een gegeven moment of vrienden hebt om mee uit te gaan of een leuk meisje durft aan te spreken dan is dat vroeg genoeg.

Ik heb zelf ook tot mijn 20/21 onder een steen geleeft, maar daar kun je echt wel wat aan doen hoor! Ja, het lijkt nu misschien onmogelijk, maar jij zult de stap moeten maken, de knop moet om! Als je dat lukt dan volgt de rest vanzelf, echt waar!

[ Bericht % gewijzigd door Adolecens op 15-09-2010 18:59:01 ]
Terug van weggeweest!
pi_86370469
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja zonde, dat je dan jarenlang nooit seks heb gehad in de (betere?) tijd van je leven.
[..]

gaat niet alleen om seks. maar om alles.

en dan zie je altijd mensen die alles hebben, die wel leuke dingen doen, die wel met dingen bezig zijn die mij OOK zo leuk lijken. naar muziek luisteren die IK OOK leuk vind. maar ik zit altijd maar alleen op me kamertje, en 'droom' daar over, en krijg dan zelfmedelijden. het is pijnlijk.
en als ik dan eens probeer mee te doen met 'het echte leven' dan kan ik dat niet aan. het is te zwaar.

en dan afentoe terug naar me ouders, en dan wel doen alsof alles goed gaat en dan kom ik nog weleens 'ergens' moet ik toegeven. maar hier waar ik woon, kom ik NERGENS. altijd helemaal alleen

(niet helemaal alleen, ik converseer weleens 2 zinnen met mensen. maar nooit meer dan dat)

alles is klote, vandaar bijvoorbeeld: -niet naar bruiloften gaan
-zoveel mogelijk andere mensen hun geluk proberen te negeren en niet aan te denken
-naar hoeren (als dat kan) gaan zodat 'je ook tenminste' iets 'doet' want anderen schijnen te doen.

boeit verder niet wat ik allemaal doe/deed. maar er is niet zoveel aan te doen om ongelukkigheid te voorkomen.
voor sommige is het niet te helpen.
ook hoer helpt hun daar niet bij. dan ben je geen maagd meer- maar wat dan
soms is ongelukkigheid HET NOODLOT. omdat je gewoon niet kan meekomen met 'het leven'
[..]

wat is W&W actie?
Gast, krijg eens grip op je leven, echt...

Je zegt dat je nooit naar een plek gaat met "jou" muziek. Waarom niet? Ja, alleen gaan is niet alles, maar je zult ergens moeten beginnen.

Het feit alleen al dat je nog niet compleet gegeneerd wordt hier betekend dat er mensen zijn die om je geven.
Ik heb het zelf ook lange tijd niet leuk gehad, maar nu heb ik een schat van eeen vriendin, goede vrienden en meer. Ik zit nu leuk in Kopenhagen voor een uitwisselingssemester, ik heb plezier.
Weet je waarom? Omdat ik op een gegeven moment besloot dat ik niet alleen op mijn kamertje wilde blijven zitten.
Wil je een beter leven? Vast wel, maar de enige die je dat kan geven ben je toch echt zelf, waarbij zelfmedelijden niet helpt, echt niet.

En nu, ga wat doen met je leven, zodat je de volgende keer niet zo'n dieptreurige post hoeft/DRUFT te maken. Durf te leven, het is echt beter dan het alternatief.
Terug van weggeweest!
  maandag 13 september 2010 @ 20:13:44 #99
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_86394340
ik heb nog iemand voor je

Anita
en een poot van snuffel de hond
pi_86395466
Stuur eventjes een PM als je wat meer 1op1 advies wilt.

Ik help graag leeftijdsgenoten met dit soort issues.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')