quote:
Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:Hallo,
Ik vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben en er mee zitten.
Ben nu 19.
Als je om je heen kijkt hoor je veel jongens over seks en hun vriend(in) praten.
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen voel ik me er niet lekker bij dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben. En ook niet eens een vriendin heb.
Ik heb zelfs nog bijna geen ervaring met gewone liefde en relaties.
Ik heb gewoon behoefte aan een echte relatie.
Iemand waar je echt van kan houden.
En alles mee kan delen.
ja echt kut is dat!
het hele (leuke?) leven wat anderen hebben gaat aan je voorbij.
en als je ouder wordt (ik nu 23) en het blijft maar niet lukken en je realiseert je dat het waarschijnlijk nooit gaat lukken wordt het steeds pijnlijker.
jij bent nog 19. kan me voorstellen dat het dan (nog) niet zo erg is.
quote:
Ik ben er heel lang al mee bezig.
En denk er vaak aan dat het nu wel eens tijd word voor een relatie voor mij.
Alleen wil dit nog niet zo goed lukken allemaal.
Ik weet niet precies hoe dit komt.
je wilt het al wel 'heel lang'
kutleven. reken maar op depressie dat het niet lukt, en dan is het alleen nog maar nog moeilijker
quote:
Ik ga ook nooit uit want heb geen vrienden en in me eentje uitgaan heeft geen nut.
Ook ben ik zeker niet lelijk ofzo.
Maar ik ben onzekerder geworden.
ja kut is dat, als je helemaal geen 'begin' heb om nieuwe mensen te ontmoeten.
echt klote
om te bereiken wat je 'wilt' kost nog heel veel moeite.
-eerst beetje leuk leven zelf hebben, dat je mensen spontaan kan ontmoeten
-of wel vrienden, die beetje van uitgaan houden, en via-via enzo.
kost allemaal veel energie, en hou depressiever en verder je afzakt door realisatie dat het nog langer niet is gelukt, en de kans daarop ook steeds kleiner wordt omdat het je steeds langer niet lukt, resulterend in zelfmeedelijden&huilen, houd je nog minder energie daarvoor over.
quote:
Alleen durf ik vaak geen leuke meiden zomaar aan te spreken op straat die ik niet ken.
Op het moment als ik de eerste stap wil zetten weet ik ineens helemaal niet meer wat ik dan moet zeggen of waar je mee moet beginnen met zon gesprek.
Ik word dan gewoon ineens onzeker.
Bij mensen waar ik niets voor voel heb ik hier geen last van.
ik ook, voelt bijna alsof je excuses moet bedenken, of moet liegen ofzo.
quote:
Er is 1 min puntje aan mezelf waar ik zeker van ben waarom ik op dit soort momenten ineens helemaal in elkaar klap en heel onzeker word.
En dat is dat ik een beetje een monotoon stem geluid heb. (Een beetje op 1 toonhoogte dus)
als ik mezelf terughoor ergens, vind ik mezelf ook vet rot klinken.
het is niet monotoom, maar er is wel iets wat ik niet leuk vind klinken.
misschien heeft iedereen wel een beetje dat jezelf terughoren vervelend is.
quote:
Ik denk dan soms wel eens dat een leuk meisje bijv. dit opvalt aan mij en daarom niet met mij wil praten.
En neem dan ook 9 v/d 10 X niet eens de moeite om het te proberen. hier zit ik echt mee en ik ben er al 1.5 mee bezig maar er komt nog geen vooruitgang.
zou kunnen, maar je kan er toch moeilijk wat aan veranderen.
er zijn wel genoeg meisjes waarschijnlijk, die je wel gewoon op een normale manier, ook met stomme stem, leuk vinden.
quote:
Zijn er dus meer jongens die dit probleem hebben of hebben gehad? en hebben jullie nog goede tips voor me?
er zijn vast geen 'shortcuts' om dit te bereiken. of je moet heel veel boffen.
ik heb alleen maar problemen, met nog veel meer als wat jij hebt.
rijk worden en vet coole hobbies hebben zal wel werken voor jezelf en voor de meiden.
zielige wanhopige meiden worden opgepikt door mannen, en dan kan die man maar voor ze zorgen en alles.
maar nee! als man moet je dit&dat&zoveel zijn.
oneerlijk!!!
quote:
Ik heb t gevoel alsof meiden me links laten liggen en waanneer ik de laatste tijd oogcontact probeert te maken kijken heel weinig meiden terug in die periode negeren ze me oogcontact. integendeel soms zijn er dagen dat ik veel blikken krijgt waar ik op straat loop. ik weet niet waar het aan zou liggen, ik zie er niet verkeerd uit tenminste
ja idd, echt klote is dat, want er gebeurd natuurlijk never-nooit iets meer dan dat.
je hebt er niets aan
quote:
hoeren
ik zou nog maagd geweest zijn als er geen hoeren waren.
tot slot
zie waar ik nu ben.
het enige meisje wat me 'wel leuk' heb ik 7715,06 aan gegeven/besteed om haar te helpen met van alles.
ik hoopte op :
-een shortcut naar vriendin
-gezelligheid, als step up voor mezelf dat ik meer vrienden krijg
-weet ik het. ze vond me wel leuk een beetje, en niet zo erg stom. ik hoopte op 'anything' te doen met haar.
en me ouders zijn hierachter gekomen en zijn het al amper met me eens dat ze oprecht tegen me is..........
en ze snappen niet dat ik vrijwillig alles heb afgestaan om haar te helpen, omdat ik haar leuk vind.
succes hannekam
[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 07-09-2010 02:53:16 ]