quote:
Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:Hallo,
Ik vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben en er mee zitten.
Ben nu 19.
Als je om je heen kijkt hoor je veel jongens over seks en hun vriend(in) praten.
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen voel ik me er niet lekker bij dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben. En ook niet eens een vriendin heb.
Ik heb zelfs nog bijna geen ervaring met gewone liefde en relaties.
Ik heb gewoon behoefte aan een echte relatie.
Iemand waar je echt van kan houden.
En alles mee kan delen.
ja echt kut is dat!
het hele (leuke?) leven wat anderen hebben gaat aan je voorbij.
en als je ouder wordt (ik nu 23) en het blijft maar niet lukken en je realiseert je dat het waarschijnlijk nooit gaat lukken wordt het steeds pijnlijker.
jij bent nog 19. kan me voorstellen dat het dan (nog) niet zo erg is.
quote:
Ik ben er heel lang al mee bezig.
En denk er vaak aan dat het nu wel eens tijd word voor een relatie voor mij.
Alleen wil dit nog niet zo goed lukken allemaal.
Ik weet niet precies hoe dit komt.
je wilt het al wel 'heel lang'
kutleven. reken maar op depressie dat het niet lukt, en dan is het alleen nog maar nog moeilijker
quote:
Ik ga ook nooit uit want heb geen vrienden en in me eentje uitgaan heeft geen nut.
Ook ben ik zeker niet lelijk ofzo.
Maar ik ben onzekerder geworden.
ja kut is dat, als je helemaal geen 'begin' heb om nieuwe mensen te ontmoeten.
echt klote
om te bereiken wat je 'wilt' kost nog heel veel moeite.
-eerst beetje leuk leven zelf hebben, dat je mensen spontaan kan ontmoeten
-of wel vrienden, die beetje van uitgaan houden, en via-via enzo.
kost allemaal veel energie, en hou depressiever en verder je afzakt door realisatie dat het nog langer niet is gelukt, en de kans daarop ook steeds kleiner wordt omdat het je steeds langer niet lukt, resulterend in zelfmeedelijden&huilen, houd je nog minder energie daarvoor over.
quote: